Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ik vind het mega knap dat je dat durft te maken terwijl je aan de lijn doet. Ik doe nooit aan de lijn maar het lijkt me zo drama als je dat dan maakt en je mag er niets van eten, zou ik echt niet kunnen vrees ik
ze krijgen hier zo eens in de twee weken een echt botje (schenkelstukje bij de slager vandaan of uit zo'n soeppakket) vinden ze heerlijk. Wis heeft laatst haar eerste botje gehad, ze is er nu nog druk mee. Mies verstopt die afgekauwde botjes soms in de bank of de stoel, is altijd beetje maf als bezoek ze daar vindt
Wat doet Robin het goeeeed 
voor Aks (beter laat dan nooit)
Was bang van de golfjes! We hadden eerst wat gehoorzaamheidoefeningetjes gedaan (ala Parelli) Meneer heeft de hele weg met een opgetrokken neus naast me gelopen en zo min mogelijk een blik gegeven (beetje arrogant is hij wel). Het was hard nodig om hem weer even op zijn plaats te zetten, want na Vrouwenpolder leek het er weer op een onopgevoed projectiel

)
Meid,
en: komt wel goed schatje (las iemand die dat glas roosvicee al had toegeschoven
)
Gewoon doen of niet?
.... was om 10.30 uur weer net op tijd terug voor uitreiken getuigschriftje van zoonlief pfffff.
en dat instructeur & aanhang dichtbij is in het geval van stress
Moet instructeur anders met zijn 4-span maar achter me aanrijden kan hij me duwen
zoonlief aan de buggles ik aan de M&M's
), we wonen nog steeds in ons huis met veel trappen, dus twee honden, werk nog steeds / weer als docent (let wel op dat ik niet teveel college uren heb en met genoeg rustdagen ertussen dat ik mijn eigen tempo kan bepalen). Dus met die therapeuten die alleen maar zeggen wat je niet moet / mag, daar heb ik niets mee. Heb liever iemand die je helpt je eigen grenzen te bepalen. Als die grens half dood op de bank liggen is na een dag paardrijden of mennen en je bent daar gelukkig mee, zodat je functioneert in je gezin en sociale leven, dan is dat jouw grens.
en die man 'ontslaan'