Hahahaha, ze kan idd niet wachten om een leuk montuur uit te kiezen ; ik hoop maar voor d'r dat ze een brillengezicht heeft .
@Biancao: fijn! Op naar een voorspoedig herstel. En idd lastig met meerdere honden.
Hier staat een buitenrit op het programma
tine10
Geplaatst: 03-10-14 09:48
Ava: op brillenjacht en buitenrit.
Hier maar in de bak gestapt met Rembrand, heel dikke mist. Zo meteen even mennen met Amerigo. Eens kijken of hij nog weet hoe het moet haha.
Biancacoo
Geplaatst: 03-10-14 10:17
Dakota is lekker in huis...ze doet het erg goed als binnenhond.....ze voelt zich dus echt slecht....want anders zou ze wel stuiteren....maar...ze eet, en drinkt, en kwispelt...komt vast weer goed ! heel jaar rust..dat wel, maar dat is het me waard.
Bianca moet ze zo lang herstellen hiervan? Balen maar waard is het je zeker als ze daarna weer gewoon meekan. Avaluna lekker naar buiten is ook heerlijk weer nu.
VanHuisUit
Geplaatst: 03-10-14 20:24
**komt ff langs**
Gelukkig met Dakota so far so good.... wat een ernstige aandoening is/was dat zeg Dochter Avaluna leuk montuurtje uitzoeken En Lanouska in Deurne op wedstrijd, dat is een eind met de vrachtwagen voor jullie zeg! Wist Amerigo nog hoe het moest Tine
Hier vandaag voor het eerst sinds mijn ziekmelding in april een hele dag college/training gegeven. Pfff was zo zenuwachtig, zo bang dat ik het niet vol zou houden. Maar het ging prima. Was leuke groep (bij NCOI) en onderwerp wat me erg goed ligt dus vond het heerlijk om te doen.
tine10
Geplaatst: 03-10-14 20:31
VHU: goed gedaan meid. Die kun je in je zak steken. Maar nu niet weer te hard van stapel gaan lopen he?! Amerigo moest even heel diep zoeken. Man, wat kostte dat een moeite. Patrick had het de hele week ook al zwaar. Nu hopen dat hij het weer onthoudt en komende dagen goed blijft lopen.
Patrick had vanavond weer springles met Sam en maar 1 weigering, op een dubbel waarbij hij op de eerste niet goed aanreed. Trots
Nu maar weer op tijd naar bed, hopelijk word ik morgen weer een beetje meer mens.
Wat fijn vhu dat het goed ging, heerlijk. Knap van de springles hoor tine. Ik lig hier in brabant te logeren. Mijn lijf is na 1 nacht al kapot. Ik mis mijn boxspring.... verwend nest ben ik.
Wij gaan zo in het asiel kijken voor een nieuwe kat erbij. Ben benieuwd of er wat zit. Verder nog wat met de pony's doen ze hebben afgelopen week een beetje vakantie gehad omdat mijn ouders er niet waren en remko aan het werk. Dan ben ik alleen en kan ik sowieso robin niet voor de wagen zetten.
We hebben bij mijn ouders ook walnoten bomen. Bij elkaar komt daar zo'n 100 kg uit. Ze staan nu langs de weg om te verkopen dat gaat nog best goed!
Gem
Geplaatst: 04-10-14 15:04
Goeiemiddag, wat een weertje !
Ips, zit je in Someren? En niets slaapt zo fijn als je eigen nest . Maisie gaat voor een nieuwe kat Tine weer meer mens vandaag? VHU weer aan het werk, er staat me iets van bij dat je een sabbatical zou houden . Biancacoo's Dakota doet het goed als huishond. Wat een lange revalidatieperiode.. Avaluna gaat op buitenrit en met dochter op brillenjacht . Mijn dochter maakte met elke bril een selfie, zodat papa ook mee kon kiezen . Lanouska in Deurne, ik ga morgen ook. Filmen en lesmees aanmoedigen. Hij staat op een supergoeie 4e plaats na de dressuur. Baudy weer min of meer hersteld in Griekenland. Geniet er nog maar ff van!
Woensdag wordt mijn koets afgesteld op de nieuwe pony, volgende week meegenomen en daarna ben ik even koetsloos. Heb wel een reservering voor een wagen bij KCS (Edwin Kelders), moet alleen nog een dag vinden om met Moos die kant op te gaan. Wagen is op de weegschaal gezet: 215 kilo . Hopelijk past Moos er mooi voor.
Engeland-vakantie is nu ook geboekt; we hebben een prijzige, maar erg mooie cottage op de rand van Salisbury. Een prima uitvalsbasis voor o.a. het New Forest - gebied en op acceptabele afstand van Watford (HP - studio's) en London . Een hele zorg minder!
happytime
Geplaatst: 04-10-14 15:29
Masie:een leuke kat erbij kunnen vinden? Gem: aan de wagenhandel.mooi gewicht van de wagen.en leuke reis geboekt (ik ga morgen mijn koffer pakken,ga naar de canariefantjeseiland ,ff heerlijk relax met mijn moeder op pad) hoe gaat het met dakota? ips mist haar bed....maar je bent wel mooi in de bossen aan het crossen! VHU aan het werk. en verder alles kwijt.......
VanHuisUit
Geplaatst: 04-10-14 20:22
Ff snel mee met de samenvatting van Gem.
Ik heb een sabbatical van de hogeschool waar ik voor werk(te). Wat niet wil zeggen dat ik een jaar niets doe werktechnisch gezien zeg maar. Ik heb mijn onderzoek bij de uni en heb een paar freelance opdrachten. Lekker doen waar ik goed in ben en waar ik energie van krijg. Maar moet nog erg goed opletten hoor dus doe eigenlijk alles met handrem erop... Wat ontzettend moeilijk is want ik vind mijn werk zo leuk
Wij zijn net terug..weekeind training gehad, dakota ging zo goed en reist zo vreselijk graag dat we toch maar met haar zijn gegaan. Ze vond het heerlijk in de pick up in haar hok in het zonnetje kon ze alles overzien, botje eten...en ze doet het erg goed. De herstelperiode houd ik op 1 jaar..omdat de wond tussen haar schouderbladen ligt..tot letterlijk op de rugwervels tussen de ligamenten door, precies op die plek, komt haar harnas te liggen, als zij gaat trekken..komt er dus druk op die plek, ze heeft een rij hechtingen van 15 cm lang...en de wond is zeker 6 cm diep..dat heeft echt veel tijd nodig.
De hondjes hebben heerlijk getraind die afgelopen weekeind, op beide dagen startte ik als 2e team, dus heerlijk in de koelte kunnen starten ,het ging supergoed, nu vlot weer naar huis met dakota..die ligt nu lekker hier een botje te kauwen.
Maisie, wauw wat een boel walnoten !! succes met het vinden van een nieuwe kat, altijd afwachten wat er zit. Gem. wagen afgesteld op paardje..en zelf op jacht naar een nieuwe, mooi gewicht, ik hoop dat het goed past met Moos !! duim voor je. En reis naar engeland geboekt, leuk !! Vhu, weer gewerkt !
verder..moet ik even bijkomen..en nog spullen uit de caravan gaan halen... fijne zondag nog !
VanHuisUit
Geplaatst: 05-10-14 15:54
Wat fijn zeg dat Dakota mee kon. Mooie afleiding. En toch lekker getraind ondanks alles
Ik kom ook weer eens even om het hoekje kijken. Heb wel continu meegelezen maar reageren komt er vaak niet van doordat ik veel met Bram bezig ben.
Ik sluit me ook even aan bij de samenvatting van Gem.
VHU, wel fijn dat je freelanceopdrachten kunt doen waar je veel plezier mee hebt maar inderdaad niet te hard van stapel lopen.
Gem,
Biancacoo, fijn weekend gehad. Ik zag op facebook dat je wel heel dicht bij mij zat. Als ik dat had geweten was ik even naar 't Hulsbeek gekomen. Fijn dat Dakota en Eagle het zo goed doen. Een herstelperiode van een jaar is wel heftig maar aan de andere kant... een jaar is zo om en het is ook wel een flinke wond.
VHU, een fijn rondje met Ollie gedaan.
voor Tine, hopelijk gaat het al weer een stuk beter met je.
Ik ben vorige week ook voor het eerst sinds de bevalling naar Bubbles geweest en gelijk met hem het bos in gegaan. Dat was heerlijk. Beviel ook zo goed dat ik vandaag weer een rondje met hem gedaan heb, ondanks de regen. Die gekke pony maakte zelfs een vreugdebokje in galop voor de kar hihihi.
tine10
Geplaatst: 05-10-14 18:08
Claud: druk met Bram. Gaat alles goed? En weer lekker buitenritje gemaakt. Lekker hoor. VHU: mooi rondje gemaakt met toppony Bianca: pff een jaar herstel. Maar ja, het is inderdaad nogal een wond. Fijn dat ze wel lekker mee kon. En met de andere honden lekker getraind. Het wordt nu flink kouder, dus denk dat je weer lekker los kunt. Krijgen we hoop ik weer mooie actie fotos en filmpjes te zien. HT: al met de opleiding begonnen? (dat was jij toch?) Gem: straks koetsloos. Maar ja, je moet toch eerst verkopen voor je nieuwe kunt kopen . En vakantieplannen. Lekker hoor. Maisie: er zitten zoveel leuke katten in het asiel. Dus jullie zijn vast wel geslaagd. Wow wat veel walnoten. Ips: hoe gaat het met je lijf nu? Kan me voorstellen na 2 slechte nachten dat je je beroerd voelt.
Vandaag met zoonlief en 2 ponys op wedstrijd geweest. Hij was zo ontzettend zenuwachtig, echt jammer, want helemaal niet nodig. Met Amerigo toch nog 2 wp gereden, ondanks dat het niet zo fijn ging. Hij had hem wel heel voorwaarts, maar Amerigo vertikte het gewoon om aan de teugel te lopen, tenminste om dat de hele proef vol te houden. Tja, als Amerigo niet wil.......dan gebeurt het ook niet. Patrick heeft super gereden, maar ja, pony moet wel iets meer meewerken.
Na een pauze mocht hij met Samoerai aan de slag. Bij het zadelen was ze nog wel druk (kan ik dan niet in mijn eentje doen, ze draait alle kanten op), maar zodra zoonlief erop zat, was Samoerai de spanning kwijt. En nam ze gelukkig niet de enorme spanning van hem over. Hij zat werkelijk helemaal verstijfd op zijn pony. Zo sneu. Bij het losrijden ging het wel aardig, maar in de proef kwam de spanning helaas weer erg terug. Samoerai was heel braaf, enige was dat ze af en toe ging hinniken naar andere paarden (die ze niet kon zien; dat is voordeel bij eigen vereniging, daar zijn de hallen open en kun je 3 banen in kijken). Beide proeven werd consequent op verkeerde been licht gereden, ze liep maar delen aan de teugel, en wat stuurfoutjes, dus veel punten laten liggen. Ondanks dat toch 2 wp mee naar huis. Hopelijk volgende keer beter. Zo jammer als hij er niet van kan genieten, daar had hij helemaal geen tijd voor.
Nou, zometeen maar weer vroeg naar bed. Morgen weer een flink gevulde dag.
Fijne zondag nog.
Maisie
Geplaatst: 05-10-14 18:10
Fijn dat je gewoon weg kon en dat dakota mee kon! Is wel een behoorlijk wond dan dat het zo lang moet herstellen. Had trouwens op facebook ook al leuke foto's voorbij zien komen!
VHU lekker rondje gereden. Was wel wat frisser vandaag maar nog goed te doen.
We hebben een nieuwe poezel is een katertje van 3 maanden oud. Hij is nog naamloos. Hij komt uit het asiel maar het is wel een vinnig ding. Gaat eigenlijk nu al redelijk goed met de hond en de andere kat.
Gem super van Stan! Ga zo eens spieken hoe hij is geeindigd!
Biancacoo
Geplaatst: 05-10-14 18:46
Tine, knap dat je zoon zo ervaring op doet ! die spanning daar leert hij wel mee om gaan...belangrijkste is dat hij voor het plezier mee doet. Wel heel fijn dat samoerai zo braaf is ! Claud, dat wist ik niet..dat je daar zo dichtbij woont, is een heel mooi gebied !! Maisie, dat vraagt om een fototje van het nieuwe katertje!haha..
fototje van de training, met de trainingen mag ons zoontje gewoon mee als passagier, super !! hij vind dat geweldig !
En dit is zo gaaf...zonder dat iemand ons helpt....gaan we beide ochtenden tussen de caravan's en standjes en langs de andere team's die gaan starten of al klaar zijn, door naar de start..en ook weer terug naar de auto...
avaluna
Geplaatst: 05-10-14 18:58
@biancao; super gaaf ; kan me voorstellen dat je zoon altijd mee wilt
@maisie: leuk een nieuwe poezel
[quote="Biancacoo"]Tine, knap dat je zoon zo ervaring op doet ! die spanning daar leert hij wel mee om gaan...belangrijkste is dat hij voor het plezier mee doet. Wel heel fijn dat samoerai zo braaf is ! Claud, dat wist ik niet..dat je daar zo dichtbij woont, is een heel mooi gebied !! Maisie, dat vraagt om een fototje van het nieuwe katertje!haha..
Ik ga ook eens kijken hoe het geëindigd is voor lesmees
avaluna
Geplaatst: 05-10-14 19:04
Huh; bericht van claud en tine gemist; wat leuk, claud; weer lekker op pad met bubbles . Suoerknap van zoon; altijd spannend zo'n debuut en top meteen wp's
tine10
Geplaatst: 05-10-14 19:27
Kijk aan, ik word op mijn wenken bediend. Weer heerlijke hussenfoto's