Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

)
Fijn dat het goed gaat met je ribben, hopelijk gaat het met de rest ook goed.
Spannend VHU!!!
ben nu twee keer naar het asiel geweest en dan krijg je een hond mee te wandelen, dier is natuurlijk in alle staten, en dan moet je er iets van vinden
vind het alleen erg sneu dan kan er echt niet objectief over nadenken. Ja als ik alleen zou zijn lukt het me wel, dan zou ik een van die twee gewoon hebben meegenomen, maar met kind(eren) eromheen en de katten....zo lastig.
) vind ik dat ik ook wel mag bepalen wat er dan binnenkomt.
denk dat hij als hij de pup ziet, helemaal als ze uitgegroeid is (beetje grootte / type Mies maar dan ander kleurtje) hij haar ook heel leuk vindt hoor.
.
. Moet weer ff bijgepraat worden of MGB linksomkeert en HGE rechtsomkeert door de hoeken gereden dienen te worden of niet (ik dacht zelf van niet).
. Op een whiteboard ziet het er allemaal net ff anders uit als in het echie, maar ik dacht idd ook niet dat je bij een -omkeert door de hoek heen moest. Ik rij pas over 2 weken weer in een bak, dus wilde het eerst eens uittekenen
.
, dat vind ik zo dom... vroeger met dressuurwedstrijden zag je iedereen dezelfde klassieke fouten maken. Ik wil overtuigd zijn van mijn eigen keuze (wel / niet hoeken, etc. etc.) ook als dat de verkeerde blijkt te zijn
.
)!