Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Denk dat het van wobbe een verstapt beentje of een licht verrekt spiertje o.i.d. is.
want zaterdag was er in het begin (ook al op het harde) niks aan te merken, ook niet in draf.
op een gegeven moment gingen we een dijkje af, een stukje schuin naar beneden (verder niks gemerkt dat hij zich verstapte ofzo) en toen we weer op een rechte weg waren wilde ik weer gaan draven.
en toen liep hij dus een beetje raar.
omgedraaid en verder gestapt.
een eind verderop nog een klein stukje gedraafd en toen leek er ook niet zoveel aan te merken?
zondag wilde ik toch nog even kijken, in stap weinig/niks te merken...maar toen ik aandraafde zag ik al bijna gelijk dat hij niet helemaal lekker liep.
Hij loopt niet kreupel, ook niet echt op eieren (zoals hij wel vaker loopt als hij pas bekapt is) maar ook niet 100% goed.
Pas geleden had hij een hoefzweertje aan een achtervoetje en daar stond hij toen helemaal niet op of liep heel erg moeilijk.
dus ik denk eerlijk gezegd zelf niet aan een hoefzweer.
Maar of van het bekappen (wat toen overigens al een dag of 4/5 geleden was en normaal loopt hij na zoveel dagen juist weer goed) of dat hij zich verstapt heeft....
dus ik ga het goed in de gaten houden, morgen maar weer even stappen aan de hand en nog eens goed zijn hoefjes en beentjes bevoelen.
en anders bel ik woensdag of donderdag de dierenarts eventjes.
het vervelende is nu dat ik niet naar de praktijk kan (is 10min rijden met auto+trailer) omdat we geen trailer ter beschikking hebben....