.. we gaan dus klussen in deze kou
.. hihi jullie mogen ons best voor gek verklaren hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. we gaan dus klussen in deze kou
.. hihi jullie mogen ons best voor gek verklaren hoor
Vanochtend om 06.00 uur stond ik al bij ze en vanmiddag nog maar een keer. Omdat ze steeds zulk vervelend weer voorspellen ga ik dan maar 2x als het kan, als het dan niet kan staan ze er tenminste de komende 48 uur goed bij.
) maar om 13.00 uur wilden ze naar huis ivm het weer. Dus dat was eigenlijk wel lekker. Kon ik op mijn gemakkie gaan water sjouwen.
Hij moest kiezen tussen de bomen rij of het weiland. Ben toch wel blij dat hij het weiland heeft gekozen, had vanmiddag al iemand tegen een boom gezien 200 meter verderop....
Mn vader zegt absoluut niet snel dat ie ergens niet naar toe gaat, maar heeft net wel een nieuwjaars receptie afgezegd op het dorp 2 km verder op....
Op het laatste, de laatste paar maanden ging het snel. Hij was er klaar mee. Wilde eerst niet meer met mijn man naar buiten, toen ook niet meer met de oppas, en uiteindelijk ook niet meer met mij (hij ging natuurlijk altijd met mij mee, maar als manlief of oppas hem uit wilden laten wilde hij wel, maar op het laatst dus niet meer). De avond voordat we hem wegbrachten keek hij me ook zo aan van, het gaat niet meer baas, laat maar.