VHU Gaaf dat je zoontje er zo'n schik aan had, super toch !
Tine, komt vast helemaal goed met je wedstrijd maar het brengt idd veel stress, spanning en vreeet energie van je, doe rustig aan, je red het vast wel !!
Goed dat het met die 3 zo goed gaat met naar de wei brengen en dat Thabor het trailerladen zo goed doet !
IT, Wat een knapperd zeg !! in je filmpje, echt een leuk dier !!!! vind dat altijd erg knap, zo'n filmpje krijg ik niet voor elkaar, dus erg mooi gedaan zo heb je een mooi aandenken,kan me wel voorstellen dat je dan gemengde gevoelens daar naar kijkt
Sil die niet op buitenrit durft, balen zeg, blijven oefenen, en dan komt het vast wel goed !!
hoefsmid ?? die moet ik ook bellen voor een afspraak, mijn oude pensioen paardje en melody die zijn weer aan de beurt, melody moet opnieuw beslagen worden.. is altijd heeeul braaf , lekker dier, en mijn oude paardje is ook superbraaf !!
De 2 shetten ?? missy gaat goed, en devito de jaarling is soms een naarling, maar dat mag op die leeftijd !

Zo meteen zoon naar school brengen, gisterenavond ging de les heeul erg goed, ben een zeer tevreden men-mens, en vandaag is mijn man jarig en ik moet nog een kadotje halen voor hij thuis is. ...
Naaltje, duim voor je dat didd's been vandaag al een stuk beter is, balen zo vlak voor de trec.
Laatst bijgewerkt door Biancacoo op 28-04-11 07:56, in het totaal 2 keer bewerkt