Zo wat weer een heerlijke dag...en rust in het topic, denk dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer
Citaat:
Is hij eigenlijk gewoon van bijgezet gelongeerd te worden?
Geen idee...bij mij niet in ieder geval, ik hou daar niet van
ben meer van de dubbele longe, en eigenlijk ben ik helemaal geen longeerder maar een freestyler
. Ik heb het idee dat Snuit er erg driftig van kan worden maar dat is misschien ook maar een idee
Citaat:
VHU Die eerste foto echt prachtig! Reed je officieel?
thanks
ja ben maar direct 'echt' gestart, moet al zoveel regelen als ik een keer wil starten dat als ik eerst ook nog oefenwedstrijden ga doen ik helemaal tot st juttemis bezig ben voordat ik ooit een echte winstpunt haal
Dus direct voor 't echie
Vwb de splitpen, echt doodeng
zou andere constructie maken, je kunt namelijk ook een ring er doorheen doen, zo'n ring van een sleutelbos zeg maar (maar dan steviger), die kan er niet 'uitvallen'. Zou in ieder geval iets fabriceren waardoor dat absoluut niet meer kan gebeuren... ik zou er helemaal paranoia van worden.
@Pantharei, mooi hoor! Die 2e foto bedoel je he, dat het lamoen niet goed zit, heb daar ook het idee dat ze er erg dicht op staat? Vind dat nogal snel zo maar denk dat jouw paard ook een flinke ruime draf heeft, vind dat eng als ze iets kunnen raken (ben ook wel een scheiterd hoor
), kan vooral in een bocht gebeuren. Maar zie dat jij dus wel lang genoege leidsels hebt, die van mij heb ik maar net een half metertje over (neem aan dat jij ook gewoon full hebt en geen extra full?), op zijn hoogst en Tallechie heeft dat bij Veale ook (Rizanta en Veale zijn ook van die grote lange paarden), dus vandaar de gedachte dat ze er nogal dicht op staat. Zie ook dat je nog een heel stuk streng over hebt. Als het allemaal goed is is het goed hoor, maar in dit topic zeggen we altijd gewoon als ons iets opvalt
@Jenkins, ga zo je topic even bekijken!
@Naaltje, nou dat is echt tof van jouw vriend zeg
Zo vandaag heb ik eerst galoptraining gedaan met Rizanta in de bak (onder het zadel he
haha), zo'n half uurtje linksom / rechtsom, proberen eenvoudig wisseltje en weer verder, vond ze erg leuk (en ik ook). Daarna naar buiten. Nu voor het eerst echt lekker kunnen draven, eindelijk durfde ik het aan en het voelde de hele weg 100% safe
, rondje was 15 km en we hadden er een uur over gedaan, dus mooi tempo voor mendurance/evt . endurance training. Ga elke keer stukje uitbreiden, maar tempo ligt nu dus goed. Ik was zelf zo ongeveer gevloerd
Rizanta zweette nauwelijks en was nog heerlijk voorwaarts en fris
Gelukkig zit je met mendurance op de wagen
Daarna met Alwyn in de bak en op het veld zo'n drie kwartier lekker gewerkt, hij liep als een trein! Alwyn onder de douche en toen samen met Freddy nog stukje gewandeld. Alwyn is inderdaad een schatje.
En ik zit nu bij te komen