Baudy al bijna op vakantie trouwens, lekker hoor. Hier helaas geen vakantie dit jaar
Sonjim: lekker bezig met pony.
Bianca: ik begrijp hieruit dat je man het leuk vindt? Dat vroeg je je laatst toch nog af?
Die wp voor zoon zijn natuurlijk fijn, maar ze gingen niet zo goed, dus in mijn ogen niet echt verdiend
Pfff zoonlief wil naar het zwembad. Totaal geen zin in, maar ja, je moet wat voor je kind over hebben. Manlief heeft bloedhekel aan zwemmen, dus ik ga dan maar....

en spannend weer fokproducten voor de HK!
geen gat in mijn hand zoals paul,geen messen in deuren gestoken
en geen lastige pink...(kan je niet een koord oid aan je pols binden en dan de pinkriem om de pink en het meeste gewicht aan het polsbandje laten hangen?) wel met paniekknoopje/omgebogen paperclip oid?
)
. Ondertussen nog tig keer op mijn horloge gekeken, maar blijkbaar alleen naar de grote wijzer....

, eerste paar hindernissen, dus ballen af, want dochter vergat gewoon recht aan te sturen, de rest in een rotvaart zonder ballen
.
).
. Ik heb heel weinig meegekregen uit het veld, hoorde zelfs het speaker-commentaar over mezelf niet. Behalve toen ik een seconde of 5 in de makkelijkste hindernis stilstond omdat ik na C niet meer wist of ik linksom of rechtsom om de fontein moest om correct door D te gaan
. Weet wel dat er heel veel EL's waren, doordat het terrein echt heel zwaar werd in de marathon.