[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 21:50

Hier snel berichtje vanaf Boszicht. Allereerst Biancacoo wat fijn dat je niet onder het mes moest!
Belker nog heel veel sterkte met het verhuisproces ben je de hele week vrij en staat Savannah er al?
Veel mensen gemeet en een ultra knappe Herr Anton leuk!
Wat goed Tine dat je alleen de woensdag hebt genomen en pittig genoeg 2 groepen.

Hier gaat alles goed dwz heb 1e km'ers gemaakt op een fijne Fred. En hij gedraagt zich voorbeeldig. Dus is eigenlijk gewoon genieten.
Vanavond alleen grote schrik hij at te gulzig of wat dan ook van zijn slobber (geen idee hoe dat van slobber kan het was volgens mij echt allemaal zacht???) en hij kreeg het toch benauwd doodeng. Slokdarmverstopping. Gelukkig duurde het maar zo'n 3 kwartier had net DA gebeld hij had het zo benauwd toen hij rustiger werd en toen was het over. Was erg naar om te zien want hij reageerde heel heftig.
Maar goed gelukkig ook weer overleefd pfffff. Maar zorgeloze was er beetje af vanavond.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-17 22:08

Jeetje VHU, wat een domper op zo'n fijne dag!. Gelukkig allemaal goed afgelopen.
Belker druk met verhuizen.
Ips, even nieuwsgierig, waarom bij wedstrijd wel Liverpool en verder niet?
Gem is druk met foto's uitzoeken

Ben erg blij dat ik het bij deze dagen heb gelaten. Als ik de vrijdagmiddag erbij had genomen (werd een beetje die kant op geduwd, toen ik aangaf niet de dinsdag te willen doen), had ik groep 8 moeten doen. Nou, groep 8 op vrijdagmiddag..... Kun je wel iets bij bedenken :#

Nou, ik ga (weer later dan gepland) mijn bedje opzoeken. Zou morgen naar osteopaat gaan, maar ze heeft afspraak afgezegd. Betekent dan waarschijnlijk dat ik morgenochtend op en neer moet naar Groningen, want 1 van de achterstangen van de trailer is kapot en moet woensdag maar zeker zaterdag wel 2 ponys veilig kunnen vervoeren. (woensdag zou ik nog op en neer kunnen rijden, maar zaterdag zeker niet). We hadden gisteren al mail gestuurd, maar helaas geen reactie van trailerboer. Ben ik niet van ze gewend, dus morgen om 8 uur maar even bellen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 06:24

Wat een schrik Vhu! Pablo was er ook wel gevoelig voor, maar dan met hooi en met brood (wat ik dus al eeuwen nooit meer voer aan paarden).
Tine, ze had na leek wat irritatie van de kinketting. Vandaar het trensje erin, nageeflijkheid en alles is er prima op alleen ze tikt regelmatig haar tong erover en dat wil ik niet in een proef. En met de marathon heb ik graag goed controle over het tempo met mijn fanatiekeling voor de wagen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 08:50

Wist het van hem niet....denk toch slobber niet nat genoeg en da zei ook nog dat als hij het vd grond eet dus bak op de grond dat er ook mede voor kan zorgen als het al niet lekker zit helpt dat niet en idd ik voer thuis altijd uit hangbak en nu bak op de grond. Maar was rot gezicht...hij stond er vanochtend fris bij erg kledderige slobber gegeven en dat ging goed. Zo het bos weer in *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 10:30

Op de grond is toch juist beter? Is natuurlijker houding om te eten. Denk dan eerder dat het niet nat genoeg was. Maar goed, is makkelijk roepen op een afstand.

Vanmorgen weer ritje naar Groningen gemaakt, stangen zitten nieuwe koppen op. Daarna een deel van de bieten/krootjes geoogst, die liggen nu in de oven gaar te worden. Daarna mogen de appeltaart en cake nog in de oven. Morgen hou ik namelijk high tea in de klas, dus iedereen moet wat lekkers meenemen :Y)

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 12:15

Het heeft altijd te maken met te gulzig eten en het komt het meeste voor bij geweekte producten. Slobber, grasbrok.
Schrikken maar vaak loopt het met een sisser af. Wel een naar gezicht.

De verkoop foto's van Mr Brown zijn er. Hij staat er weer mooi op.
Afbeelding

Deze vind ik echt heel mooi!

En zijn mooie hoofd

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:17

Ik ben zooooo verliefd op Mr Brown <3 <3 <3 <3 <3

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:18

Hij is zo knap. Jullie vinden vast een goed huis voor hem. Jammer dat je hem niet kan houden, want dit is een showmannetje voor in de ring later

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:31

Mr Brown is ultra knap!
Ik vrees dat ik zelf gewoon de schuldige ben geweest en de slobber niet nat genoeg heb gemaakt... :o doe je dus ook nooit meer....

Heerlijk gereden dit is toch echt wat ik het liefste doe zo lekker door het bos struinen :j

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 20:18

Goedenavond

Ik zal me ook weer is melden en weer is wat gaan posten..

Nu op de telefoon zal morgen dus wat uitgebreider reageren..

Maar voor nu alvast een foto van mijn eigen paardje
Afbeelding

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 05:39

Hej Lanouska, volg jullie op fb.
Schitterend is ze !! Heel gaaf.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 05:42

*\o/* lanouska

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 06:43

Super wat leuk voor je gefeliciteerd!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-17 21:37

Lanouska, wat een knapperd. Hoe lang heb je hem al?

Hier echt helemaal versleten. Iets met laatste loodjes. Maar goed, vandaag high tea gedaan in de klas en dat was een groot succes. Kinderen hadden goed hun best gedaan, en gedroegen zich voorbeeldig. Erg leuk. Morgen is het groot juffenfeest, nu maar hopen dat we het goed voorbereid hebben ;-). Gisteravond trouwens naar musical van zoonlief geweest. Bij hun school doet groep 7 en 8 het toneel en alle groepen doen de zang. Man, ik wist helemaal niet dat zoonlief toneel kon spelen. Hij deed het echt heel erg goed. Morgenavond musical van mijn werkschool, en dan vrijdag laatste werkdag. Weet alleen helemaal niet waar ik aan toe ben. De kinderen zijn om 10.30 vrij, ik neem aan ik niet, maar op de vraag wat ik dan nog moet doen krijg ik geen antwoord. Ben vrijdag thuis ook nog erg druk (voorbereiding kampioenschappen) dus wil wel graag op tijd naar huis.

Nou ja, eerst maar zien dat ik vannacht een paar uurtjes kan slapen :O

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 08:57

Heerlijk straks vakantie Tine!
Denk vooral opruimen stoelen omhoog en nog ff bakkie doen en dan ook naar huis Tine denk dat iedereen er wel klaar mee is.

Hier vannacht enorm onweer en regen. Alles lekker schoongespoeld. Denk vandaag Fred ff dagje vrij en ik wil zelf naar de dierentuin de panda's bekijken oa

Ff gecheckt 25 euro entree plus 7 euro parkeren en dan moet je nog een tijd reserveren voor de panda's. We hebben abonnement op Blijdorp was even vergeten hoe duur het is. Denk gevalletje 'laat maar'

Erg leuk dat jullie weer een bonte hebben trouwens Lanouska kan hij al wat?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 16:25

Heel leuke dag gehad vandaag en zo'n geluk gehad met het weer. Tot half 9 regende het, toen hele dag droog en nu echt stortregen. Hoop dat Sam zo slim is om te schuilen anders staat ze straks weer te bibberen.
We hadden vandaag juffendag, dus eerst toegezongen door de leerlingen en een mooie bos bloemen gehad omdat ik morgen voor het laatst ben. Daarna in de klas allemaal mooie en lekkere kadootjes van de kinderen.

Vanmiddag heel leuk mailtje van de knhs gehad. Er waren afmeldingen dus zoonlief kan toch naar knhs pony kamp. Maar dat is dan al komende maandag (arme pony moet dan 5 dagen achter elkaar aan de bak, zaterdag en zondag regiokampioenschap en dan maandag tot en met woensdag kamp) dus er moet een en ander geregeld worden. Moet zoonlief wel heel vroeg op, want manlief brengt hem dan weg en rijdt daarna door naar zijn werk (in Zaandam)

Nou, ik ga nu snel zadels en hoofdstellen poetsen, want daar heb ik morgen geen tijd voor.

Edit: leuk detail. De zoon van Anky van Grunsven gaat ook naar dat kamp

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:27

Ik zwaai ff gauw. Det is niet lekker dus geen Beesd voor ons dit weekend. Leek beter te gaan maar was dus de medicatie. Net Da weer geweest en met paraffine gespoeld. Nu afwachten of ze op knapt.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:35

Sterkte ips met det,hoop snel weer de oude
Vhu nog pandas wezen kijken?
Tine weer druk en regen,mooie schone ponys
Gisteren als een speer gemaaid gras binnen gehaald,was ff een gedoe met al dat losse gras in een kruiwagen( word toch eens tijd voor een ander hek waar een tractor door past,want ik krijg nu spierballen van al dat ouderwetse hooien) :j
Morgen maar verwendagje sauna gepland

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:42

Ips...ohhh bah...hoop dat Det snel helemaal opknapt..sterkte met haar.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 17:46

Ja hoop ik ook. Ze heeft verder echt nooit wat.
Wat heerlijk HT!
Morgen gaan we eerst de schuur hier versieren voor een vrijgezellenparty. Dan komen er kijkers voor Catey en dan als Det goed is uiteraard gaan we toch even kijken in Beesd en koken voor een vriendin na haar dressuur. Toch ff sfeer proeven.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:00

Getver Ips! Nie leuk nie! En gaat Catey weg?

Niks mis met spierballen HT :D . En zeker niet als je je daarna op sauna trakteert :P

Tine heeft juffendag gehad, gezellig hoor.

VHU, ik geloof dat ik ook de panda's wel zou bekijken op YT of zo :') .

Lanous, veel plezier met hem.

Mr. Brown .... zucht <3 .

Ik weet weer waarom ik een hekel aan varen kreeg. We liggen alweer sinds gisteren 19.00 uur uit het raam te kijken naar een fabriek waar het personeel net zo lang niet werkt tot er een bui komt en ze kunnen zeggen dat ze met regen niet laden -O-

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:12

Een kennis zeurt al maanden aan mijn hoofd dat ze een goed huis voor haar weet. Prijs genoemd en gedacht dat ze zouden afhaken. Maar ze komen morgen kijken. Anders gaat ze niet op Mp ofzo hoor.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 18:27

Ohjee..ips...cathey kijkers... wist niet dat je haar wilde verkopen.... spannend..
Ht kweekt spierballen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 20:02

Ik hen gewoon een te grote mond gehad. Maar als ik eerlijk ben heb ik gewoon teveel paarden. Was wel begonnen met een bijrijder maar waarom zou ik voor een ander paarden aan houden? Ze gaat ook alleen echt weg als ik er een fijn gevoel bij heb. En mocht het wat worden dan breng ik haar zelf naar friesland.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-17 20:32

Ik zal blij zijn als we Mr Brown verkocht hebben. Wat een gezeur dat verkopen. Ze willen alles weten en dan nou nee toch te duur. Pppfff

Zo druk de laatste tijd dat het eigenlijk niet leuk meer is. Moet nu nog van alles doen omdat er morgen nieuw voer komt. Ruimte maken zeg maar. Maar ja mijn polsen geven het langzaam op. Gerrit is nu nog aan het scannen met een merrie bij de DA en schoonmoe ligt ziek op bed er ook nog tussen door. Soms word alles een beetje te veel.