[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:40

hier ook weer een :wave:

gave fotos komen er voorbij!!

mooie wagens!

nog een lekkere foto volgens mij is dat best lekker!

en dan nog een :(:) of *\o/* voor sommige!

hier druk met werk veel mensen zijn op vakantie dus ik mag extra werken *\o/* goed voor het spaarpotje!

baudyh

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 19:41

oe patat van bram,dat herinner ik me nog wel. Jammie.Voeger een vriendje gehad uit rotterdam en er zelfs nog gewerkt. Poe dat is lang geleden. Maar patat van bram kennen ze hier in drenthe niet.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:05

*\o/* Weekend

en... -O- ... heel moe

vanavond een luiwammesavond heb ik besloten, ga niet behangen en niet met paard aan de slag, maar gewoon ordinair lekker buiten zitten en daarna mss wat zappen of lezen...

Hou 't daarom ook even kort vandaag hier, wel bijgelezen en ga nu ff bij Baudyh profiel spieken omdat ik benieuwd ben naar jouw kleurtje oranje :D

VHU, gaaf die marathon Gilze, hebben super waterbak heb ik begrepen :j
en Tine, wat een stomme opmerking van die meneer... alsof je ff je mooie woonomgeving wegdoet :roll:

Patat van Bram ken ik niet, ondanks flink aantal jaar in Rotjeknor te hebben gewoond, 2 jaar Kralingen en jaartje Ommoord ;-) is vast iets uit centrum ofzo???

Allemaal hele fijne avond!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 20:07

*heeft bij Baudyh gespiekt en wil graag uit de serie oranje de peesbeschermers en de wagen* :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:13

@PrinsjeH zie http://www.ladage.nl/#page=over-bram zo'n echte ondernemer heb daar altijd wel respect voor, een imperium opbouwen met pure patatten :D
Net zoals onze achterbuurman een ook zo'n harde werker met zijn autoverhuurbedrijf (www.hartautoverhuur.nl ) . Of bijv die Italiaan in het centrum, ook zo'n mooi verhaal, hij zit nu zelf volgens mij in Australie maar is toch ook begrip in Rotjeknor, Capri, ken je vast wel. Zo heeeerlijk. www.capri.nl

Sorry meelezers en lezers ben nu eenmaal fan van Rotterdam :P

Had Peter (stalhouder/instructeur) gevraagd of hij Bente vandaag wilde mennen, heeft hij gedaan en peerd liep lekker en wagen is dus ook goedgekeurd. Toch fijn als hij het ook een fijne wagen vindt :D Dus Nouvel, we zijn er echt heel blij mee :j

Heerlijk Nouvel dat je vakantie hebt, is het bij jou in het basisonderwijs ook zo dat het dan wel 6 weken is maar effectief iets van 4 ivm voorbereidingen en afsluiting? Wij zijn officieel volgende week al vrij maar is niet zo, moet volgende week echt nog heel veel doen (cijfers invoeren, administratie, nog wat gesprekken, diploma uitreiking). Volgende week is zoonlief naar hockeykamp (alleen overdag hoor met slapen erbij vind ik niets, veel te ongezellig) dus bij ons begint de vakantie 'echt' op 13 juli *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 21:58

*\o/* mijn millionair shortbread is gelukt en goedgekeurd door de mannen *\o/* ... de chocolade mag nog iets verder uitharden om stukken te snijden en dan zal ik een fotootje plaatsen... Manlief wil wat stukken meenemen naar de zaak morgen en ik heb besloten om ze ook maar voor mijn collegaatjes te maken voor maandag... :9

Verder ga ik nu even bijlezen :list: :o

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:15

a. waar werkt je man?
b. waar werk jij?
c. hoe krijg jij het voor elkaar dat allemaal te bakken en niet alles zelf op te eten _/-\o_

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:21

@VHU,
1. Haven
2. Gemeente
3. Verstand op nul en blik op oneindig :+ _O-

En patat van Bram is écht :9 en gewoon lekker op zondag gaan starten in Gilze... heeft alleen maar voordelen en jullie kunnen het :j
@Nouvel, heerlijk vakantie hoe is het met je knappe peerdjes ?
@PrinsjeH, lekker even proberen uit te rusten van het weekend :(:)
@Tine, succes komend weekend +:)+
@Dingetje, die wielerronde overleefd ?
@Maisie, hoe is het met Ferro ?
@Janouk, Image heeft weer nieuwe Nike airs :):)

Ik ga zondag starten in Rhoon.. vind ik altijd een heerlijke relaxte wedstrijd... hopelijk zijn de weergoden ons een beetje goed gezind komend weekend :j

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:42

vhu, ik heb alles netjes afgerond, was even bikkelen omdat mijn duo haar moeder vorige week is overleden en het meeste werk dus op mij neerkwam, maar het is gelukt... :j
nu dus lekker vrij! *\o/*
de week voor de kids weer komen gaan we weer inrichten en hebben we de eerste scholingsbijeenkomst ook weer...
tot die tijd ga ik even niks aan school doen! 8-)

ollie, paardjes gaan goed hoor!
Ferro is is nog regelmatig gehavend doordat hij soms nog wat ongeremd met de andere paarden omgaan, en wie de bal kaatst kan 'm terug verwachten... :D
maar verder doet 'ie het goed!
Fifi gaat ook goed, ze is nog steeds mooi op gewicht, voor de wagen doet ze het fijn!
ben sinds een paar weken weer onder 't zadel aan 't lessen, maar dat valt nog niet mee...
even blijven proberen en kijken of het zoden aan de dijk zet, anders stop ik daar weer mee,helaas nog steeds teveel spanning steeds weer, is niet leuk rijden...
vorige week weer eens lange teugelles van Piet Bakker gehad, dat was leuk!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:44

ja voor zondag geven ze niet echt best weer af. Vind het ook wel fijn rijden daar.

Met ferro gaat het wel. Had gisteren trekzalf er op gedaan met een verbandje. Maar volgens mij komt
er niets meer uit. Hij draaft ook weer door de wei. Dus nu de hoefsmid even contacten kan die er naar
kijken en dan hopelijk het ijzer er weer onder.

En nu ga ik naar bed ben echt moe. Had een saaie dag op het werk gelukkig nog even kunnen relaxen bij de pony's. Heerlijk is dat !!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 22:56

@Nouvel, wat fijn dat het goed gaat met de paardjes...en hopelijk komt de wijsheid met de jaren bij Ferro _/-\o_ .. voor nu een pubertje dus :):) en wat super dat het zo goed gaat met Nouvel en mooi op gewicht blijft +:)+
@Maisie, fijn dat het met jouw Ferro weer goed gaat :j en weltrusten :wave: :Z

Bij deze een niet al te beste foto van mijn baksel...
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 06-07-12 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-12 23:04

jammie dat ziet er lekker uit ollie!

ja Ferro...
in de wei een stoere bink, maar verder springt 'ie nog in je nek en roept 'ie bijna heel hard 'mamma!' als 'ie iets hoort of ziet... :') :D

maisie, sterkte met jouw Ferro!

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 06:34

Het lijflied van Janouk in de menles gisteren: "bij mij gaat nooit eens iets vanzelf, daarom ben ik vaak moe. Sommige dingen zijn zo moeilijk, dat ik het gewoon niet doe" .........................hahaha Dus zingt Paul vanaf de BOK naar Janouk: ja ik weet het, je hebt een heeeeeeeeeeeeel zwaar leven.
http://www.youtube.com/watch?v=JLNvBvJ-F00
Het is zo'n comédiant met een groot gevoel voor drama, onze Drama Queen

En dat was pas bij het losrijden, toen moest de les nog beginnen.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 07:33

oef....

net wakker, en dan zo'n lekker baksel voorbij zien komen....

*honger*

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 07:36

millionair shortbread met bakje koffie please...

eh... hallo??? ober???

(springt niet uit m'n laptop... jammer, ik blijf oefenen :D )

en net al aan het meten geweest ivm fotobehangwand die er vandaag op moet...

*stroopt mouwen verder op*

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 07:36

Brigitte Kaandorp is zooooo leuk :j

Hier was Beer al om 6 uur wakker :7 . Doordeweeks staat mijn man rond die tijd op dus tja, kleine puppy biologische klok doet het goed zullen we maar zeggen -O- . Ben al met Beer en Bubbles naar het bos geweest en nu liggen ze alledrie te pitten, maar ga met Zhazha even naar de markt fietsen.

Fijne dag allemaal en eventuele wedstrijdgangers succes!! *\o/*

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 07:47

prinsje aan het behangen, en frensie op de fiets...

als manlief wakker is, gaan we rondje karren, iemand die mee wilt?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 08:39

^) hier heel groot baalmoment
die leuke nieuwe bril van mij heeft waarschijnlijk verkeerde sterkte..
Had heel de week al wat hoofdpijn, waarschijnlijk daardoor.. Vannacht migraine geworden..
Werk maar afbellen want kan niet eens normaal lopen zo dizzy...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 08:58

he bah aks....
hopelijk knap je een beetje op vandaag...
:(:)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-12 09:09

goedemorgen

stelletje kletskousen

wij hebben gister ook een soort van marathon dagje gehad met het 4 span want jawel we hebben een bruiloft gereden waar het bruidspaar niks van af wist (was geregeld door de bruid haar vader)

bruiloftspaar
Afbeelding

mooie paardjes
Afbeelding

bruidspaar was zeer verrast hun dachten tot 12 uur (ze moesten om half 2 bij het gemeentehuis zijn) dat ze gewoon met de sportauto die ze zelf gehuurd hadden naar het gemeentehuis gingen.
de rit ging van erica naar het gemeentehuis in emmen. en dus ook over de ring van emmen en jawel ook daar hebben wij zoals te zien is op de 2de foto gewoon gefiets...
ook zat het weer gelukkig mee bij ons heeft de hele dag de zon geschenen.
s'avonds zijn we nog als menteam naar het bruiloftsfeest geweest was dus redelijk laat weer thuis vannacht en op dit moment zijn de kerels (als het goed is) onderweg naar leek en pikken ze mij op onderweg ~~}>

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:20

Mogge,
@PrinsjeH, al druk aan het behangen.. super!! en jij het MSB zeker verdiend +:)+
@Aks, waardeloos dat het waarschijnlijk aan je bril ligt... maar even mee terug... en verders rustig aan vandaag :j ....geeft virtueel ook een stukje MSB aan Aks... chocolade is meestal goed in dit soort gevallen :(:)
@Lanouska, leuke verrassing voor het bruidspaar *\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 09:46

hahaha :D ik bewaar de MSB wel nog even hoor :P Heb alleen nog maar water durven pakken :P
Ga straks denk ik wel gauw met die bril naar de opticien.. Dit moeten ze oplossen, ben eigenlijk best pissig ook... Kost mij gewoon een dag werk (=loon) dit foutje van hun..
Om maar niet te spreken hoe gaar ik me voel..

@lanouska; wát een ongelooflijk gaaf span en gave verrassing voor het bruidspaar!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 12:50

Lanouska..mooie foto's en erg leuke verassing voor het bruidspaar !
Ollie....zo veel respect voor jou !!!! wel al dat lekkers maken en het niet opeten.... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Aks..hoofdpijn balen.. :(:)
verder moet ik nog bijlezen..maar ga nu eerst met de hondjes uit... :j

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 13:01

:wave:

oeee :9 :9 dat ziet er heerlijk uit ollie!!

mooi zo dat span!!

aks 8)7 raar dat ze je verkeerde sterkte glazen hebben geleverd.... een :(:) voor jou!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 13:11

glazen bleken goede sterkte.. Alleen omdat ik een cilindrische afwijking heb in beide ogen (en dat dus door de glazen gecorrigeerd moet worden) komt de positie van de glazen voor mijn ogen heel nauw.
Je kunt al raden waar het mis is gegaan..
Hij staat nu beter op m'n kop en het lijkt of ik ook beter zie. Naja heb nog hoofdpijn natuurlijk, maar da's niet zo moeilijk :')

Nu ga ik op bed liggen, en slapen...