Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
zoals dids loopt op de foto.
maar dan nog vind ik het leuk om Fifi aan het werk te zien na alles wat ze meegemaakt heeft!
Alleen mijn rug werkte niet mee, voortdurend steken in mijn onderrug dat uitstraalde naar mijn been.
)
). We willen volgend jaar misschien wel eens met een SGW mee gaan doen, puur omdat mijn groom graag een keer spetterend door een waterbak wil. Ik richt me met wedstrijden op Bente.

) maar het ging allemaal super. Toen we thuis kwamen Thabor weer even ingespannen. Deze keer echt helemaal alleen, ook echt vastgezet aan oog aan de schuur. Man stond er natuurlijk wel bij. Thabor stond echt superbraaf stil. Ik moest gelijk de bok op van man, vond het wel spannend, maar Thabor deed het erg braaf. Heb na een paar rondjes stappen ook nog gedraafd en was bijna niet meer bang
. Eigenlijk zou het voor het vertrouwen het mooist zijn om dit een paar dagen achter elkaar te doen, maar ja, dat gaat helaas niet.

hahahah.
Braaaaf Brutus en Ingrid
)
maar eigenlijk maakt ze zich volgens mij helemaal niet echt druk. Ze wordt ook niet sterk.... Moet zeggen dat ik daar wel erg blij mee ben, ik durf haar nu ook gewoon lekker aan wat losser teugeltje te laten stappen.
Super leuk !
wauw die Snuit !!! op die foto's indoor, geweldig dier is dat toch vhu !!Superrrrr !!!
helemaal fout natuurlijk...maar het heeft gesmaakt...
dus....doet niets momenteel en ik wilde nog voor iemand aan de slag....balen...

hopelijk gauw over
peerd van mij lol, die vermaakt zich dan helemaal met wegspringen voor niks, en net doen of iets eng is enzo 

Leuk! 
daarnaast ben ik gewoon veel te nieuwsgierig..
Heerljk he als je met je zoon op pad kunt. Het wordt nu wel weer kouder...moet zeggen dat onze zoon als het zo koud wordt niet echt meer meewil op de wagen
en eigenlijk geef ik hem geen ongelijk
Kan ik mijn grooms helaas niet 'geven', ik durf ze alleen aan instructeur uit handen te geven... Daarbij staat/zit bij Bente groom ook altijd nog achterop, zit niet naast me, vind het nog niet zo vertrouwd dat ik dat durf. En bij Snuitje kan ik de stoel niet zo zetten dat iemand naast me kan zitten (of ik dus naast die iemand, zodat die iemand zou kunnen mennen en ik evt snel ingrijpen mocht het nodig zijn), dus zit/staat de groom ook achter me.

hahaha ook aan de frietjes 
is Lanouska jarig?