Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. maar mijn eerste les komt al over 2 weken samen met rivaldo.L_Rivaldo schreef:Ik ging met school daar heen, doe opleiding handel en daar gaan ook bloemen mee op transport. Wat je zegt over dat quaratine, dacht ik ook aan, maar er werd door de mensen niet verteld. Wel wist ik dat de paarden van 1 stal komen en ook naar 1 dezelfde punt gingen. Maar je hebt helemaal gelijk hoor! Het lijkt me wel een heel leuk beroep, je gaat gewoon mee met de paarden op transport en zorgt dat ze rustig zijn en van alles voorzien worden.
Leuke foto avaluna
Ben geloof ik wel de meest fanatieke

.. rivaldo had al van 10 tot 3 buiten gestaan in zijn stukje en toen ik aan kwam stond hij met zijn 2 vriendjes nog even lekker buiten in de grote bak
.. daarna rivaldo laten rennen in de bak met een nieuw paardje, en die 2 vonden elkaar aardig
, al was de bak echt net aan voor me gevoel. De longeerkraal was super, daar ga ik maar de komende dagen in werken. Morgen jammer genoeg niet naar stal vanwege het weer en zo ben ik ook even een avondje met mijn vriend
.. voor van de zomer een keertje
? Ik heb nog een nette witte rijbroek en zal dan alvast gaan kijken voor een (zwarte?) menschort.
..
.. zo kan ik even rustig rond kijken voor wat spulletjes
.. ik heb wel kunstleren chaps die ik dacht ik voor wedstrijden mocht gebruiken bij het rijden, ga dat even uitzoeken.. als ik mijn les heb de 23ste zal ik gelijk even vragen of hij wedstrijdjes weet (puur voor ervaring op ander terrein en voor de fun
) 
.. je moet bij dressuur een voorlezer op de kar hebben toch? moet die dan ook in wedstrijd tenue? (dan zal ik wel me zus vragen die heeft dat allemaal liggen:P)
net als wanneer je je handschoenen vergeet 
liefst in match met de menner