Zo heerlijk uit rijden geweest met Bente. Wat was het mooi in het bos en wat liep ze fijn
Ik en mijn groom kunnen nu weer een paar weken achter elkaar, dus we gaan weer wat opbouwen. Is erg fijn want zowel mens als dier knapt altijd enorm op van gewoon lekker naar buiten
Snuitjes voetjes zijn werkelijk brandschoon, hij heeft zijn vlechten weer netjes en ziet eruit om te zoenen, dus daar zal het niet aan liggen
@Tine ik wil ook dat de school een aantal taken van mij aan iemand anders geeft hoor. Lastige is dat ik er nu pas achter ben en de komende periode alles al is ingeroosterd. Dus t/m januari ben ik waarschijnlijk nog erg druk. Maar vanaf februari wil ik dat niet meer. Zit gelukkig nog twee weken Kerstvakantie tussen
Ik zou dan weer niet durven rijden/mennen met een bodyprotector waarmee ik niet achterom kan kijken. Vind je dapper hoor met Thabor!
@Tass wat je zegt elk paard en situatie is anders, dat maakt het ook zo moeilijk!
@Biancocoo jeetje zeg 30 kleuters van 4 jaar bij elkaar... de gedachte alleen al zou me stapel maken
@Ingrid ziet er gezellig uit, Bicci gelukkig weer wat paard gezien.
Om paarden vlotter te krijgen.... tja dat is bij ons dus ook totaal geen issue. Enige wat ik kan verzinnen is met rijden zelf veel overgangen, heel consequent zijn (maar volgens mij ben je dat al) en dan wat meer voer erin (halve schep extra kan al veel uitmaken). Maar ik heb alleen maar zeer vlotte types. Snuit staat nu trouwens wel op 1 voerschep bix, Bente op 3 per dag. Weet niet of dat veel is? Ze werken hard bij ons, dus vind het wel meevallen. Had mijn paarden waar ik wedstrijden (dressuur/springen) mee reed wel op zo'n 3 a 4 kg krachtvoer (vaak granenmix/muesli/bix) staan, maar mijn endurance paardjes stonden juist weer vrijwel niet in krachtvoer (1 kg ponybix/muesli) maar wel heel veel ruwvoer (luzerne, compactgras en goede kuil).
Moet naar tandarts
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 04-11-11 14:35, in het totaal 1 keer bewerkt