Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
En ook nog met hondjes naar bos gegaan, jouw actie heb je wel weer gehad vanmorgen
Ben benieuwd over twee maandjes naar de kleine spruit!
Petries zijn terug naar Petrie
De Petrie meneertjes waren een onderdeel op mijn laarzen vergeten, hopelijk nog eind deze week terug, want Petrie is volgende week met vakantie
)
alleen zijn mijn schoenen echt vrijwel af
@Aks bij ons gaan de docenten en studenten echt op netjes hoor, zal wel zijn omdat het (toch wel beetje meer kakkerige) Leiden is misschien? Vind het ook wel zo leuk, het is toch iets bijzonders een diploma uitreiking, vaak ouders/familie erbij enz, gaat toch ook om stukje presentatie en laten zien dat je trots bent op je studenten (wat we als hogeschool natuurlijk zijn als ze afstuderen). Moet nog toespraakjes maken voor 'mijn' studenten
jullie zijn er gelukkig snel bij. En het is altijd lastig bij de wat gevoeligere rassen. Maar ik vind het bij Snuitje ook eng hoor, zo 24/7 op de wei. Gelukkig is de wei nu niet meer zo 'groen' maar dan nog het is ook best hoefbevangen-achtig weer (het gras groeit zo heftig).
Lief dat Romeo zo braaf is, Sil helaas niet 
Aan de hand kan hij echt een ettertje zijn, maar als het meisje op hem zit, kan die gewoon met losse teugel lekker hobbelen in draf, Romeo geeft er niet om. Hij is erg gevoelig in de mond, maar als het meisje aan de teugels trekt, vergeeft hij haar en reageert hij amper. (ik probeer het haar wel te leren, maar ieder kind maakt foutjes hé)
Je kunt het zo eens proberen en dan nog zien of je hem nog korter bij wilt.
En zij kijkt ons zo verwaand aan: "vraag het dan direct aan mij in plaats van aan de veearts. Ik weet het zelf toch wel het beste".
En kan zo binnen een sec. inene of de andere kant op vliegen of stil staan. Nou dan raad je het gevolg al.. en vliegend kind. Maar er rijd nu nog wel elke maandag een meisje op die voor het goeie wat te groot is, maar zeker niet te zwaar. Die gaat gewoon op een bbp lekker een rondje buiten en dat gaat prima. Kids jonger en lichter dan dat kunnen Sil niet aan. En als ze Sil niet aanpakken, heb ik ook een rotpony.

wie weet wat je nog meer vindt tine!!