@Tine weet nog goed dat je in de B zat en verzuchtte dat dat echt het eindstation zou zijn want L starten dat zag je echt niet zitten
en kijk nu eens en dat niet eens in zo'n lange tijd
voor Amerigo en jou.@Gem pfff.... hoop dat het allemaal met een sisser en zonder al te vervelende littekens afloopt bij Moos.... wat zul jij balen zeg
hoop ook dat het met Alwyn alweer wat beter gaat....Hier beetje ingewikkelde middag/avond. Stalbaas belde dat Ollie afwisselend lag en stond en wat slomig oogde op de wei
dus ik erheen. Stond ze weer. Even uurtje geobserveerd. Op zich niets te zien, ze liep te grazen. Kwam vlot naar me toe en vlot weer weg.... toen flinke poetsbeurt gegeven.... gaf ze af en toe enorme boeren, dat had ik nog nooit gehoord van een paard. Dus DA gebeld... schijnt vorm van gaskoliek te kunnen zijn.... als ik dacht dat het echt vervelend ging worden zouden ze langskomen.... maar goed op stal gezet... nog poosje bekeken, leek rustig en ze oogde goed. Vanavond weer heen, stukje gewandeld maar ze was stuk minder rond (denk dus heel wat gas weggeboerd...) en ze boerde niet meer
dus ben weer beetje gerustgesteld. Van schrik wel de trailer verkeerd geparkeerd toen ik hem op een andere plek wilde zetten, verlichting nu dus kapot gereden aan een kant

Als er geen varkens in de buurt zijn is het gewoon een grote brave doedelzak

Maisie oefenmarathon, leuk!
Moet ik monteur meebrengen als ik kom groomen?
Deze zijn full en zijn ongeveer 4,65 meter... 
. Nu geen tijd voor, maar ik zal er aan denken om uit te zoeken of er voldoende zinvolle topics over op bokt staan. 
Gewassen met koud water. Heb ook het idee dat ze er veel minder schoon van worden en dat sop veel minder goed uit te spoelen is. Maar goed, het is even niet anders.
.
), hoop dat het met Ollie ook goed gaat en met iedereen hier.
. Niet mét poeders, maar ook niet zonder poeders. Zo eentje nog nooit gehad. Das nie handig nie. Dus op de hoek een dikke spuit gehaald bij onze oude, knorrige, maar fijne dorps-DA, die ik heb voor de poezels. Hij loopt momenteel achter een rollator: "Het gaat slecht met mijn knie, dus je koopt er maar 2, anders sta je hier morgen weer omdat je paard de spuit kapot gebeten heeft en kan ik morgen weer van mijn bureau naar de kast lopen." "Ja meneer de DA, dank u wel meneer de DA".
.