Tine; klinkt als een gezellig avondje in het theater
Biancacoo lang dagje auto
maar wel gezellig. Happytime: veel plezier vandaag op de minimarathon.
Paul had graag ook meegedaan met Janouk
maar nu is het mijn wedstrijd met Janouk. Ik ga zo 2 x L1 proef rijden onder het zadel. Auto is geladen en Janouk is nog schoon.
te druk om te reageren
Hij heeft gewoon af en toe nodig dat ik heel duidelijk mijn ruimte opeis. Ik was dat totaal niet gewend van die gevoelige merrie-typetjes die ik al jaren heb. Die merries hoef ik maar naar te wijzen en ze snappen het al. Hero is het type brave lomperik lijkt het
en zo langzamerhand begin ik er aan te wennen. Eerst liep gewoon tegen me aan en dramde door als ik het hek open deed of dicht wilde doen, stak overal zijn hoofd/neus in, zat aan met te plukken of aan alles waar ik mee bezig was, of gooide dingen om
maar sinds hij dus af en toe gewoon een flinke por krijgt (of een oplawaai met de bezem als hij te dichtbij staat, emmer tegen zijn hoofd als hij erin zit en ik heb niet gezegd dat het mag...) doet hij dat niet meer en staat hij keurig op een afstand toe te kijken met zijn oortjes naar voren.
...(niet eagle
bij de 2de ronde ging er 1 balletje af. 40 combinaties reden 2 starts,leuk om alle soorten paarden/ponys en maten door elkaar heen te zien starten met hetzelfde doel: met plezier en zo snel en foutloos mogelijk de eindstreep halen
Biancacoo.... wat hebben we toch een leuke veilige sport
. Had haar 45 minuten later dan toch gevonden, teruggereden, zaten de tunnels van de A73 dicht. Afijn, lag pas tegen 01.00 uur in bed.
. Gauw twee nieuwe potten besteld en hopen dat de scherpe randjes weer snel verdwijnen. Vandaag alleen gelongeerd en drie kwartier meegenomen om ff te kunnen grazen.
.
; hij moet natuurlijk nog veel leren, maar hij doet zoals altijd goed z'n best. Hij krijgt lekker veel te zien en veel afwisseling en hij wordt dan ook al minder sensibel, verder vinden ze hem superleuk, daar
. Hij staat voor ons erg uit de buurt, maar we worden goed op de hoogte gehouden d.m.v. berichtjes en beeldmateriaal.