. Ben uitgegleden; heel stom met een gecompliceerde dubbele beenbreuk tot gevolg Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ben uitgegleden; heel stom met een gecompliceerde dubbele beenbreuk tot gevolg 
omg Avaluna toch.........dat is balen heel veel beterschap.
aan VHU, ik had een berichtje gestuurd op je dekjes.......helemaal vergeten..........maar ze waren inmiddels al weg.
wat een schrik, ongelukje noemt ze dat.......ik hoop dat je niet veel pijn hebt....en heeeel snel herstel toegewenst !!

Je rug en geen bekkengordel is het inmiddels al opgelost? Kan me wel een beetje voorstellen hoe of het voelt heb een versleten tussenwervelschijf in het SI gewricht en een bekken wat om de haverklap scheeft schiet. Zou vanavond meedoen aan de nightrun voor een goed doel, maar dat heb ik helaas ook af moeten blazen.....dan maar in training voor de 7,5 km op 30 november.
Herken me goed in je verhaal over het organiseren van wedstrijden
Hier een wedstrijdsecretariaat en we hebben 4 tot 5 wedstrijden dr/vh per seizoen (proberen we).......maar er zijn altijd mensen die altijd maar af lopen te geven op alles en zelf een keer helpen zit er niet in.......er wordt wel eens veregeten dat je zelf ook een vrijwilliger bent.....
en die zeurt gelukkig nooit op het secretariaat (ik hoor het nooit) 
ziet er niet uit maar ben benieuwd of het werkt.

Avaluna hoe krijg je het voor elkaar
heel veel sterkte daar hoop dat je maandag echt naar huis kan en dat je hulp hebt dan.... en dat je erop mag lopen/met krukken
wat een toestand
en garage ...
en super van de gordel
Dakota in huis
druk met kleine menneke en Sonjim ook nog oorontsteking zooo zielig
?

Hij is super ondernemend