[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:32

Gaaf bianca, vakantie in Duitsland. Goed weer gehad?

Soms zie je een tip, waarbij je denkt......als dat toch eens zou werken. Bij Max Gezond Verstand zag ik eeb goede tip tegen acne.....en barst nu 2 weken later met dagelijks aanbrengen, blijkt het echt heel goed te werken.

[MWS] Goede tip tegen acne puistjes van Max

Verbaasd en toch ook weer niet. Mijn zoon is er heel blij mee.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:37

Goedemorgen
Paspoort is weer hier, dus vandaag naar da om stempels en handtekening te zetten, dan is dat weer klaar. Heb nu 1,5 week vakantie, maar heb het nog niet alszo ervaren. Heel druk met heel veel regeldingen, achterstallige dingen enzovoorts.
Zometeen even op mijn paardje zitten ( had ik afgelopen 1,5 week iedere dag willen doen om te oefenen voor de vakantie, maar daar is niets van terechtgekomen, wordt nu ook alleen even in de bak rondhobbelen, geen tijd voor naar het bos), dan naar tandarts met zoonlief, vanmiddag naar oefenparcours met Sam en rond half 5 komen mijn ouders dan al hier aan. Zij gaan weer voor alle dieren en huis/tuin zorgen als we morgen op vakantie gaan. Morgenochtend brengen we Fabels dan weg naar de beleerder. Ik vind het nu toch wel heel spannend worden hoor, ben niet meer zo dapper. Zal ik er straks wel achter durven. Nou ja, in het begin maar met veel hulp aan de slag. Met Sam ben ik uiteindelijk ook over angst heen gekomen. Zoonlief heeft dinsdag voor het eerst ook echt gemend met haar (2 jaar geleden heeft hij wel eens uitgestapt, maar niet meer dan dat omdat ik pony veel te groen vond) Morgenochtend krijgen we nog menles, daarna bus inruimen en gaan. Bus heeft gisteravond zijn (jaarlijkse hahaha) schoonmaakbeurt gehad en ziet er weer soort van netjes uit (maar ja, moeten vandaag nog met paardenspullen op pad, dus hoe schoon blijft het....) en straks nog even door de wasstraat.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 08:39

Druk druk druk, tone, maar daarna vakantie. Fijn vakantie

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:32

Nou, laatste rondje op mijn paard liep anders. Ik moest eerst nog even Fabels longeren voor zoonlief er op kon, maar in de tussentijd ging zoonlief dus maar even op Rembrand zitten...... en kwam er niet meer af :+
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:49

Was heerlijk Janouk.
Met kabelbaan omhog en monsterrollers een tocht gemaakt van de bergen af naar station met stoomtrein..en in een zilver/cobaltmijn geweest.. fantastisch mooie dingen allemaal..en vooral alles gedaan wat ik Manon beloofd had te gaan doen !! Was bijzonder..en erg dubbel gevoel.
Maar heeeel mooi.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 12:03

oh..Janouk {:} {:} {:} 32 graden elke dag.... :+ we zijn een paar dagen eerder weggegaan ivm de weerswaarschuwingen voor het gebied...wateroverlast door overvloedige regen en zeer zwaar onweer,...en een ; lausige neunzehn graad.... !!
de campingeigenaar kwam het ook nog vertellen dat er zwaar weer aankwam..op 900m hoogte in je tentje met ons zoontje..vonden we dat niet verstandig...maar genoten !! *\o/*

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 12:32

Super te lezen dat jullie het zo top gehad hebben. Manon was vast vlakbij jullie <3 . Heel verstandig om eerder terug te keren, , want er kwam heel slecht weer aan.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 17:04

Afbeelding

26,5 week ;-)

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 06:50

Tine heeft een mooie hond en komt niet meer op haar eigen paard.
Bianca heeft een prachtvakantie gehad!
Janouk heeft wat aan de tips van max.

En Det heeft hier de nacht van haar leven gehad. In onze naïviteit de trailer niet afgekoppeld, wat een rotnacht. 3 uur stampen 4 uur ging ze liggen (voelt in de auto als mini aardbeving) 5 uur stampen en 6 uur weer. Toen hooi gevoerd, half 8 vond mevrouw het wel tijd voor wat anders dus luzerne en krachtvoer gevoerd. Afbeelding
Dit was dus net, Check die pretbek.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 06:55

Det, pretletter. Succes. Is ze helemaal hersteld nu? Ze ziet er zelf niet uit of ze een rottig nachtje heeft gehad :Z

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 07:38

Als ik kijk naar hoe willig ze is en de waardes van de hartslagmeter is ze fit zat.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:13

Wel meegelezen maar weer van alles kwijt.
Biancocoo gefeliciteerd, zeer verstandig om eerder te vertrekken met het te verwachten waterballet.

Vakantiegangers een fijne vakantie gewenst.

Ips. heeft slecht geslapen door Det, je weet toch dat paarden niet zoals wij s'nachts slapen. En succes gewenst.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:25

Bedankt marga.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:37

Bianca ook hier van harte gefeliciteerd
Det heeft een leuke nacht gehad, Ips wat minder :+
Marga is alles kwijt

Vanmorgen nog gemend met Sam, terwijl manlief Fabels wegbracht naar de beleerder. Auto is vol (gelukkig heb ik een flinke bus hahah) en over een uurtje gaan we beginnen met onze vakantie. Als ik de weersvoorspellingen zie, gaan we het nat en koud krijgen. Maar goed, buienradar heeft het zelden goed ;)
Geen idee of we daar een beetje bereik hebben, anders tot over 2 weken.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 14:56

Tine, fijne vakantie. Rust lekker uit en geniet

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 18:07

Allereerst Biancacoo *\o/* Y)(^) :)F van harte! En klinkt als een super vakantie met Manon die meekijkt :(:) :*

Tine hele fijne vakantie gewenst *\%/* tot over 2 weken :wave:

Dat Det gaat liggen, gek beest, ze ziet er zeer kwiek uit =:) veel succes!

Ben de rest als die er al is ook ff kwijt Y;(
Oja Janouk wat ontzettend fijn jouw tip!

Hier een Cathey met nog steeds veel hele gemene plekken op haar rug :\ kan niet zeggen dat het al veel beter wordt helaas. Fred was aan het klooien in de bak }:0 naja was ook raar weer.
En hier moet nog heel heel veel gebeuren voordat we zondagmiddag naar Engeland vertrekken :\

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 18:16

Waar in Engeland ga je heen? Wij staan nu te wachten tot we de boot op mogen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 19:33

He wat grappig :-) we gaan zo'n beetje heel Engeland door. Van Harwich naar Bath omhoog via paar plekken naar Aviemore, Edinburgh dan dag in de auto weer naar beneden paar dagen London en dan weer terug :-) dus on the road :)

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 20:03

Gefeliciteerd Biancacoo.

VHU en Rine, fijne vakantie.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 20:23

Wij gaan 1e week trektocht maken te paard door Black Mountains, daarna week kamperen in Cornwall . Geniet er van!

lrm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 20:37

Haha tine ik ken dat :P ik zei gister tegen mijn verzorgster ik wil simon zelf doen. Krijg ik een beteuterd gezicht dat ik toch zeg nou oke dan. haha of ze er dan nog af komt zeker niet. (ps fijne vakantie)

Gefeliciteerd bianca.

ipsilonca: wat een mooie wagen zo! wel mooie stal voor als je op pad gaat.
Al was jullie nacht niet best hihi.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 21:39

Wat ontzettend leuk Tine dat jullie dat met z'n drietjes kunnen doen <3 denk je om de *-:)
Omdat we elke dag / 2 dagen weer verder gaan hebben we besloten de tent niet meer mee te nemen. Is dan zo'n gedoe. En onze zoon houdt echt niet van kamperen, hij is er mee opgegroeid maar heeft besloten dat hij dat niet leuk vindt ^) ach ja hij is nu 15 straks wil hij niet meer mee dus we doen het nu gewoon maar zodat hij het ook nog leuk vindt :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 22:35

Biancacoo.van harte gefeliciteerd
Vakantiegangers...fijne vakantie
Gekke det die weet hoe ze de baas kan pesten snachts

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 09:59

Y)(^) dank jullie :*

Mooie vakantieplannen.. veel plezier.

Man en zoon zijn naar de gamma racing dag vandaag..ik ben lekker thuis met de hondjes.
Relaxen.
Op vakantie gaan ben ik echt slecht in..kan de hondjes niet achterlaten.. en goede oppas..is erg moeilijk te vinden.. dus 5 dagen..was wel genoeg..haha.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:59

Nou wij gaan volgend jaar ook echt geen twee volle weken meer, wat een geregel... en dan een paard met die stomme rainrot... voor mij hoeft het dan ook echt niet maar goed ... **en weer door**