Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Hebben uitgebreid verkend en lijkt een mooi traject. Nu nog in de praktijk zien te brengen. Biancacoo schreef:Tine, misschien jureren ze toch anders bij samengesteld als bij D en V ??
ach...als je maar een fijn weekeinde hebt !
wij gaan bbq-en !! doei..
Auto reed super fijn
.
fijn karretje alleen rij ik veel te veel km's voor zo'n wagentje (en er kan geen trailer achter natuurlijk).
veel plezier morgen met de hindernissen!

voor je rug... en hoe is het je hoofd nu ?
op stal en is er klaar voor.. nu ik nog... nog even strijken en dan lekker bankhangen
, ik laat hem in die waan maar en moet eerlijk toegeven, wat rijdt die auto zalig
ik hou enorm van dat soort auto's maar dan mn in de Golf vorm, heb ik meer vertrouwen in en ik vind het enigszins onverantwoord om mij erin te laten rijden maar manlief is er klaar mee, vind dat ik in zo'n auto moet. OK dan
hopen dat ie niet in een drol gaat rollen dan 

Heb zelfs een keer gehad dat ik aan het rijden was dat het stuur losging echt.... dus ik weet het nog niet
maar ze zijn wel

VanHuisUit schreef:Jij houdt ook van scheuren heik zou zo graag eens op een circuit willen racen (in een auto die niet van mezelf is
).

verantwoord spelen? 
) maar aan de andere kant lijkt het me doodeng
en ik denk dat, als ik het uitspreek, ik binnen no-time in moet stappen 
)
zandvoort en nurburgring (D) met een fordje fiesta
die van mij ook, en dus levensgevaarlijk. Moet zeggen dat ik het zelf met het vele wat ik over de snelweg rij ook niet de meest prettige auto vind hoor, ze zijn gewoon heel klein. In de stad zijn ze echt heel fijn. Makkelijk parkeren & snel optrekken plus handig manoevrerenCitaat:Vriendlief vindt zulke auto's te klein
wegenbelasting en verzekering kost geen drol, maar ja, 't is dus volgens mijn man ook geen auto maar een overdekte fiets
maar scheuren op een circuit

grom.. dan zo maar proberen te slapen...
wat een keigaaf ponietje met een geweldig ruitertje!! 
En het hoost als een gek hier, dus medelijden met ventje die nu waarschijnlijk buiten loopt..
^%$#@#
Janouk komt net stokkreupel uit haar stal. Dikke kogel en opgelopen pees linksvoor. De wedstrijd net afgebeld voor vandaag. Nu maar hopen en duimen dat de blessure meevalt. Janouk heeft eigenlijk nooit iets. Eigenlijk is het altijd Image, die de pineut is.
.
balen van de wedstrijd, maar belangrijker is been van Janouk, hopelijk snel de oude!!!

De rest van de kamer is alleen maar wit (muren/verfwerk/rolgordijn/gordijnen/meubels) en dan 1 hele grote oranje bloempot met groene plant in...
Dennis schreef:Sterkte met Janouk!
Ik ga zo wel die kant op, eerst jureren, vanmiddag het dan maar alleen op nemen tegen die 2 grote zwartjes in het ZZ (2 friezen). Kijken of ik toch de eer van onze grasmaaiers hoog kan houden.