Mijn leidsels zijn verzonden, top service hoor!
Ik ben benieuwd 
Fijn dat alle paardjes fijn gewerkt hebben!

[SV] Dé vliegenkap die zonder secondenlijm om blijft..?
iemand een vliegenkap-eureka-moment?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben benieuwd 

arme paardjes.
en Aks leidsels onderweg, OK!
Eindelijk regen. Heerlijk.
. Vandaag heeft de schuur dakgoten gekregen. Echt geniaal, stopt gewoon een busje, achterdeuren gaan open. Zit er een wals machine in met een rol aluminium erboven. Machine aan en er komt een dakgoot uit. Echt grappig (bedrijf is van een buurman) want we hebben gister pas de offerte gekregen en geakkodeerd.
maar vandaag alles weer gedaan,en nu
Akshay schreef:Vetramil is honing zalf toch? Mesistran is ook met honing. Daar heeft nouvel fifi mee behandeld toen met die vreselijke buikwond. Schijnt ook top spul te zijn.
, morgen eens kijken hoeveel ik daarvan nog nodig denk te hebben. Zo te zien kan het ook via internet besteld worden en is het niet recept-plichtig.
onze zoon is nooit zo goed in van zich afbijten (tja... van wie heeft hij dat nu he) vond het zo sneu voor hem.... en dan terugweg nog dik een uur grrr wat een tijdsverspilling al dat gerij in die auto. Rug hield zich gelukkig redelijk.
tine10 schreef:Ik las net (had eerder geen tijd gehad) in de krant de overlijdensadvertentie van de jury, waarvan de zoon 1,5 week geleden belde dat zijn vader ernstig ziek lag. Echt zo verdrietig. Was zo'n vriendelijke, goedgehumeurde man. Dat het zo snel toch kan gaan. 6 april was hij ook nog jury bij ons.
) en Ol gedroeg zich keurig. Wat nieuwe weggetjes verkend, al met al dik uur gestapt/stukjes gedraafd, heerlijk begin van de dag.
Frensie waar sta jij, misschien ook daar?
Tweede proef was Amerigo moe en dan heb ik meer moeite om de aanleuning voor elkaar te krijgen.
) dus alleen een update
.
. Morgen eerst maar eens kijken of hij überhaupt slobber lust zónder AB, en anders de trucendoos appelmoes, appelstroop of potjes Olvarit - fruit of Olvarit - worteltjes (met poeders) openen. 
!
! Sommige al lang niet meer actueel, maar anderen nog steeds wel
.