ow, dat heb ik nooit, koop altyd precies wat in gedachten had. en als ik iets vergeten was en zie het liggen... maar dan ook alleen als de korting intressant genoeg is hoor. hahaha echte hollander he..
Ja dat is jammer als je er alleen heen moet. Manon gaat met mij mee, misschien nog iemand maar alleen erheen vind ik ook geen probleem ik vermaak me wel hoor
tine10
Geplaatst: 27-10-10 14:03
Jongens (meisjes) als jullie in dit tempo doorgaan, kan ik het echt niet meer bijhouden hoor. Ik probeer even wat te reageren (op wat ik tenminste kon onthouden, ik word hier te oud voor)
Tallechie heeft nog steeds pech, met allerlei dingen. Sterkte meid. Nederlandse taal blijkt steeds moeilijker. Soms doet het echt pijn aan je ogen om berichten te lezen. Onderwijs gaat wel erg achteruit. P&K is voor mij te ver. Hopelijk loopt Wobbe weer beter. Las over een minitrektocht. Leuk
Verder kon ik niet terugscrollen, dus ben bang dat het hierbij blijft.
Ik heb vanmorgen pony gelongeerd, hij liep echt heel netjes, ik bleef maar braaf roepen. Hoop niet dat de buren het gehoord hebben hihi (vooral bij de middendraf was ik erg enthousiast). Daarna naar de kapper geweest. Moest al maanden, maar kwam er steeds niet van (vind mijn paarden beweging geven belangrijker ), er is denk ik 20 cm af. Daarna koekjes gebakken met mijn zoontje, straks nog uitmesten en Rembrand weer eens voor de kar. Kijken of hij het nog kan, is voor mijn gevoel al heel lang geleden.
P&K is van 12 t/m 14 november Mijn verlanglijstje is ook al groot zat maar november is bij mij altijd net zo'n maand dat we zuinig aan moeten doen. We maken natuurlijk ook al kosten aan het hotel en benzine enz. Als ik niet de stand zou hebben zou ik niet eens heen gaan. Helaas zijn er ook een aantal kennisen die normaal daar staan met de stand maar nu niet (Horse totaal en HCA) Wel ongezellig. Zaterdag gaan we in principe Den Bosch in (wel goed geschreven, OMG die taalfouten van tegenwoordig) en shoppen.
Verzorgers moet ik niet hebben. Ik ben nogal precies hoe alles moet en waar alles opgeruimd moet worden en in welke volgorde. Over het algemeen doe ik altijd alleen op en af tuigen. Voor mijn pony's maak ik trouwens altijd wel tijd en als ik het dan een tijdje drukker heb, dan hebben ze gewoon een welverdiende vakantie.
Als ik weinig tijd hebben, krijgen de ponys ook vakantie. Maar vooral de jongst vind het erg gezellig om te knuffelen en te tutten dus daar zijn verzorgmeisjes perfect voor
Veale heeft heel lang vakantie. eerder ging ik alle avonden heen, ik ga nu in principe alleen op donderdag,vrijdag en zaterdag heen, omdat ik niet fit genoeg ben
Rijden doe ik alleen in het weekend als ik er voldoende tijd voor heb. door de weeks ga ik vaak even kijken of ze nog heel zijn, aai over de bol en dan weer naar huis of prop er een emmertje vitamientjes in. Maar moet even kijken hoe het de komende tijd gaat lopen. Misschien moet ik er dan wel elke avond heen om hooi klaar te zetten
ik heb ook al een lijstje voor paard en koets. Wij gaan met zn 4en. Is nu het 4e jaar achter elkaar. Vind het wel leuk maar moet wel een reden hebben om er heen te gaan. Remko wil heel graag een kunststof tuig dus we gaan ideal en zilco eens met elkaar vergelijken.