tine10 schreef:Hoe krijgen jullie die foto's gelijk in beeld (ipv via een verwijzing)?
Whaha lekker snelle reactie, maar datdoe je door die link die je postte tussen [img]en[/img] te zetten.
Dus [img]photobucketblablabla[/img] en dan staat ie er!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mammaslamma schreef:Het grootste verschil wat ik merk, is het karakter, de shetten waren ook heet, maar te controleren, deze zijn gewoon heet, druk,nerveus, noem het maar op, maar zal ook wel kwestie van tijd en gewenning zijn.
Het is dat de mogelijkheden veel groter zijn nu met deze 2, dressuurmatig zijn ze , zo onervaren als ze zijn, nu al super, dat was de bottleneck bij de shetten, maar als mijn man niet zo verrot streberig was geweest, waren de shetten vast nooit verkocht......
L_Rivaldo schreef:Dat is niet fijn evelli, mijn vader deed er gisteren ook 2 uur langer over (normaal 1 uur en kwatier)
Ben net terug van KLM cargo, kregen we een rondleiding en zijn achter de douane geweest en ook bij de paarden. Zag er stoer uit, je mocht ook in die trailers komen en ze aaien enzo.. eentje was zo zoetjes aan het wachten de rest best gestrest. Ze gingen naar mexico.
Citaat:Dus Maaike, kijk eerst wat je mogelijkheden zijn, je hebt leuke pony;s met zat mogelijkheden, het is ook maar net wat je wilt bereiken, pas daar je pony;s op aan of ga i.d.d voor groter, maar je weet wat je hebt,daarna is het maar afwachten wat het wordt.........