Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vond mezelf te onhandig.
enzo je kent het wel. Had toen ook eigen wei, was echt wel heel fijn. Ik mende nog niet toen zoonlief heel klein was, begon pas in 2009/2010. Toen was hij al 7, 8 jaar, dan kunnen ze prima mee, altijd met cap op natuurlijk en altijd met handen aan de wagen, voeten op de vloer. Van die hele kleintjes mee op de wagen.... alleen als groom erbij is zou mijn keuze zijn.
Merk je dan goed zeg dat ze ruim 3 maanden al zoveel vrijheid hebben. Maar ga haar er gewoon elke keer inzetten na het werk, wie weet gaat ze het wel leuker vinden als ze weet dat ze er eten krijgt
.
dus maar thuisgebleven. Naar pony's op de fiets. Met Ber wat aan de leadrope gewerkt (enige doel is een rustig stappend ontspannen paard, om me heen, naast me en achter me), vind ze ontzettend moeilijk omdat ze zo paniekerig is af en toe maar ze stond na die tijd wel erg tevreden voor zich uit te staren
Hero gelongeerd, die liep heel lekker. Ber vond de box maar eng, durfde er eerst niet in (is containerstalletje) en ze at heel snel en zenuwachtig het eten op
Hero vond het allemaal wel prima
, die ging rustig aan zijn voer en daarna uit het deurtje de boel bekijken
kind en wij zijn natuurlijk ook al zelf de grens over gegaan, waardoor ze ver van de Nederlandse school woont en hier wonen we prachtig, maar is natuurlijk anders qua contacten door de afstand en minder binding met de kids in DE, behalve dan met haar. Is idd lastig.
en voor vanavond: smakelijk!
kwamen ze daarna weer naar haar toe lopen (ik was wat aan het op en neer lopen met die leadrope) doet ze het weer
volgens mij deed ze het expres, oude paardjes pesten
naar griekenland.
en..een goede vriendin was mee, dus..super !