Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Als je je koetsiersbewijs hebt ben je toch automatisch WA verzekerd als je ment dacht ik

Groningen staat compleet vast en is 1 grote choas, mn vader is een uur later thuis van zn werk
Onder ons gaat ook een bui zag ik op Buienradar, maar wij hebben et droog. Ach, we hebben al genoeg gehad de afgelopen 3 weken.
L_Rivaldo schreef:Dat is ook een leuk bontje tine10!
L_Rivaldo schreef:![]()
![]()
![]()
ja ik heb me ingeschreven voor de koetsierscursus
![]()
![]()
![]()

en ook gewoon kijken, leer je alleen maar van 
). We hebben houtsnippers, waardoor de bovenlaag heel goed te rijden blijft. Echt geweldig. We hebben het pas sinds september, maar ik ben er erg blij mee, zeker nu met die vorst en sneeuw. Toen ik nog alleen zand had, kon ik niets meer na een paar dagen. Ok, ze konden gelukkig wel buiten in de bak staan (de wei is met al die opgevroren gaten veel te gevaarlijk). Maar nu kan ik echt gewoon rijden. Moet natuurlijk wel veel slepen, al die sneeuw moet wel eerst weg, want mijn paard staat op ijzers (rest gelukkig niet), maar dan kan ik ook gewoon thuis aan het werk. Hoef ik niet eng met een trailer op pad. Want buiten onze poort is het wel glad. Erf en bak houden we aldoor sneeuwvrij, dus dat is veilig. Maar wat een werk, ben het echt spuugzat. En dan al die wedstrijden die worden afgelast. Niet leuk.
L_Rivaldo schreef:Ja kom inderdaad kijken hoe tessa rijden ook gewoon kijken, leer je alleen maar van
Mijn vader is net thuis gekomen en heb gelijk gevraagd of hij de 23ste niets te doen heeft, en hij wil en kan me er heen brengen, mijn moeder ''dan neem ik de filmcamera mee'' help!