[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 10:12

Baudyh veel plezier in Griekenland
Tine; klinkt als een gezellig avondje in het theater
Biancacoo lang dagje auto :(:) maar wel gezellig.
Happytime: veel plezier vandaag op de minimarathon.
Paul had graag ook meegedaan met Janouk }:) maar nu is het mijn wedstrijd met Janouk. Ik ga zo 2 x L1 proef rijden onder het zadel. Auto is geladen en Janouk is nog schoon.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 10:29

:wave: :evaw: te druk om te reageren

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 11:51

Ik ben lekker in Drenthe!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 14:54

Ips in Drenthe, heerlijk, met Detje? Of met allebei? Zag foto van trailer met twee paardenkonten op fb :)
Baudyh in Griekenland, heeeeerlijk :j
Biancacoo op bijzondere manier weer wijzer op het musher-front. Gelukkig dat je niet alleen was, wat een ellende kan het soms zijn als je in die files komt he...
En Janouk natuurlijk heel veel succes *\o/*

Ik ben best wel trots op mezelf. Vandaag weer op Hero gezeten. Het gaat heel goed :D Hij heeft gewoon af en toe nodig dat ik heel duidelijk mijn ruimte opeis. Ik was dat totaal niet gewend van die gevoelige merrie-typetjes die ik al jaren heb. Die merries hoef ik maar naar te wijzen en ze snappen het al. Hero is het type brave lomperik lijkt het :+ en zo langzamerhand begin ik er aan te wennen. Eerst liep gewoon tegen me aan en dramde door als ik het hek open deed of dicht wilde doen, stak overal zijn hoofd/neus in, zat aan met te plukken of aan alles waar ik mee bezig was, of gooide dingen om :roll: maar sinds hij dus af en toe gewoon een flinke por krijgt (of een oplawaai met de bezem als hij te dichtbij staat, emmer tegen zijn hoofd als hij erin zit en ik heb niet gezegd dat het mag...) doet hij dat niet meer en staat hij keurig op een afstand toe te kijken met zijn oortjes naar voren.
Als ik dat bij Ollie of Ber zou doen (emmer naar hoofd zwaaien) zie ik ze de hele week niet meer :=

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 17:21

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 18:28

Vhu, supertrots kun je zijn op jou en hero..
heel herkenbaar van duidelijk en direct je grens aangeven...dat moest bij vamor ook...lomp..en lief !!

Janouk, ik zag die foto,....geweldig !!!!! is het muisje wel in orde dat ie zo bleef zitten..bizar...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 18:38

Ja hoor. Hij zat in het dek verstopt, lekker donker en kwam ineens in de zon, toen het dek weggetrokken werd.
Toen muis was agstegen rende hij de hele bak door, heel hard. Dus het ging prima met muis. Geschrokken

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 19:51

haha...lekker warm wollig onder een deken verstopt....dat bjorn dat niet erg vond..haha..

janouk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-14 20:38

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 09:51

Goedemorgen..
Als het echt een 3-jarige is..hoort hij daar niet thuis.....pas vanaf 5 toch ?....
maar...je weet pas zeker dat het een 3 jarige is..als je dat van de eigenaar zeker weet..

wat een rust hier ?...

ik moet weg....fijne dag allemaal..tot later..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 10:36

Gaat hier niet zo lekker, wil niet alleen maar klagen, dus lees even mee. :wave:

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 12:37

ha....hier ook geen lekker nieuws...moest naar arts vanmorgen..blijkt nu dat mijn heup helemaal scheef staat..en bovenlijf compenseert dat verkeerd...vandaar de pijn....en nu zien dat we dat weer recht krijgen...haha..
en vanmiddag met 1 van de hondjes naar de DA....die heeft een ontsteking bovenop een schouderblad ^) ...(niet eagle *\o/* )

Tine... :(:) :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 13:19

Knuffels voor iedereen die het nodig heeft :(:)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 13:30

hier wel leuk nieuws: ik heb de oefen-minimarathon gereden gisteren en we hebben alle hindernissen laten staan, _O- bij de 2de ronde ging er 1 balletje af. 40 combinaties reden 2 starts,leuk om alle soorten paarden/ponys en maten door elkaar heen te zien starten met hetzelfde doel: met plezier en zo snel en foutloos mogelijk de eindstreep halen *\o/* +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 13:44

Super leuk HT ! wij willen natuurlijk wel graag een fotoke zien !!haha..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 14:45

HT: super gedaan
Bianca: jeetje wat zal jij een pijn hebben. Hopelijk vind je iemand die dat snel weer goed kan krijgen. En hond met zere schouder. :(:) :(:)
Janouk: hoe is het met de hand van je man?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 16:04

Hier ook even een knuffel (voor sommige een voorzichtig dus ivm blessures, jeetje Biancacoo hoe krijg je het voor elkaar :(:) ) voor degenen die het nodig hebben :(:) :(:) :(:)

HT wat leuk! Gaat steeds beter met jullie, jullie worden nog pionnen-vreters!

Vanochtend heerlijke lange rit gedaan met Ollie, ruim 25 km :D Nu regent het dus perfecte timing :P

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 16:40

Even een snelle knuffel voor Tine en Biancao :(:) :(:)

*\o/* *\o/* voor HT en VHU!

Hier nu ff samen met dochter pony klaar maken voor de menles.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:00

VanHuisUit schreef:
jeetje Biancacoo hoe krijg je het voor elkaar :(:) ) v

:P

ehm...12 jaar geleden een paard en ik gingen over de kop...hij rolde over mij heen..haha...
en de therapeuten destijds..konden me niet meer verder helpen met revalideren...want bij het rechtzetten van mijn wervels....scheurde mijn spieren aan de andere zijde af......

wel vreemd..die arts vroeg...wat verwacht je nu dat ik voor je ga doen ?.........ehm....diagnose stellen en doorverwijzen ??.....of...maak me NU beter ?.....haha....maf gedoe met die artsen hoor....
maar na mijn botte opmerking..heeft ze me goed onderzocht...
Fijne menles ava !! krijg je zelf ook nog menles ?
fijne rit gedaan met perfecte timing vhu..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 18:07

Veel plezier met de menles Avaluna zo leuk dat je dochter het zo leuk vindt :)

:oo Biancacoo.... wat hebben we toch een leuke veilige sport >;)
Ik hoop echt dat ze iets voor je kunnen betekenen. Wat goed trouwens dat je weer de stap hebt genomen om een dokter onder ogen te komen +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 19:01

VanHuisUit schreef:
Veel plezier met de menles Avaluna zo leuk dat je dochter het zo leuk vindt :)

:oo Biancacoo.... wat hebben we toch een leuke veilige sport >;)
Ik hoop echt dat ze iets voor je kunnen betekenen. Wat goed trouwens dat je weer de stap hebt genomen om een dokter onder ogen te komen +:)+

haha..ik zou bijna nog dapper afbellen vanmorgen....hihi....held...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 21:24

FF vluchtig bijgelezen :) .

Voor wie het nodig hebben, sterkte met de ziek en zwak en zieligenboeg :(:) :(:) :(:)

HT heeft de hindernissen laten staan :D

Janouk, m.i. horen driejarigen in de wei en 3,5 jarigen op zijn vroegst en voor het eerst een tuigje om of zadeltje op. Hoe ging je wedstrijd of misschien heb ik er overheen gelezen...

VHU heeft op Hero gezeten! Ruinen zijn lomp :D .

Ips doet het in Drenthe en Baudy in Griekenland :P .

Verder kan ik niet terugscrollen...

Zoals gezegd, hier druk weekend gehad. Vrijdagavond mijn dochter bijna kwijt, het adres in Blerick waar ze een feestje had, klopte niet. Ga ´savonds om 23.00 maar eens zoeken waar ze dan zit... ;( . Had haar 45 minuten later dan toch gevonden, teruggereden, zaten de tunnels van de A73 dicht. Afijn, lag pas tegen 01.00 uur in bed.
Zaterdag heb ik gefilmd bij Outdoor Brabant. Filmpjes te zien op de site van Hoefnet. Diverse bokkers tegengekomen, waaronder Divine en partner en Bora.
Zondag eerst zoon naar Arnhem gereden, hij is gevraagd mee te doen aan de http://www.mepnederland.nl/nationaleconferentie . Had zich niet verkiesbaar gesteld, maar nadat er iemand uitviel, hebben ze hem gecontacteerd. Weer een hele ervaring! En daarna met Moos gekoetst. Moos krijgt elke dag Biomag tegen heethoofdigheid :D . Dacht eigenlijk dat het niets uitmaakte en het spul was na de wedstrijd op..... nu weet ik pas dat het wél werkt! Sjonge jonge, wat was hij sinds donderdag druk. Elke keer de turbo erop :? . Gauw twee nieuwe potten besteld en hopen dat de scherpe randjes weer snel verdwijnen. Vandaag alleen gelongeerd en drie kwartier meegenomen om ff te kunnen grazen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 21:43

@Biancao: oei :(:) :(:) .
Nu even geen menles, pas weer als Romeo thuis is.

@Gem: dochter kwijt :oo , wat leuk dat mep :j en snel 2 potten besteld :') .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:23

Ava, hoe doet Romeo het ? Spannend als ze ergens anders aan de slag moeten.

Jeetje gem, wat zul je geschrokken zijn...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 22:26

@Biancao: Romeo doet het goed <3 ; hij moet natuurlijk nog veel leren, maar hij doet zoals altijd goed z'n best. Hij krijgt lekker veel te zien en veel afwisseling en hij wordt dan ook al minder sensibel, verder vinden ze hem superleuk, daar <3 8-) . Hij staat voor ons erg uit de buurt, maar we worden goed op de hoogte gehouden d.m.v. berichtjes en beeldmateriaal.