[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 14:08

sterkte aks..

hier niet wezen karren, manlief was optyd wakker, geen probleem, was een sprookej bezig op tv toen we zaten te eten op de bank.
en wat denk je, alle 2 in slaap gesukkeld omdat we het toc wel even wilde afkijken :S

najah, nu langs de winkel geweest en ook bloemen gekocht, hebben vandaag en morgen verjaardag.
nu richting cranebroeck en dan verjaardag..

tot latexxxxx

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 15:46

Aks :(:)

Net terug van dag 1 van de marathon. In de dressuur is heel vreemd gejureerd. Maar goed, dat risico blijf je houden. Zat ook erg veel verschil in punten tussen de 2 juryleden (varieerde van 9 tot 15 % verschil!!). Ben bij de dressuur als 2e geeindigd (mag ik dus niet over klagen. Maar hij ging echt heel mooi en als je dan bij 1 jury 56 % scoort voor een soort B proef terwijl je normaal Z rijdt, is dat wat laag zeg maar.) Bij de vaardigheid had ik 1 bal maar helaas flink wat tijd (had al gehoord dat er heel veel ballen sneuvelden, dus toch maar wat voorzichtiger gereden), dus daar 9 strafpunten en 3e. In totaal sta ik nu 2e van de 9, maar ja, dat verandert morgen natuurlijk nog drastisch :D Hebben uitgebreid verkend en lijkt een mooi traject. Nu nog in de praktijk zien te brengen.

Knollie staat weer lekker in de wei en wij gaan nu even plat. Straks nog wat klusjes doen..

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 16:49

Aks...hier hetzelfde met mijn oude en nieuwe bril...balen is dat !!
Tine, misschien jureren ze toch anders bij samengesteld als bij D en V ??
ach...als je maar een fijn weekeinde hebt !
Bicci en man lekker bijtanken !!

wij gaan bbq-en !! doei..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 17:31

Biancacoo schreef:
Tine, misschien jureren ze toch anders bij samengesteld als bij D en V ??
ach...als je maar een fijn weekeinde hebt !

wij gaan bbq-en !! doei..

Lekker bbq :9

Vorige keer had ik 71% gereden, nu 60%. Degene die bij eerste jury 70% kreeg, had bij vorige wedstrijd heeeeeel lage punten (50% in totaal)

Maar 1 jury (bij de C) was boos op me. Bij gewone wedstrijden is het de gewoonte je te melden bij de jury voor je de ring in gaat, dus dat deed ik nu ook netjes, en die jury kon dat zachtjes gesteld niet waarderen. Weet ik veel....
Ik vind het ook altijd zo raar om maar naar 1 jury te groeten, dus ik doe ook altijd na het afgroeten even vriendelijk knikken naar de andere jury als ik daar langs rij.

Heb mijn protocollen van de vorige wedstrijd nog gekregen, stond heel veel met 8-en echt super om te zien.

Maar goed, we hadden mooi weer, paard deed goed zijn best. En nu proberen of we morgen wat vlotter door het E traject kunnen komen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 18:03

bly met bokt nu, zit op verjaardag en verveel me suf. . . zucht

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 19:18

Tine wat dat betreft heb ik geen idee wat de gewoonte is bij sgmw....???

Bicci...verveling tijdens verjaardag...foei.....saai zeg..... :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 20:54

Zo daar zijn we weer pfffff een dag met heel veel kilometers in de auto want we zijn op autojacht geweest, maar als het goed is (moeten nog wat dingetjes aan gebeuren) heb ik volgende week een nieuwe (naja, 3e handse) auto :D Auto reed super fijn 8-) .
Moet nu nog wel mijn Fiat Seicento verkopen, iemand belangstelling O:) fijn karretje alleen rij ik veel te veel km's voor zo'n wagentje (en er kan geen trailer achter natuurlijk).
Net nog even lekker uit eten geweest bij ons in de buurt waren we wel aan toe.

@Tine gelukkig maar dan dat SGMW over een aantal onderdelen gaat :+ veel plezier morgen met de hindernissen!
@Bicci oei, da's een spannende verjaardag dan :=
@Aks wat lastig he met die brillen en als je een cilinder hebt. Heb het ook bij beide ogen en bij mijn vorige bril was het ook niet goed gegaan met die afstelling. Weken duizelig rondgelopen en toen bij andere opticien laten controleren (want degen waar ik bril had laten aanmeten zei dat het een kwestie van wennen was) was het dus toch mooi niet goed. Wat een opluchting toen ik weer goede glazen had _-:(

Hoe is het nu met je rug Aks? Dat je zei dat het opeens zoveel slechter was?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:04

@VHU; alfa op de op getikt? :D
Hier geen interesse helaas in je autootje.. Vriendlief vindt zulke auto's te klein :+

Mijn rug is echt een hel :+
zelfs als 'k 'snachts boven de wcpot hang omdat ik migraine heb word ik belemmerd.. Daar heb ik even heel erg om gevloekt vannacht :')

Lig lekker een bak kersen en een mango weg te knagen :+

@biancacoo; gefeli met de hussenwoef!
@tine; succes nog morgen!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:09

@VHU, gefeliciteerd met je nieuwe toot... wat is het er voor één ? en wanneer krijg je hem ?
@Aks, :(:) voor je rug... en hoe is het je hoofd nu ?
@Tine, succes morgen... +:)+
@Bicci, verveelt zich op verjaardag... ;)

Bruutje staat *D op stal en is er klaar voor.. nu ik nog... nog even strijken en dan lekker bankhangen :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:48

Het is een Alfa 147 een extra snelle uitvoering, manlief vindt hem geweldig :+ , ik laat hem in die waan maar en moet eerlijk toegeven, wat rijdt die auto zalig :o ik hou enorm van dat soort auto's maar dan mn in de Golf vorm, heb ik meer vertrouwen in en ik vind het enigszins onverantwoord om mij erin te laten rijden maar manlief is er klaar mee, vind dat ik in zo'n auto moet. OK dan :P

Waar ga je morgen heen Ollie? Bruut knappe poown *D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:50

bruutje opgetut in de stal :P hopen dat ie niet in een drol gaat rollen dan :=

Mijn hoofd gaat wel nu, als ik zit gaat het, zogauw ik ga lopen gaat heel de wereld nog bewegen :+

Vriendje is aan het helpen op de Rally hier in de omgeving. Die is al 2 avonden bezig geweest daarvoor, vandaag hele dag, en komt pas ergens half de nacht thuis. En morgen om 8u moet ie weer opdraven :=
bleh, ik houd niet van alleen slapen ^)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:55

@VHU, lekker relaxed naar Rhoon..., gaaf een Alfa :D
@Aks, lekker blijven zitten of liggen dan maar :(:) , vwb het slapen kan ik me goed voorstellen dat heb ik ook als manlief nachtdienst heeft of avonddienst en rond 1.00 uur naar bed komt :7

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 21:59

Leuk Ollie veel succes daar!
Ja gaaf he een Alfa. We hebben er flink wat gehad, als ze rijden rijden ze geweldig :+ Heb zelfs een keer gehad dat ik aan het rijden was dat het stuur losging echt.... dus ik weet het nog niet :P maar ze zijn wel 8-)

Alleen slapen hou ik ook niet van maar komt er ook nooit van als manlief er niet is. Honden/katten voelen dat haarfijn aan, party time denken die dan, ik ga soms nog wel slapen zonder dieren in bed maar als ik dan wakker word ben ik soort van omsingeld :+

Aks die ralley ging ook zo'n beetje langs mijn stal. Maar morgen is het toch 'klaar' had ik begrepen? Wat een ellende zeg met je hoofd, echt zwaar K :(:)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:01

Ja rally is rond 00:00 afgelopen. Dan rijden ze in Achtmaal. Maar Achtmaal dorp en omgeving moet vanavond/vannacht nog opgeruimd worden. En dan moeten ze morgen in Etten-Leur nog podia/tenten/dranghekken opruimen etc..

Baal dat ik niet kon werken vandaag... Recht voor de deur daar was ook een klassementsproef van de rally. Kei gaaf.. Beetje met die Volvo's tussen die olievaten doormanouvreren :P
En dan was ik na werktijd lekker even blijven kijken...
Maarja, timing van meester migraine :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:03

Jij houdt ook van scheuren he :7 ik zou zo graag eens op een circuit willen racen (in een auto die niet van mezelf is := ).

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:18

VanHuisUit schreef:
Jij houdt ook van scheuren he :7 ik zou zo graag eens op een circuit willen racen (in een auto die niet van mezelf is := ).

O:)
Scheuren is het bij mij nog lang niet _O- verantwoord spelen? :P
:Y)
Ik zou wel eens bij zo'n rally met de 00 mee willen (die opent de proef, dus neemt niet deel maar crosst wel :9 ) maar aan de andere kant lijkt het me doodeng _O- en ik denk dat, als ik het uitspreek, ik binnen no-time in moet stappen :')

Maar ik vind het wel leuk om op z'n tijd een beetje gas te geven, wedstrijdje bij 't stoplicht (en dan op max snelheid gewoon stoppen met 't wedstrijdje he, bedoel, ik wil geen prent :D )

Overigens is mijn pa een keer met zijn auto 't circuit op geweest _O- zandvoort en nurburgring (D) met een fordje fiesta _O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:36

Geweldig die vader van je.
Ach in een Fiesta heb je in ieder geval al snel een gevoel van snelheid hahaha.
Citaat:
Vriendlief vindt zulke auto's te klein
die van mij ook, en dus levensgevaarlijk. Moet zeggen dat ik het zelf met het vele wat ik over de snelweg rij ook niet de meest prettige auto vind hoor, ze zijn gewoon heel klein. In de stad zijn ze echt heel fijn. Makkelijk parkeren & snel optrekken plus handig manoevreren :7 wegenbelasting en verzekering kost geen drol, maar ja, 't is dus volgens mijn man ook geen auto maar een overdekte fiets :+

Rally lijkt me ook doodeng, met al die bomen in bochten ^) maar scheuren op een circuit :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:40

:P
Afbeelding
dit was mijn 1e overdekte fiets :P
Ofwel, zoals de mijne 't noemt; doodskist op wieltjes..
:')
Moet zeggen dat ik mezelf nu in hele kleine autootjes ook niet echt prettig meer voel.. Maar dat komt omdat ik eigenlijk alleen nog in van die robuuste wagens rijd.. Ik ben verwend..

M'n film doet het niet ^) grom.. dan zo maar proberen te slapen...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:47

Even een ego berichtje... ben zoooo trots op Fayegale en Simba zo'n groot concours als de Overijselse kampioenschappen gewoon even beste dressuurpony te worden *\o/*
Even een citaat :list:
Fayegale en Simba waren vandaag helemaal TOP in Slagharen
Ze scoorden samen 207 en 210 in de B dressuur !

Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 23:47

kéigaaf ollie!!! :oo wat een keigaaf ponietje met een geweldig ruitertje!! :D

ik kan niet slapen ^) En het hoost als een gek hier, dus medelijden met ventje die nu waarschijnlijk buiten loopt.. :(:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 07:30

}> ^%$#@# }> |( Janouk komt net stokkreupel uit haar stal. Dikke kogel en opgelopen pees linksvoor. De wedstrijd net afgebeld voor vandaag. Nu maar hopen en duimen dat de blessure meevalt. Janouk heeft eigenlijk nooit iets. Eigenlijk is het altijd Image, die de pineut is.
Balen, want we hebben haar de laatste dagen flink gevoerd richting de wedstrijd. Eng om haar nu zo in eens stil te moeten zetten.

Wow die Fayegale en Simba. Wat een geweldige combi. <3

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:15

Sterkte met Janouk!
Ik ga zo wel die kant op, eerst jureren, vanmiddag het dan maar alleen op nemen tegen die 2 grote zwartjes in het ZZ (2 friezen). Kijken of ik toch de eer van onze grasmaaiers hoog kan houden ;).

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:30

Mogge,

@Janouk, waardeloos zeg dat Janouk kreupel is... heb je enig idee wat er gebeurd kan zijn ?
@Dennis en Tine en alle overige wedstrijdgangers heel veel succes vandaag...

Ik ga zo ook weg... en over niet al te lange tijd ga ik Simba weer knuffelen <3 en gezellig bij de fam. Krieger op de :9k

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:32

@ Janouk: :(:) balen van de wedstrijd, maar belangrijker is been van Janouk, hopelijk snel de oude!!!
@ Ollie: heel veel succes in Rhoon, hopen dat je beetje 'droog' kunt rijden! En wow, wat een plaatje is die combi Fayegale met Simba <3
@ Aks: wel service dat je bril weer zo snel kon worden aangepast, hoofdpijn over nu?
@ Dennis: veel plezier op wedstrijd met jureren en deelnemen
@ Tine: mooie protocollen teruggekregen *\o/*
@ VHU: nieuwe auto, gefeliciteerd!!! Wanneer krijg je 'm???

en zie hier een plaatje (niet van onze eigen muur, maar van internet) van onze 'heftigste' muur ooit: behangen met zo'n patroon en stickerbehang valt niet mee trouwens :roll: De rest van de kamer is alleen maar wit (muren/verfwerk/rolgordijn/gordijnen/meubels) en dan 1 hele grote oranje bloempot met groene plant in...

Afbeelding

haha, benieuwd hoe lang ik dit leuk vind...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 08:56

Dennis schreef:
Sterkte met Janouk!
Ik ga zo wel die kant op, eerst jureren, vanmiddag het dan maar alleen op nemen tegen die 2 grote zwartjes in het ZZ (2 friezen). Kijken of ik toch de eer van onze grasmaaiers hoog kan houden ;).

Ja, balen, we hadden graag tegen Roos gereden. Maar nu eerst het been.
Wij twijfelen tussen peesblessure (wat ik niet hoop) of verstuiking van de kogel (ook niet fijn).
Nee Olga, geen idee wat er gebeurd is. Het enige is dat ze 2 dagen al 'een heel zwaar leven' deed en wij dachten dat het kwam door het drukkende warme weer dat ze niet zoveel zin had. Want ze liep prima en goed regelmatig. Misschien dat er toch iets sluimerde en wij haar gewoon echt helemaal verkeerd geinterpreteerd hebben. En ze het me toch duidelijk heeft willen maken.
Balen dat ik het niet goed naar haar geluisterd heb. |(

Net overleg gehad met de veearts. Hij past ons in in zijn ronde vandaag en komt straks langs om de juiste diagnose te stellen. Tot die tijd koelen en op stal laten staan.
Dit keer moet Image solidair zijn en bij haar op stal blijven. IN het verleden is het vele malen andersom geweest, dat zij op stal moest blijven om Image gezelschap te houden.
Laatst bijgewerkt door janouk op 08-07-12 09:05, in het totaal 2 keer bewerkt