Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. hihi
Water gesleept, stal gemest, gevoerd en stuk weg schoongeschept. Het heeft hier ook weer gesneeuwd en het stuift, heel leuk
Auto kan het dijkje niet meer op dus ik moet op de weg ervoor parkeren, dan kruiwagen ophalen (plm. 400 meter, richting loods van de tuin), dan met kruiwagen water uit de auto halen endan weer 500 meter andere kant op naar stal van de pony's. Mijn looptraining dus wel weer gehad. Pony's had ik gisteren op hele wei, dus die waren lekker bezig geweest. Voor vandaag heb ik ze alleen op de paddock want het is zulk raar weer heb ze liever echt achter slot en grendel. Mijn schrikdraden hangen steeds op half 7, dan werkt het schrikdraad niet goed en zijn ze natuurlijk weer erg geinteresseerd in wat zich achter zo'n lijntje bevindt ...

.. Er is mij iets heel naars bij mijn pony opgevallen:(
We komen om in de sneeuw hier!! Bah, bende.... Ik ga geen poging doen om op stal te komen, de wegen strooien ze niet meer ivm schaarsheid van et zout, dus denk dat het 1 grote glijbaan wordt om hier weg te komen. 

waar wil jij gaan starten? misschien dat ik je tegenkom, zou leuk zijn