.fijn dat je geen spierpijn heb
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
gaat het weer? (weet wat het is, heb zelf ziekte van crohn en heel veeel puzzelboekjes daar)
.
. Ik moet wel met hem gewoon wandelen af en toe zodat hij in beweging blijft en alles los kan komen.
.
Voortdurend keelpijn, oorpijn, hoofdpijn,... Pilletjes tegen hooikoorts en Dafalgan (pijnstiller) wijken niet van mijn zijde!
De dierenarts checkt de tandjes als hij hier is, bij de castratie heeft hij ook 4 tanden getrokken: 2 wolfstandjes en 2 andere losstaande tanden die voor overlast zorgden.

beterschap voor de ponies, kun jij toch ook niks aan doen 
. Ook met een beetje bewegen
.
.
.
die is wel fijn
dus grote kans dat het al vermindert als je wat terug verandert..
.
. Al 3 jaar mijn DA, heeft Blond toe ook gekeurd
.
vind 'm een stuk aardiger en netter dan die uit E-L 
)
.
.
Vorig jaar hoorde ik dat mensen van hier in de buurt het stuk zouden huren, maar dat is een tijdje stil gebleven. Gisteren zijn ze begonnen met paaltjes in de grond te slaan... Dat wil dus zeggen dat Romeo heel binnenkort nieuwe buren krijgt, namelijk 5 arabieren. Maar dat wil ook zeggen dat ik Romeo daar niet meer kan longeren
.
Maar ik vrees er toch een beetje voor. Ze huren het stuk van de stad, en ik weet dat in de overeenkomst staat dat ze de weide in zijn huidige staat moeten laten, dus er een bak/longeercirkel maken lijkt me niet bij de mogelijkheden te horen. 
.
.
.