Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
VanHuisUit schreef:Ezeltjes doen het gewoon wat rustiger aan .... veel stapwerk trainen wordt het vanzelf beter, is tenminste bij paarden en pony's zo, weet niet of het bij ezels ook zo werkt? Ook als je stapt aan de hand flink doorsjouwen, geen gezeur, tempo. Kun je prima oefenen zonder wagen erachterBente liep eerst ook 4/5 km per uur toen ik haar net had, soms kwam ze amper vooruit, ging ze alleen maar huppelen maar aan het eind haalde ze 6 km/uur soms zelfs nog wat meer. Snuitje kon makkelijk 6.5 km/uur met zijn 1.15
tja en je hebt nu eenmaal paarden en pony's die het vanzelf aanbieden en die je moet trainen. Zal bij ezels ook wel zo zijn?
Ips is getrouwdwat mooi dat je oma er nog bij kon zijn...
Jeetje Aks... hoop dat hij er wat van geleerd heeft![]()
Ollie stout maar gelukkig![]()
Mijn Ollie moet zo nog even aan de slag. Moest hele dag werken, viel allemaal erg tegen, al mijn studenten hebben hun scripties ingeleverd dus moet er van het weekend 6 beoordelen.... daar gaan de braboland plannenmaar goed. Heb ik eind juni minder te doen, dat dan wel weer. Voor donderdag wel groom beschikbaar dus ga dan weer ritje doen.
Hoe lang is de puzzelrit Bicci, kon dat zo gauw nergens vinden. Moet even bedenken of ik met Ol onder het zadel ga of voor de wagen. Ze komt maandag op ijzertjes, kan ik lekker doortrainen (heb hier veel asfalt als ik wat langer op pad wil met wagen).