IT: even over de dubbele longe. Ik werk er heel veel mee, ideaal. Maar als ik het goed begrijp, doe jij de longe vanaf je handen door ringen, dan door bit en weer terug naar ringen. Dan heb je dus eigenlijk een slofwerking en dat is nogal fors. Ik doe ze vanaf handen door ringen en dan aan het bit. Ik heb bij de paarden een longeersingel (pony is te klein, past niet) en ik kan dus hoge en lage ringen pakken.
Ingrid: Rembrand krijgt al jaren sportbrok, of eigenlijk sportmuesli, dus dat is helaas geen oplossing. en 3/4 is dus wel 25% minder. Vind ik toch best wel veel.
VHU: ik ben zo benieuwd hoe snuit het heeft gedaan.
Zag heerlijke taarten. Hier een appelcake gemaakt, maar is beetje ingestort helaas. Maar smaakt wel
Verder sluit ik me aan bij de samenvattingen

edit: nou, ik heb het ritme weer te pakken, sta weer bovenaan

edit2: nouvel, lijken die oogkleppen nu heel dicht tegen de ogen aan te zitten of vertekent dat op de foto?

) en was groter peerd natuurlijk. Vwb uiterlijk, ze zien er niet zozeer 'voller' uit, maar wel met mooi spierlaagje zeg maar en ze glanzen werkelijk als een spiegel. Vind het fijner om te geven dan olie, want je voerbak blijft schoner en je kunt het makkelijker doseren.

gehad van manlief en kom nu bij de mensen