[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:55

Hahaha, ja flink kletsen!Bedankt voorde beterschapswensen <3 . Ben uitgegleden; heel stom met een gecompliceerde dubbele beenbreuk tot gevolg

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 07:57

Jemig avaluna, dat is balen. Enorm veel beterschap!!
Tine, ik organiseer 5 dv wedstrijden per jaar en heb al gezeur als er in de winter een keer geen vh gereden wordt... dus mijn respect. Ik ben er aan begonnen om een clubgenoot uit de brand te helpen, maar pffff.
Vhu lekker nog de ponies zonder dek. Mijn dames staan ook nog bloot hoor. Nu helemaal, heb ze van het weekend in brabant gelaten ivm vakantie (we gaan zondag weg) en daar staan ze 's nachts op stal. Het is daar binnen de hele dag 18/19 graden. En er staan serieus paarden met al 2 dekens op! Grappig van het weekend, vroeg de stalbaas of ze maar een halve schep brok per keer hoefde... ik zei nou geef ze maar een paar korrels brok en extra gras...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:21

Oh ava dat is balen. Heel veel sterkte.

Hier wel al onder een deken. Anders word hij teddy. Morgen dagje naar de military Boekelo. Zin in

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 08:47

Beterschap Avaluna.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 09:30

Dank jullie wel

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 09:51

:wave:

:oo omg Avaluna toch.........dat is balen heel veel beterschap.
Y;( aan VHU, ik had een berichtje gestuurd op je dekjes.......helemaal vergeten..........maar ze waren inmiddels al weg.

Het is een gekkenhuis waarin ik leef momenteel.....mijn collega haar contarct werd niet verlengt dus heb er ongeveer nog een 40 urige baan bijgekregen......vandaar dat bokt er grandioos bij inschiet (net als in mijn rug).

Ik ga eerst is ff 7 pagina's bijlezen :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 09:56

Tjeetje...Avaluna.. :oo wat een schrik, ongelukje noemt ze dat.......ik hoop dat je niet veel pijn hebt....en heeeel snel herstel toegewenst !!
Niet leuk zeg....veel sterkte in het ZH......bah !!
hoop dat thuis alles goed opgevangen word.....sterkte...

mocht je een film over een levende musherlegende willen kijken...dat kan hier..haha...maar daar zal je internet niet snel genoeg voor zijn en je telefoontje ook niet ben ik bang...
maar goed....als het wel lukt, is eens wat anders dan de standaard films..haha..
http://www.youtube.com/attribution_link ... re%3Dshare

Tine, drukdrukdruk,....
Ips, omgereden om paardjes te zien..haha herkenbaar...paar korrels brok en lekker in t gras.
Dingetje..druk....veel succes, en denk wel aan jezelf...over de kop werken is zo gebeurd, en daar heb je niets aan...
Vhu, hoe ging de hockey van zoon ?

hier...wat aan het klussen.....maar is eigenlijk niet handig met 2 handen...heb ik er 4 voor nodig..dus even...pauze...haha...ben eigenwijs, en zal het afkrijgen in mijn up !!
ik hoop dat ik morgenvroeg kan gaan starten met trainen met de hondjes.....dakota heeft een kamerkennel..dus die blijft lekker warm thuis.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 09:58

Avaluna: jeetje, dat zoiets onbenulligs zo ernstig kan aflopen. Heel veel sterkte :(:)
Dingetje: lekker dan, alsof je het al niet druk genoeg had. Probeer toch een beetje op jezelf te letten hoor, anders gaat het straks helemaal mis.
Ips: Rembrand staat hier ook zonder deken, maar ponys ook al onder 2. Zijn allebei enorme koukleumen en vooral Amerigo maakt anders megavacht aan, wat niet handig is bij het trainen.

Ik ben met het organiseren begonnen, omdat de commissie die het altijd deed geen belang had bij mennen (waren allemaal springruiters). Oftewel, als ik het niet had gedaan, waren er bij ons al jaren geen menwedstrijden meer geweest.

Amerigo net gemend, maar het ging niet lekker. Ik heb het gevoel dat er iets is, maar weet niet wat. Hij loopt niet kreupel ofzo, maar het voelt niet fijn (jakkes, straks nog een met peesblessure? Zo begon het met Rembrand ook) Maandag komt de fysio langs, hopelijk kan zij iets vinden en oplossen.

Nu even met Rembrand aan de slag, dan mogen ze voor zo'n 7 uur weer naar de zomerwei. Daar staat nog veel gras. Vanavond dan weer naar winterwei ivm wedstrijd morgen. Anders moet ik in het donker morgenochtend alles naar huis halen en dat vind ik niet fijn.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 10:30

Spoiler:
Even in de baas zijn tijd
O:)

Zo helemaal bijgelezen zeg.........wat heb ik veel gemist :j

Biancacoo het zit jou ook niet mee zeg :n Je rug en geen bekkengordel is het inmiddels al opgelost? Kan me wel een beetje voorstellen hoe of het voelt heb een versleten tussenwervelschijf in het SI gewricht en een bekken wat om de haverklap scheeft schiet. Zou vanavond meedoen aan de nightrun voor een goed doel, maar dat heb ik helaas ook af moeten blazen.....dan maar in training voor de 7,5 km op 30 november.

VHU heeft weer een hele dag college gegeven en is ook een jaartje ouder geworden *\o/*

Tine niet zo lekker in haar vel ook goed op jezelf passen hoor :(:) Herken me goed in je verhaal over het organiseren van wedstrijden :j Hier een wedstrijdsecretariaat en we hebben 4 tot 5 wedstrijden dr/vh per seizoen (proberen we).......maar er zijn altijd mensen die altijd maar af lopen te geven op alles en zelf een keer helpen zit er niet in.......er wordt wel eens veregeten dat je zelf ook een vrijwilliger bent.....

Maisie nieuwe poezel <3 en die zeurt gelukkig nooit op het secretariaat (ik hoor het nooit) :+

Gem......ben benieuwd wat voer koets bij KCS ik heb mijn wagen ook daar gehaald.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:02

dingetje..knap dat je nog aan hardlopen doet..ik heb dat op moeten geven...nu weer een sprankje hoop dat ik iets aan sport kan gaan doen in de toekomst..

bekkengordel...was ineens toch aangekomen bij ons oude huis....ik stuurde een smsje dat gls zei dat ervoor getekend was !! .....ineens waren ze behulpzaam..en hebben ze het pakketje bij mij thuis in de bus gegooid...de verkoper was trouwens bereid om mij kostenloos een nieuwe bekkengordel op te sturen, wat gelukkig niet nodig was...maar wel een superservice dus !!
al met al goed opgelost..en ik heb wel het idee dat de bekkengordel extra steun geeft..als ik echt moe ben, doe ik hem om. werkt goed !

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:09

Jemig Avaluna :oo ! Veel beterschap toegewenst! Hoelang moet je in het ZH blijven?

Ik lees zometeen bij :)

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:13

Fijn zeg dat het bekkegorderverhaal opgelost is.
Wel vervelend dat de nieuwe bewoners van jullie oude huis zo "moeilijk" doen, kleintje moeite denk ik dan toch om even het nieuwe adres door te geven of even een belletje naar jullie.......ach ja je hebt mensen en potloden zullen we maar zeggen!

Ja hardlopen gaat erg goed, moet zeggen doordat ik in beweging ben ik heel vaak de pijn uit mijn rug loop....moet alleen wel zorgen dat ik mijn bilspieren goed oprek anders trekken die het bekken weer scheef. Heb ook wel behoorlijke pijntjes in de benen hoor....door mijn reuma heb ik toch wat meer afvalstoffen dan een "normaal" mens dus heb vrij snel last van zware benen. Heb gisteren van die mooi knalroze compressiekousen aan laten meten :+ ziet er niet uit maar ben benieuwd of het werkt.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:36

|o mijn bus is bij de garage voor onderhoud.... :oo :oo wat een :$ prijsopgave ik nu weer krijg...brillant..... ^)
tja...oude bus..hoe heb ik het ook kunnen bedenken...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 11:39

Bianca: balen van je bus zeg!!! Dat loopt al snel flink op dan. En wat super dat je je gordel dan toch hebt gekregen. Raar van die mensen zeg. Wel super service dat je anders een andere zou hebben gekregen.

Hier is hardlopen helaas geen optie. Dan gaan mijn knieen heel vervelend doen. Verder zou het wel goed zijn, ik groei weer dicht. Was bijna 10 kg afgevallen, maar inmiddels zitten er alweer 5 bij. Zucht.... alles is ook zo lekekr :Y)

Nou, ik ga weer naar school om te brigadieren.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 12:57

Wauw 10 kg eraf knap hoor...ik herken het schommelen met gewicht..lastig is dat !!

We zijn wel echt heul blij met de bus, afgelopen weekeind voor het eerst dan echt op pad geweest, we kregen echt veel positieve reactie's...de transportbox voor de honden staat er nu ook vast op, en aan 1 kant zitten 2 vakken voor de honden, aan de andere kant 3 vakken.
De honden hebben zo echt lekker de ruimte, kunnen recht op staan, en languit liggen, en er zit verlichting in, net als een paardentrailer..maar dan voor hondjes. onder de box passen kratjes voor de harnassen en het voer, en de voerbakken enzo, reuze handig !!
hier een fototje...de zijklep zit hier omhoog, het zeiltje hangt voor de opening die ontstaat als je de klep laat zakken, zo kunnen ze hun poten er niet tussen krijgen met erin en uit springen.
Echt super !!

Afbeelding

Avaluna...moet je eigenlijk lang in het ziekenhuis blijven ?

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:47

Het aftakelen begint echt bij 40 hoor.
Heb nu waarschijnlijk weer een slijmbeursontsteking in mijn schouder.
Onstekingsremmers gekregen. 6-8 weken rust. Ik wilde zo graag weer lekker gaan mennen. Niet dus. Zucht

Maar ik moet eigenlijk niet zeuren als je dat van ava leest.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 13:49

Even snel in de kamer van de neuroloog; hahaha; hoop maandag naar huis te mogen.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:00

Ava beterschap en ik duim dat je maandag naar huis mag. Lig je nu eigenlijk in het ziekenhuis bij ons of bij jullie.
Baudy beterschap.
Is hier een ziekenboeg zo te lezen. Hier ukje met oorontsteking en blijkbaar net als zijn moeder allergisch voor penicilline.
Biancaco mooi gedaan zo die bus.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:02

Baudyh, balen zeg....beterschap !!
Sonjim..ach..die kleine met oorontsteking..niet leuk, sterkte en beterschap.
Ava...ik hoop dat je maandag weer naar huis mag ! duim voor je !

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:44

heel veel beterschap ava,
hopelijk geneest het snel weer...

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:22

Beterschap avaluna! !!

Ik probeer idd zo weinig mogelijk te zeuren bij het secretariaat. Ze hebben het al druk genoeg en het is ook een berg gedoe om alles goed te regelen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Beetje werken. Beetje pony's.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:27

Bianca: wow wat mooi

Verder sterkte voor iedereen die dat kan gebruiken. :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:55

:oo Avaluna hoe krijg je het voor elkaar :(:) heel veel sterkte daar hoop dat je maandag echt naar huis kan en dat je hulp hebt dan.... en dat je erop mag lopen/met krukken :(:) wat een toestand -O-

Biancacoo wat een suuuuuuuper gave bus is het zeg met die hokken erop *D en garage ... :x en super van de gordel *\o/* Dakota in huis :(:)
Hoop dat fysio wat voor Amerigo kan doen.... bij jullie is het vaak trouwens ook echt wel een paar graden kouder dan bij ons trouwens.
Dingetje heel veel aan het werk, doe rustig aan :(:)
Zag Claud nog even langswaaien :wave: druk met kleine menneke en Sonjim ook nog oorontsteking zooo zielig :(:)
Hoe doet de nieuwe poezel het Maisie?
Ben ik nog iemand vergeten Y;( ?

Hier vandaag echt heerlijk dagje. Vanochtend vroeg naar de pony's voeren en wat tutten met Ber ze is zo vreselijk lief. En ik ben heel blij dat ze ondertussen zelfs wat begint uit te zwaren, ze ziet er erg goed uit en is in de wei nu echt totaal op haar gemak. Zo mooi om te zien <3
Afbeelding

En daarna een dagje naar Blijdorp met vriendin. Was echt jaaaaaaren geleden dat ik in de dierentuin was geweest zonder kind(eren) is toch heel anders. Was heel gezellig. Daarna nog nieuwe spijkerbroek gescoord met twee shirts voor bijna niets (50% van 50% uitverkoop) :D

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:56

Kleding kopen in de dierentuin, die had ik nog niet gehoord. Zebrastreeoje of panterprintje?
_/-\o_ :D _/-\o_

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 21:47

Slangevel denk ik :D

Biancacoo wel gaaf zo je bus hoor! Onderhoud is wel duur zie ik ook hier met de bus.

Poezel doet het goed. Naam is boef geworden 3x raden hoe dat komt }> Hij is super ondernemend
en voor niets en niemand bang (dendert ook zo af en toe over mijn toetsenbord)

Pony's staan hier ook nog lekker 24/7 buiten maar denk toch dat ze dit weekend of volgende week wel naar binnen gaan voor s'nachts

Deze week is de WC verbouwd. Moet nog wel morgen even om een wc bril (zit wel zo lekker)