jij kunt natuurlijk schakelen in galop VHU, dat maakt het veel interessanter. Dids kan maar 1 manier, harrrd!

tallechie moe maar voldaan na vandaag, en drib en daan ook

ik ga morgen zelf onze trekhaak monteren
is zo'n afneembare. Ben benieuwd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

is zo'n afneembare. Ben benieuwd

Wel even een tussenstop gehouden ergens 
Mijn bak is daar gewoon veeeeeeeels te klein voor.

kan alleen internetten als ik met mijn hand de kabel in de computer blijf duwen, dus vasthoud.. En dat is niet echt efficient..
Er wordt wel nog vaak geplast en gepiept door de dames.
aan de kletter lijkt me een hele enge ervaring, zeker als je er dan 2 hebt.. 

Dus ik ga dat eind van de zomer ergens een keer laten doen denk ik, dan komen ze op stal toch al. Wil eerst proberen zonder sedatie, maar de veearts zei dat dat waarschijnlijk wel nodig was.. (daarom na de zomer, ivm zomereczeem en belastende stoffen zoals sedatie in het systeem)
daar krijg ik de rillingen van, heb je ze weer rustig gekregen zonder ongelukken ?
.
. Was heerlijk
.
. Gister avond de temp opgenomen maar die was goed. DA komt vanmiddag even kijken of alles goed is met ze
. Morgen komt de hoefsmid weer
.

.
.
. 
) en de trekhaak erop bouwen
hij bevalt goed, ik vind dat hij erg netjes blijft liggen, hij is fijn om te doen 

.
. Wat erg
.
. 
.
.

.
.
Enig idee waar het van kwam? Wat erg dat je zo hard hebt moeten trekken dat je armen nu nog zeer doen.
jij kunt ook stoer springen gaan oefenen, voor zondag
't Is inderdaad het schakelen wat galoptraining leuk maakt, als je steeds een tempo zou rijden is er niets aan
Petra
galoptraining in een kleinere bak is niet alles maar met Nebraska deed ik het ook gewoon een half uur of zelfs drie kwartier zo trainen in een 20x40 bak ging prima. Zou met Rizanta nog niet kunnen hoor, die kan ik nog niet zo 'dubbel vouwen' / heb ik zelf de kracht (nog) niet voor.
dat is voor het eerst dat ik 'echt' heb getraind en geen spierpijn/pijn in mijn bekken heb. Gaat het dus toch elke keer beter. Denk ook omdat het komt doordat ik steeds meer ontspannen durf te rijden, scheelt een hoop stress in de spiertjes
Ben met foto's bezig van gisteren. Zal hier zo van Lanouska plaatsen. En geen spierpijn super.

veel te warm
denk dat ik dat vrijdag nog eventjes doe, dan is er iemand bij, dus als ik dan nog over 2 of 3 sprongetjes ga is het goed 
)