lanouska schreef:Gelukkig gaf de pony er niks om. Hij moet alleen nog leren dat je tussen de kegels door moet en niet er overheen.
Daar hadden wij ook nog wat moeite mee.. Het viel nog mee achteraf maar in het eerste parcours hadden we 4 ballen en in het tweede 7.....
Dressuur ging beter dan onze dip laatst maar nog niet je van het. Ik wilde een beetje rustig aan doen ivm zijn tandarts bezoek van laatst. Maar in de eerste proef was ik te lief en daardoor 175 punten. Dus in de tweede proef wat strenger en toen eerste met 186 punten. Dus tevreden.
Omdat wij thuis een uur voordat ik s ochtends richting onstwedde vertrok ons derde veulen hadden gekregen. En ik in onstwedde hoorde dat het daar niet helemaal goed mee ging heb ik niet de hele kur afgekeken. Toen het ging regenen ben ik naar huis gegaan.
Het derde veulen heet Icoon. Een Hengstje met een mooie bruine kleur, vier witte voeten en bles. Alleen de voorste pezen in de voorbenen staan te strak. De DA heeft er wat tegen gegeven maar afwachten of dat het is op dat er nog meer aan gedaan moet worden. Hij loopt links voor op zijn teen. Moeder bleef ook aan de nageboorte staan. Ging dus niet helemaal goed dit keer.
Vandaag de hele dag weer in Ermelo geweest bij de endurance. Melissa starten weer onze zelko. Helaas bij de finish 2 min gewacht met aanbieden daardoor net buiten de prijzen. Maar een mooi gem van 12.94 km per uur.