't Is inderdaad erg apart die redenering met zijn LEGO doos. Gem je hebt helemaal gelijk, zo legde hij het later ook uit: hij had zoiets van Freddy is mijn pony, dan wordt hij verkocht, dan krijg ik dat geld en dan kan ik een LEGO doos kopen. Maar dan nog
die redenatie
Heb hem wel even haarfijn uitgelegd dat onze Fredmans maandelijks meer kost dan zijn zakgeld dus dat als Freddy verkocht wordt hij die LEGO doos wel op zijn buik kon schrijven. Vervolgens wordt bij thuiskomst de spaarpot ondersteboven gehaald
Het bevestigde mijn idee wel dat hij van de drie pony's inderdaad het meest heeft met Alwyn.
@Tallechie dilemma's met paarden vind ik altijd erg lastig
Mijn ouders hebben nooit gedacht dat ik over mijn paardending heenkwam, ze vonden het altijd wel leuk hoor. Ze hadden niet veel geld om me te sponsoren, we hadden altijd pony's die niemand wilde, tweedehandse of derdehands zadeltjes, moest altijd enorm zeuren of heel veel klusje opknappen om maar iets voor elkaar te krijgen, maar ze waren wel trouwe fans. Nog steeds. Dat is wel leuk.
Oja, de staatsloterij met elke maand 10.000 Euro. Jeetje als je dat eens zou winnen zeg
Zoonlief vroeg inderdaad ook al of je dan een Porsche kon kopen als we dat wonnen. Moet toch eens op die school van hem vragen of ze het rekenonderwijs iets kunnen aanpassen
@Gem als je denkt dat je je erin moet mengen moet je dat zeker doen, gewoon je gevoel in volgen. Jij kent de pony het beste. Als ze goede beleerders zijn kunnen ze daar wel mee omgaan (met een zich er tegenaan bemoeiende klant). Peter en Riette vinden het totaal niet erg als ik me ermee bemoei hoe ze het doen met Rizanta bijv. (nu vind ik eigenlijk alles wat ze doen, qua training, prima maar goed, ik vraag altijd wel heel veel en vraag ook door waarom zus of zo). Wel hebben ze bijv het hele voerschema aangepast op hoe ik dat wilde om maar iets te noemen (ze krijgt als enige paard meerdere keren per dag kuil ipv 2x per dag, en nog wat van dat soort zaken) was geen probleem.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 26-04-11 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt