[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 21:28

VanHuisUit schreef:
**belt accuut dierenpolitie**

@Mel heerlijk zeg dat ze er zo goed uitziet, je zou haast zeggen dat ze ervan opknappen he, van zo'n wedstrijd. Dat ze het gewoon nodig hebben om af en toe lekker 'los' te gaan. Bente ziet er ook super uit :D

wilde heel profecioneel doen hoor..

netjes afbranden,
nieuwe grondverf,
netjes aflakken etc

:))

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:05

ngtje, doen we weer rose met carnavalsritje? Hoop volgend jaar weer mee te doen, vorig jaar ook mooi rose, doen we dit keer nog aandikken?

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:06

Afbeelding
_O-

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:06

:') :') :') :') :') :')

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:07

ilona met rose spray in der manen en staart en kroontje _O- ach ja, we waren vooral rose

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 23:06

Houd niet van roze -O- wel van paars *\o/*

@ Aks heb geen last van de griepprik. Eigenlijk bijna nooit.
@VHU lekker verkeersmak maken zo.
Lottex nog lekker kunnen rijden.
Biancacoo succes met invullen van alle papieren !!

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 23:09

Bianca succes, vervelend dat je op zo'n manier weg komt.
Foto's gezien, beetje to much voor mij, maar wel leuk te zien.

Hier vanavond op stal geweest. Meisje heeft Veale gereden, direct helemaal los, eerst stappen, daarna zelfs nog even gedraaft. Niet te veel gedaan, want was natuurlijk geent. Meisje komt nu volgende week weer, heeft toetsweek en dat gaat natuurlijk voor

Paard wat in de draden heeft gezeten ziet er niet goed uit. Ben benieuwd hoe het afloopt.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 08:27

Goedemorgen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 08:29

Goedemorgen allemaal. Maak er een fijne dag van.

Arme Roze pony's. :(:) Dat mag hier zeker niet :D

Zondag staat een speciale trip op het programma. Supergirl hier van bokt heeft een hartenwens om nog eens een paard te knuffelen en als haar lijf het toelaat een rondje met de koets te rijden. Ze heeft ons gevraagd om te komen en dat doen wij heel graag. Dus zondag gaan wij naar het Hospice, dan kan ze lekker knuffelen met Janouk. Die is wel te paaien voor knuffelen met voer haha en als het mogelijk is een klein stukje met de koets rijden.
Duimen jullie mee voor lekker weer!
Richtje @ [HK] Help! Kanker?? Ben pas begin 30! deel 3

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 08:41

Och janouk wat mooi dat jullie dat gaan doen. Ik duim zeker voor mooi weer.

Hier stormt het zeg.. Bah. Moet straks een eind fietsen op een iniminie fietsje.. :')

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 08:56

Goedemorgen!
Ben nog even aan het twijfelen wat ik met Luna zou doen vandaag :D of mennen op een veldje of een wandelingetje maken met Lieze erbij en dan misschien nog wat vd...

Biancacoo met de honden getraind :)
Aks last van rug & Tine fisio :(:)
Bicci : ieuww! Maar je vergeet de vleugels ;)
VHU gewandeld met Bente, wordt ze idd verkeersmak van op zo’n drukke straat.
Maisie : paarden maar 2uren buiten, maar gelukkig heb je nog kunnen mennen.
Tallechie : meisje wat aan het werk geweest met Veale. & tussen de draden :(:)
Janouk : wat een goed idee van jullie! Ik duim mee…

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 10:12

goedemorgen..
zooo...roze roze en nog eens roze...hahaha..
lottex nog geen idee of ze gaat mennen..
Aks moet op inieminiefiets in de storm.... :brr: succes..
janouk..super leuk dat jullie dat doen !! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ succes alvast voor zondag, in de ochtend zou het geloof ik in ieder geval droog blijven...dat zou voor jullie dan wel fijn zijn..
tallechie, leuk dat je iemand hebt die op Vaele rijd.
en een paard in de draden....dat is altijd naar...sterkte..
Vhu met bente in haar broekzak op stap langs groooot verkeer..daar worden ze idd wel erg mak van.
Hoe is het met Blondie...heb je haar ook al verhuisd, of staat dat voor het weekeinde op de planning.

mijn digid..doet het niet meer...dus nieuwe aangevraagd, zonder digid kun je je niet inschrijven bij uwv werkbedrijf...binnen 5 dagen nu activatiecode als het goed is....dus dan kan ik me inschrijven..
wel balen dat het gisterenavond niet lukte...

de husky's hebben vandaag vrij...morgenvroeg weer een rondje doen.
onze nieuwe pup Tchica die komt waarschijnlijk over 3 weken bij ons..zo leuk en spannend... *D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 10:44

Wat een -:(- weer. Bah. Wilde vanmorgen met Amerigo en Rembrand gaan mennen, maar ik vond het zo slecht (nat en :brr: ), dat ik ze maar vrij heb gegeven. Dit doe ik heel zelden, maar voel me er toch niet helemaal prettig over. Maar heb gewoon echt geen zin erin. Amerigo staat nu al in de vlechten voor morgen. Straks Thabor nog. Eerst maar zadels en hoofdstellen poetsen, misschien wordt het nog wat droger. Moet ook nog steeds heel veel mest uit de wei halen, niet leuk met dit weer. -O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 11:00

janouk schreef:
Goedemorgen allemaal. Maak er een fijne dag van.

Arme Roze pony's. :(:) Dat mag hier zeker niet :D

Zondag staat een speciale trip op het programma. Supergirl hier van bokt heeft een hartenwens om nog eens een paard te knuffelen en als haar lijf het toelaat een rondje met de koets te rijden. Ze heeft ons gevraagd om te komen en dat doen wij heel graag. Dus zondag gaan wij naar het Hospice, dan kan ze lekker knuffelen met Janouk. Die is wel te paaien voor knuffelen met voer haha en als het mogelijk is een klein stukje met de koets rijden.
Duimen jullie mee voor lekker weer!
Richtje @ [HK] Help! Kanker?? Ben pas begin 30! deel 3

geweldig!!!

geeft zo'n gaaf gevoel, net als vorig jaar met de sinterklaaroptocht die man in die rolstoel..
die straalde op breezer in de optocht joh...
heel fijn dat je dat doet :))
_/-\o_ _/-\o_

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 11:14

Super janouk had het al gelezen.

Hier ook bagger weer. Alwyn is net geschoren. nu is snuit aan de beurt. Daan is net de vacht aan het spelen, in de kruiwagen uit de kruiwagen. Straks maar onder de douche

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 12:16

@Tallechie: hahaha, ik zie Daan al zitten, helemaal onder de "wol". Ik moet morgen iig eentje scheren.

@Janouk: ik had al even gereageerd in het topic van SG: zo super dat het toch nog door kan gaan, ben echt helemaal blij voor haar :j <3 <3 <3 <3 . Geef haar namens mij maar een extra knuffel!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 13:15

Ze zijn beiden geschoren, beiden hartstikke braaf. Nu heb ik het wel koud. Van 8 tot 1145 op stal geweest. Daan ligt net op bed.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 13:42

haha..daan onder de witte en zwarte pluizen...wat een plezier zal hij gehad hebben..!
Het is idd...butweer..
husky's die blijven lekker in hun bed met stro liggen...lekker warm en droog...hahaha..

zoonlief krijgt vriendje te spelen, altijd leuk !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:03

@Biancao: jij brengt me wel op een idee..., Jolie zit weer helemaal onder het zand en de modder, dus die moet even buiten blijven, of in de schuur gaan liggen, wat ze maar wilt, maar die maakt alle kussens stuk, ik ga haar een strobed geven.
Ik heb trouwens gereageerd op een hond die een goed thuis zocht (huis-aan-huis-blad), maar ik krijg die mensen niet te pakken, beetje vreemd, heb ons ook al aangemeld op een paar sites, maar krijg maar geen reactie, wss klinkt het niet als een goed thuis hier ;)

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:09

@biancaoo, altijd leuk vriendje te spelen, was hier dinsdag ook, daarna vlug weer puinruimen zeg ik altijd. Maar goed, ze houden elkaar goed bezig.
hier nog geen butweer, maar goed, kan nog in de middag komen. Het waait genoeg, maar goed, dat hoort erbij in de polder
tis wat ej, overal digid voor nodig bijna
@tallechie, aan het scheren geweest
@bic, was leuk ej vorig jaar optocht.
@tine, al beter weer bij jullie?
@lottex, en bedacht wat je gaat doen vandaag

hier nog aan het stemmen zoeken voor onze kleine meid, zie onderschrift, staan nu in de top 250, maar wil in de top 75 komen, liefst op 1, maar dan moet ik nog wel 500 stemmen zoeken, tja dat krijg ik niet voor elkaar. Helpen jullie mee? Alle beetjes helpen, voor degene die nog niet gestemd hebben dan ej. _/-\o_

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 14:41

*leest zo even bij*

Is er hier iemand die misschien interesse heeft in een fjordenmerrie? 15 jaar, bereden en betuigd (naar zeggen, maar gezien de commando's die erop zitten ben ik er vrijwel zeker van). Voorwaartse dame, niet voor beginners, Lief dier in omgang en zeer sociaal in de kudde.
Vriendelijke prijs.
Oja, en een eerste premie heeft ze op de keuring behaald als 3 jarige.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 15:02

strobed vinden ze erg fijn hoor avaluna, en ze worden er lekker schoon van idd..
wat voor soort hond wil je erbij hebben ?
cp....geen interesse..vind fjorden wel helemaal super !
zonnetje schijnt en het waaaait..hihi..het stroomlint voor ons huis is zelfs door de midden...kapot ! maar er lopen nu geen paarden, dus geen haast om het te repareren.. :P

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 15:15

Hier hebben we de honden niet in huis. Wil dat echt niet hebben, al dat haar en dan die lucht... := Nee ze lopen lekker buiten, snachts slapen ze in hun stalletje met stro.
Heb wel eens ze echt als het heel koud was naar binnen gedaan in huis, maar binnen 10 minuten staan ze dan bij de deur te hijgen dat ze naar buiten willen. Vinden ze veel te warm.
Zijn ook erfhonden dus ze weten niet beter :)

Tijdje terug is 1 hond doodgegeaan en nu hebben we een labrador pup (nu 6 maand) gelijk van begin af aan niet in huis gehad, lekker buiten. Begon mn tante nog, ja en een labrador is een huishond, die hoort niet buiten bladiebla. Alsof die beesten 'vroeger' binnen kwamen :Y) Wij hebben er huishonden van gemaakt omda tze van karakter zo makkelijk zijn, maar geef ze de keus en ze liggen lekker heel de dag buiten horo. Vind dat zo'n domme opmerking :Y) :+

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 15:47

@cp, geen interesse, indien er 1 bijkomt, moet ook voor beginners geschikt zijn, voorkeur van mij haf of fell pony, manlief een merrie, dus fjord helaas
@biancaoo, minder van het stroomlint, maar goed dat is te repareren

hier controle van de politie voor de deur, aan het laseren.
Floris is ook langs gegaan, heeft zijn buit al binnen, sticker zit inmiddels op zijn tractor.
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 6443_n.jpg

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 16:16

geen interesse in fjord. Is ook niet handig, een merrie bij 3 ruinen (waarvan 2 laat gecastreerd). Dat is vragen om problemen.

Hier ook buitenhonden, alhoewel de boxer/rottweiler wel heel graag binnen ligt.
Ze liggen hier ook vaak in het stro. Een van de paardenboxen is speciaal voor de honden, om ze op te kunnen sluiten als er vriendjes komen spelen. Ze doen die vriendjes niets, maar de meeste kinderen vinden onze grote honden eng. Tja, ze zijn wel groot en af en toe lomp. Maar ze vinden het heerlijk in de box met stro, dus dat is geen straf.

Ga zo verder met inpakken voor de onderlinge van morgen en moet Thabor nog vlechten.

Vanavond op tijd naar bed, ben zoooo moehoe.