[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:39

tine10 schreef:
Hoe krijgen jullie die foto's gelijk in beeld (ipv via een verwijzing)?

Whaha lekker snelle reactie, maar datdoe je door die link die je postte tussen [img]en[/img] te zetten.
Dus [img]photobucketblablabla[/img] en dan staat ie er!

tallechie

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:42

Ik ga jullie weer verlaten voor vanavond. Ga nog even douchen en dan naar bed. tot later

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 22:50

Ik heb tot nog toe voor alles wat mijn paarden aanrichte mijn ruiter en koetsiersbewijs verzekering gebruikt, ze doen niet moeilijk en betalen gewoon uit, ik vind het juist wel erg fijn.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:00

weet ik, de 16de wedstrijd van jullie en dan heb ik zelf les de 23ste :D..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:06

Waar is die wedstrijd ergens? Zal wel weer veel te ver voor mij zijn _O-

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:18

in aalsmeer

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 08:48

ooh sorry :+

verkeerd begrepen!

Jelle, de wedstrijd is inderdaad in Aalsmeer :D

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 09:29

Evelli schreef:
Naar beneden scrollen en op bladzijde 2 kijken :)
De halsters zijn trouwens ook in minimaat te verkrijgen

Vliegt naar EA-CO :):)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:51

Ik ben gister naar mijdrecht gegaan. Files bij Amsterdam/Zaanstad waren pas na middernacht opgelost.....
Vriendlief kon met de auto niet weg bij zijn werk. Deze is dus lopend de hond op gaan halen bij het pension en daarna naar huis gelopen. (uur lopen) Gister avond is hij nog naar zijn werk gelopen met de hond om te kijken of hij al weg kon, maar helaas. Hij is vanmorgen om half 8 lopend weer richting het pension vertrokken om hondlief weg te brengen en naar zijn werk te gaan......... Zaanstad is onbegaanbaar en het strooizout is op.
Kans is dus groot dat ik vanavond weer naar Mijdrecht ga.....

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 12:02

zo hee das echt niet leuk!
zo ben nu maar even aan het opwarmen, net lekker in -3 moeten survivalen bah wat was het koud zeg!
vandaag eindelijk weer naar de pony's gister had ik namelijk ook nog eens in de avond een tentamen maken...
ben benieuwt of ik wat met ze kan doen

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:27

Dat is niet fijn evelli, mijn vader deed er gisteren ook 2 uur langer over (normaal 1 uur en kwatier)

Ben net terug van KLM cargo, kregen we een rondleiding en zijn achter de douane geweest en ook bij de paarden. Zag er stoer uit, je mocht ook in die trailers komen en ze aaien enzo :D.. eentje was zo zoetjes aan het wachten de rest best gestrest. Ze gingen naar mexico.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:55

Das vet zeg!! Hoe kwam je daar zo?

En jeutje, mooi klote dat de randstad zo plat ligt!! Ze willen vant weekend nog meer sneeuw, maar ben benieuwd of dat ons ook bereikt hier int Noorden. Van mij hoeft et niet!!

Zal nog ff paar uurtjes aant werk en dan weer terug tuffen... Morgen een ochtendje en dan alweer weekend :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:56

Ik moet van het weekend naar limburg........

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 13:57

Oepsss... geloof dat het daar zeker weten wel gaat sneeuwen!! Iig volgens de buienradar van 3 dagen vooruit...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:02

Zoals ik de verwachtingen zie blijft het droog
maar goed, zo best kunnen ze niet voorspellen in nl

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:09

@Evelli: hier in Limburg is nu nog een beetje sneeuw bij gevallen, is altijd ff afwachten, de één zegt dat er van het weekend nog veel sneeuw valt, de ander heeft het over vanaf maandag veel sneeuw en weer een ander zegt dat het warmer wordt en sneeuw weg :+ .
Ziet er wel allemaal prachtig uit hier, ik probeer er gewoon lekker van te genieten.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:23

Moet naar Heerlen. Ik kijk het wel aan, kunnen altijd nog afzeggen als het nodig is :)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:24

@ rivaldo hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?? Was er geen beveiliging bij??

Zelfs wij mogen niet achter de douane op schiphol.

fearofthefox

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:34

mammaslamma schreef:
Het grootste verschil wat ik merk, is het karakter, de shetten waren ook heet, maar te controleren, deze zijn gewoon heet, druk,nerveus, noem het maar op, maar zal ook wel kwestie van tijd en gewenning zijn.
Het is dat de mogelijkheden veel groter zijn nu met deze 2, dressuurmatig zijn ze , zo onervaren als ze zijn, nu al super, dat was de bottleneck bij de shetten, maar als mijn man niet zo verrot streberig was geweest, waren de shetten vast nooit verkocht......

Ben ik blij dat hij verot streberig is, anders had ik Coco en Lola nooit kunnen kopen :D

ykja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:40

L_Rivaldo schreef:
Dat is niet fijn evelli, mijn vader deed er gisteren ook 2 uur langer over (normaal 1 uur en kwatier)

Ben net terug van KLM cargo, kregen we een rondleiding en zijn achter de douane geweest en ook bij de paarden. Zag er stoer uit, je mocht ook in die trailers komen en ze aaien enzo :D.. eentje was zo zoetjes aan het wachten de rest best gestrest. Ze gingen naar mexico.

hartstikke leuk voor je !

maar ik zal er als eigenaar niet zo blij mee zijn ..
heb je net alle quarantaine maatregelen getroffen komen er een paar mensen van klm de verschillende paarden aaien!
Het is maar goed dat je niets kwaads in de zin had !

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:41

Evelli schreef:
Moet naar Heerlen. Ik kijk het wel aan, kunnen altijd nog afzeggen als het nodig is :)

Er wordt heel goed gestrooid, dus ligt echt niet plat hier, hoor.

Gisteren aan de rand van Heerlen:

Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:42

Okee dan gaan we het aankijken

mag hier niet weg voor de spits, maar die wel al een waarschuwing voor knooppunt coenplein voor een gladde weg, dus ben er bang voor..........

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:50

Citaat:
Dus Maaike, kijk eerst wat je mogelijkheden zijn, je hebt leuke pony;s met zat mogelijkheden, het is ook maar net wat je wilt bereiken, pas daar je pony;s op aan of ga i.d.d voor groter, maar je weet wat je hebt,daarna is het maar afwachten wat het wordt.........

Ik had een stukje topic gemist :D

Ja ik ben eigenlijk ook niet van plan om echt 2-span rijder te worden. Is meer voor het gemak dat ik ze nu naast elkaar kan zetten. Vind het erg moeilijk maar voorlopig blijven het deze 2 en ga ik me eens storten op Robijn. Hij is dressuurmatig veel beter als Ferro. Leo zei het ook al het is een pony met paardenbeweging. Dus eerst maar eens kijken hoe dat gaat. Hij moet nog 4 worden dus ik mag nog niet te veel verwachten.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 15:13

Ik ging met school daar heen, doe opleiding handel en daar gaan ook bloemen mee op transport. Wat je zegt over dat quaratine, dacht ik ook aan, maar er werd door de mensen niet verteld. Wel wist ik dat de paarden van 1 stal komen en ook naar 1 dezelfde punt gingen. Maar je hebt helemaal gelijk hoor! Het lijkt me wel een heel leuk beroep, je gaat gewoon mee met de paarden op transport en zorgt dat ze rustig zijn en van alles voorzien worden.

Leuke foto avaluna :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 15:32

Dag Heerlen, hier Rotterdam: wat een leuke pony (en leuke foto natuurlijk) ;)
Vanacht waren de buren (studenten) nogal bezig, dus manlief nadat er wel erg veel lawaai werd gemaakt om 4.00 uur 's ochtends naar buiten om te vragen of er wat minder geschreeuwd kon worden. Deden ze direct (het is eigenlijk nooit een vervelend huis maar eens in het half jaar of zoiets, eigenlijk vinden we ze erg netjes, wij waren vroeger veel erger :o ) maar....manlief had mijn sleutels gebruikt en in zijn jogging broek laten zitten. Ik zoek me dus vanochtend werkelijk ongangs naar die sleutels, echt een uur gezocht. Helemaal gestresst want ik moest en zou naar stal omdat ik ze elke dag water moet geven (en ik wil gewoon met dit weer zeker naar de stal).....ik bellen of hij mijn sleutels had gezien...ja dus _-:( Maar goed, pony's zijn weer verzorgd.
Vanavond 1e les koetsiersbewijs *\o/*