Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wat een gedoe elke ochtend
hoop dat je straks even een paar weken wat 'lucht' krijgt! En ze gaan natuurlijk niet weg want tja, wat moeten we anders
maar begrijp je gevoel hoor

toevallig kreeg ik vandaag update van Ber, springend over boomstam, zo los. Ze wordt niet echt bereden (stappen er wel eens mee rond) ze doen wel veel met haar. Zijn nog steeds blij met haar gelukkig. Pony oogt op foto's ook goed

Ringworm kan toch ook door stress komen? Of verwar ik het nu met iets anders?
ging je hard daar
goed bezig Ips merk je nog wat aan haar dat ze zo beroerd is geweest die paar dagen?
daar waar de nattigheid het langst op het lijf staat heeft ze bultjes / plekjes. Nu stuk of 10 plekjes waar het kaal is
wel rustig gelukkig beter dan gisteren toen was het pusserig bleh... vandaag weer in de Betadine scrub en alle plekjes daarna (na goed drogen uiteraard) in de sudocreme gezet. En heb vetericyn besteld, schijnt erg goed spul te zijn ook bij rainrot.
Dacht juist er goed aan te doen geen deken op te doen omdat ik het nogal warm vond... Het valt nog mee de 'schade' maar weet niet hoeveel er nog open gaat nu ... nu wel deken op en het regent echt ook vreselijk hier