[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:33

goeiemorgen..
zo...ik ben sponsor voor de DA geloof ik.....blegh..... ^) kootje heeft een abces...moet vanmiddag weggehaald worden.....totaal waardeloos...arm ding..

voor de rest...hoop ik dat ieder een fijne dag heeft vandaag.....
een mooi plaatje voor iedereen....

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 09:47

Wow prachtig plaatje
Bianca: ook al sponsor van DA. Hopelijk knapt Dakota snel weer op.
VHU: lekker bezig met Hero.

Gisteren heeft zoonlief weer supergoed gereden. Amerigo wilde niet echt mee werken, maar uiteindelijk ging hij toch voor de bijl. Samoerai ging heel erg fijn.

Ik lag gisteren al om kwart voor 7 op bed en heb bijna klokje rond geslapen. Voel me nu iets minder ellendig, maar denk dat ik vanavond maar voor zelfde ritueel ga. Hopelijk klim ik dan weer een beetje uit mijn dal.

Nu maar eens met het huishouden aan de slag. Zo'n grote hobby van me -O-

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:15

Hallo, niet echt bijgelezen. Zit nog in Griekenland.
Gisteren gezellig met ons huurautootje op pad. Zitten we aan de andere kant van het eiland op zo een schattig terrasje aan zo een mooie helder blauwe baai word ik me toch in ene beroerd. Zweet breekt me uit. Kon nog net de aangrenzende tuin halen... Kotsen niet normaal meer. Niet fijn met die hitte. Maar goed daarna toch maar weer in het autootje terug naar het hotel getuft. Haarspeldbochten enzo.
Hotel gehaald. Mama had paracetamol zetpillen voor me gehaald en het gaat nu iets beter. Ppffff

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:21

Getver Baudyh...Beterschap...iets verkeerds gegeten?...hoop dat je snel opknapt..dat is niet leuk met vakantie...

Tine, wat goed van je zoon !! en zelf goed geslapen, dat doet goed !

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:25

Schijnt een virusje rond te gaan in het hotel. Nee met een strakblauwe lucht en super weer hoor je niet in bed te liggen. Gisteren 39 koorts gaat nu gelukkig beter.
Gerrit( die thuis zit) zei al oh nee ebola!! Ha ha

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:53

Hahaha, Baudyh: dat zouden ze hier ook zeggen :D ; hopelijk snel weer beter, zodat je weer volop kunt genieten.

@Tine: leuk van de kampioenschappen! Weer goed doorgezet door zoon!

@Biancao: mooi <3 . Balen van het abces :(:) :(:)

Hier vanmiddag met dochter naar de oogarts en ze hoopt zo dat ze een bril mag _O- .
Is wel ff anders dan in onze tijd.

Maandag a.s. worden de konijntjes gecastreeerd _/-\o_ .

Gisteren met vriendin en de kids wezen zwemmen en nog lekker Turks stoombad en sauna mee gepikt.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 10:57

ava...hoopt ze dat ze een bril mag ???? :o? :o? hoezo dat...ondingen zijn het..ik kan niet zonder, kan ook geen lenzen...waar-de-loos !!!!
die jeugd van tegenwoordig..haha..

ha..gebeurd dat ook konijntjes castreren..?...haha...priegelwerkjuh..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:02

Baudy: wat vervelend. Kan het zijn dat je iets rauws hebt gegeten? Is in die landen altijd riskant ivm niet zuiver water. Wij zijn op huwelijksreis doodziek geweest daardoor.
Hopelijk knap je snel weer op.
Ava: hier wil zoonlief ook graag een bril. Hij weet niet waar hij het over heeft. Ondingen zijn het. En nog lekker wezen zwemmen. Succes met de konijnen

Nou keuken is weer toonbaar. Nog even krantje lezen, dan ga ik weer gestrekt. Straks weer "fijn" naar de fysio.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:02

Ze vindt brillen geweldig leuk; ze weet al helemaal welke ze wil en het zal een hevige teleurstelling zijn als ze er geen nodig blijkt te hebben :') .

Hahaha, ik wilde ook geen 2 mannetjes, maar goed; ze moeten eraan geloven.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:21

Baudy, getver zeg, dat wil je niet op je vakantie. Heb ik op Tenerife gehad: ik eerst een dag hoge koorts, dag daarna mijn hubby aan de beurt. Twee dagen van je vakantie weg door eten buiten de deur -O- .

Ava, hier ook zo'n dochter die kickt op brillen. Maar ze wil ook zo graag een slotjesbeugel..... want dan mag ze een elektrische tandenborstel :D .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:23

Gem schreef:
Ava, hier ook zo'n dochter die kickt op brillen. Maar ze wil ook zo graag een slotjesbeugel..... want dan mag ze een elektrische tandenborstel :D .

haha _O- ....geweldig die jeugd..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:24

Je hoort er eigenlijk niet meer bij zonder beugel. Iederéén heeft er tegenwoordig eentje :D .

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:42

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 11:50

Bekenden van ons gaan stoppen met de mensport.
En zetten hun 2 Kühnle koetsen te koop.
Een recreatiewagen (ken de benaming niet, maar waar je van voor naar achteren kunt doorlopen) en een marathonwagen.
De recreatiewagen is standaard maat voor paard; zit echter een kleinere maat wielen onder, waardoor deze eveneens geschikt is voor kleinere paarden (gebruikt voor E pony).
Bij interesse kan ik foto's doorsturen.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 13:09

Een bril en beugel willen waar gaat dat naar toe.
Avaluna zijn te groot voor mij, maar als ik iemand hoor die iets zoekt dan meld ik me wel.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 16:50

Ik denk niet dat het het eten was. Zit in een 5 sterren toko en ze maken zo goed schoon. Kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Mijn moeder heeft niks en bijna hetzelfde gegeten. Het gaat gelukkig alweer een stuk beter. Net ons huurautootje ff wezen aftanken. Moeten we weer inleveren. Voel me nog een beetje een vadoek maar kan wel weer buiten me bed.Het was kort maar krachtig zeg maar.

Bianca sterkte met je hond!
Iets met graag een bril willen, leuk!
Voor de rest alweer kwijt.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 17:59

Ben ik weer...een rollercoaster dagje..voor mij.
Dakota bij de DA geweest...dat is geen bijtwond...dat is een Dermoid sinus, een onderhuids open kanaal die ze al vanaf de geboorte hebben..het is een genetische afwijking..die erg ontstoken is...
we moesten foto's maken om te kijken of haar ruggegraat niet aangetast was..of dat het kanaal, de sinus, niet tussen de ligamenten en rugwervels door liep..
op de foto's werd niet duidelijk hoe diep het kanaal was..
we besloten het te opereren om te zien hoe diep het is, als het niet tussen de wervels gaat, moet het eruit....gelukkig na 2 uur nagelbijten..en zenuwen...het positieve nieuws, het stopt boven de wervels, ik kan het verwijderen.
als het wel tussen de wervels zou zitten..had ik hoogstwaarschijnlijk definitief afscheid moeten nemen...dakota heeft een engel !! ze is net weer thuis,....heeft een flinke ritssluiting...en is wakker..maar voelt zich niet fijn..

zo,..zijn jullie up to date....
nu hopen dat het goed heelt, en ze geen ontsteking oid krijgt !! ga gauw weer naar haar toe..ze ligt hiernaast binnen..

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:16

@Biancao: pffff, wat een stress en wat een opluchting _/-\o_ ; fijne beschermengel <3 . We helpen duimen voor een goede genezing!

@Baudyh: gelukkig gaat het al wat beter.

Heel uitgebreide onderzoeken en tests gehad bij de Duitse oogarts; morgen maar eens kijken voor een leuk montuur 8-)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 18:45

Ff heel snel tussendoor, Biancacoo wat een toestand met Kootje wat zielig! Dat dat aangeboren is, nooit van gehoord .... heel veel sterkte :(:)
Onze zoon wil ook heel graag een beugel, maar zijn tanden lijken allemaal recht te gaan staan, vanzelf, zwaar balen :')

Vanmiddag heerlijk rondje gereden met Ollie, was maar kort (12 km) maar erg fijn. Laatste 3 km weer gestapt, was ze weer droog, ze was helemaal nat van het zweet, het was zo warm!

En had vanochtend erg leuke tekenles. Heb speciale krijtjes gekocht waar je mee kunt aquarelleren (in principe haha, moet nog erg veel leren :P ) was materiaal waar we nu twee keer mee hebben gewerkt en je kunt er hele mooie dingen mee doen.

Nu ff pizza's bestellen :Y)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 04:52

Goedemorgen,
Dakota is nacht goed doorgekomen, ze is even buiten geweest, nu wachten tot het licht word.

Jullie slapen vast nog,...jaloers..... :z

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-14 05:54

Ook goedemorgen

Ik ook al een tijdje wakker... Zo rond 4 uur.. wij zitten in de vrachtwagen op weg naar deurne.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 06:06

Lanouska, veel plezier en succes in Deurne.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 07:12

Lanouska, veel plezier.
Bianca gellukkig is dakota de nacht goed doorgekomen, nu rustig herstellen. Altijd moeilijk om ze rustig te houden als je meer honden hebt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 07:49

Bianca: fijn dat ze de nacht goed is doorgekomen!!

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-14 08:32

Fijn baudy dat je je weer beter voelt
bianca schrikken van dakota wel fijn dat ze haar konden helpen
ava dochterlief toch haar zin.