Ook goedemorgen
Citaat:
Soms moet je gewoon geluk hebben zeg ik wel eens
Klopt. Je hebt paarden die altijd wat hebben en paarden die nooit wat hebben. Mijn Nebraska heb ik 8 jaar gehad, en elk jaar had ze wel iets heel heftigs. Allemaal dingen waar ze 'zelf' niets aan kon doen, dus allemaal van buitenaf. Ze heeft 2x in shock gestaan na een enting, zijn ze dus met herstel wel weken / maanden zoet mee. Ze is 2x verongelukt in de stapmolen, ben bij elkaar ruim jaar mee zoet geweest. Ze is omgevallen / uitgegleden toen het glad was, was weer paar maanden stappen en rustig aan. Ik had haar in training gezet is er iets fout gegaan, nooit gehoord wat, maar had ze verschoven nekwervels, weer paar maanden zoet.... Spijker in hoef ook zo lekker. Was ze weer poosje goed, ging het weer mis, hopeloos.
Heb haar uiteindelijk verkocht als recreatiepaard en wonder o wonder ze is naar iemand anders toegegaan en is daar dus nooit ziek
gelukkig maar.
Nebraska was het enige paard dat ik heb gekocht en rondom heb laten keuren, ze had een super afstamming en alles in zich om een top sportpaard te worden maar door al dat gedoe is ze nooit verder gekomen dan de M.
Dus je moet soms een beetje geluk hebben
Nou ik ga op autojacht. Heb een leuke Berlingo op het oog en wil mijn Golfje in gaan ruilen