Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gewoon van die verse pasta bij de AH vandaan, heb je in allerlei soorten en maten. Is in 5 minuten klaar. Dan pesto erbij evt met gedroogde tomaat in stukjes in wat olie. Errug lekker zeker met vis.
) ook heel vaak opmerkingen over wat zielig, wat doe je met die zweep, durf je wel, dierenbeul
mannetje vond het voor de wagen altijd zo vreselijk leuk! Mensen weten niet waar ze het over hebben. Wat leuk trouwens dat je zo'n lol hebt van je beestje, echt fijn hoor
. sonjim schreef:rhine je staat op de site van stal van Eijk met de marathon foto's
http://www.mensportparkstad.nl/fotos/2011#

(lekker gepland Ingrid haha) IngridM schreef:hmmm pasta ook wel lekker ja. Nou ik denk er nog even over na
het moet nogal snel, ben pas laat thuis, snel boodschappen doen en dan hup, in de auto naar onze vrienden(lekker gepland Ingrid haha)

VanHuisUit schreef:@Biancocoo ik kreeg toen ik met Simba mende (86 cm) ook heel vaak opmerkingen over wat zielig, wat doe je met die zweep, durf je wel, dierenbeul
mannetje vond het voor de wagen altijd zo vreselijk leuk! Mensen weten niet waar ze het over hebben. Wat leuk trouwens dat je zo'n lol hebt van je beestje, echt fijn hoor
. 

Dids met z'n pretbek 

Leuke combi je verzorgstertje op Did's en volgens vind Did's het ook wel OK
(ze had voor mijn wedstrijd even onze hond laten plassen en die krijgt bij terugkomst altijd een hondensnoepje. Ingrid en hondlief staan in de deuropening en zonder te kijken geef ik niet het snoepje aan de hond maar aan Ingrid
. We hebben zeker gelachen....)
4-span met Snuitje staat in finale
Hij heeft het super gedaan. Ben erg trots op het mannetje. Nu vanavond ook nog knallen maar ik denk dat Snuitje precies weet wat hem te wachten staat
, zonder bokken en met mooie voorwaartse sprongen
Daarna echt naar het bos gestapt en nog zo'n half uurtje uitgestapt. Ging goed af en toe wel erg kijken
en wat reageren op al die blaadjes die op de grond liggen en die zo heerlijk op kunnen dwarrelen maar ons eerste echte bosritje is een feit
wat leuk dat jullie elkaar zo kunnen helpen (IngridM en jij)