VanHuisUit schreef:Ollie daarentegen is net een vuilnisvat die (vr)eet alles(wat vooral duursport-technisch gezien, endurance, marathon, wel erg fijn kan zijn maar dus met wennen voor de wei lastig, want volgens mij vreet ze zichzelf gewoon veel te vol).
Ja .... maarrrr ..... Ollie .... is .... een.......... juist ja
! En die doen álles voor eten
.
(wat vooral duursport-technisch gezien, endurance, marathon, wel erg fijn kan zijn maar dus met wennen voor de wei lastig, want volgens mij vreet ze zichzelf gewoon veel te vol).
.
en paard van andere vriendin is ook verhuisd, dus die heeft nu zelf gras genoeg. Buren wachten op de veulens, dus nu ook maar elke dag een tijd d'r af en morgen even starten met de stripbegrazing en weer het goede gras maaien, beetje zonde als paardenlui, vind ik, maar goed, krijgen we een mooie, dichte, groene grasmat van
.
nu 11 jaar geleden) niet echt meer mee en dat heb ik eigenlijk ook soort aan de kant gezet....
Lekker hoor! Vanochtend hebben we bij Gwin op stal taart vanwege een jarige en vanmiddag bij Bieb! Ik ga vandaag met Gwin aan de slag. Ik denk dat ik even ga longeren en dan er weer op stap. Stalgenootje wilde er ook wel een keer op, dus als die er is en ze heeft tijd, dan gaat zij erop ipv ik.

, stemmenzoekers en verjaardagen-marathon
Goedemorgen!
.
. Eerst likje moes zonder poeder, érg lekker
. Daarna heel potje moes met poeder
. Toen spuit gepakt, en na 4 spuiten zat het erin
. En hij was nog braaf ook, dus zó ontzettend smerig zal hij het stiekem toch niet gevonden hebben
.
en Moos is niet voor een gat te vangen
mooie Tchicha
niet omdat de scripties zo vervelend zijn hoor, maar het is gewoon saai werk. Dus nadat ik de 1e af had mezelf getracteerd op naar poown gaan. Ze was weer aardig gevuld
heb dus net een graasmasker besteld. Lekker rondje gereden van zo'n 15 km, anderhalf uurtje over gedaan inclusief een stop ivm een soort moesson die over ons heenkwam ... merk duidelijk dat weekje Laag Soeren ons goed heeft gedaan