[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:16

Oh my god geen SPSS dingen in het forum ksssst!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:20

VanHuisUit schreef:
Oh my god geen SPSS dingen in het forum ksssst!

juf... Wat zegt u nu :')

Da's studenten-gedachte _O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:22

Nog in vakantiestemming hahaha.
Lekker wat dingen gepland om te gaan doen deze zomer met Ollie. Zin an!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:25

:')
Ik heb last van spss allergie..
Spontane jeuk, spiertrillingen, hardnekkige neiging om zelfs sokken sorteren interessanter te vinden :')

Maar moet op de 60 regels komen vanavond. Dan ben ik op 20% :P...

Wanneer kom je naar braboland? Nu zitten d'r nog geen stekers..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 22:45

In ieder geval met de puzzelrit van Bicci :D heb een vliegen-mendeken ook voor Ollebol dus stekers kunnen we aan :7

Moet even verlichting controleren / maken van trailer, was beetje zootje. Als dat klaar is kan ik op pad. Misschien donderdag of vrijdag wel :)

@Baudy wat een lieve foto van de twee jaarlingen <3
@Poeltje sterkte met de koortslip.... lijkt me erg vervelend :(:) , gelukkig nooit last van...

Die Ips, zou ze nu gewoon thuis slapen? Of op de hooiberg :P

Frensie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 07:32

Tine wat vervelend dat er een jury afgebeld heeft, kon hij/zij niet zelf vervanging regelen? Dat is wel beetje regel hier, dat de jury zelf voor vervanging zorgt (behalve bij bijv een sterfgeval ofzo).

Aks hou je huiswerk lekker bij je ;) Hahaha

VHU leuk dat je meedoet aan de puzzelrit van Bicci! Ben je nog een keer in actie als endurance vrijwilliger?

Ipsilonka hoe was je dag? Toen mijn schoonzusje trouwde (8 jaar geleden) was het 34(!!) graden, verschrikkelijk...

Geniet allemaal van het lekkere weer vandaag!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 08:46

Goedemorgen,

Frensie, die jury zou me gisteravond ook nog terugbellen met eventuele vervanger, maar heeft niets meer van zich laten horen. Heb net gelukkig een andere jury gevonden. Die had mij toevallig gistermiddag benaderd ivm de kur. Daar wilde ze graag naar komen kijken. Dus ik dacht, die heeft die dag vast verder niets gepland :D En dat klopte gelukkig. Pfff weer een zorg minder.

Nu snel pony inspannen, heb zo les.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:16

smart thinking, TIne.

Ipsi...................hoe was het gisteren? Ik ben niet nieuwsgierig :o

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:22

Afbeelding

<3 *\o/* Het is gelukt hij heeft ja gezegd!!!

:P Het was een heerlijke dag. We gingen natuurlijk pas laat in de middag trouwen dus we hebben een heel relaxed dagje gehad. Tijdens het trouwen was mijn oma erbij, dat was voor mij de enige tranentrekker. Dit was oma haar laatste publieke optreden...

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:29

Klinkt als een prachtig emotioneel moment ips :)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:40

gaaf ips!!!!

nu foto's van je jurk en alle rest :))

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:01

Oh, mooie foto Ipsilonka en mooi en zwaar dat je oma er bij was <3 :(:) :*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:08

Goedemorgen!

@ Ips, van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk *\o/* mooi dat oma er nog bij mocht zijn....
@ Tine, gelukkig heb je een ander jury kunnen regelen...weer een zorg minder _/-\o_

Gisterenavond ben ik toch op de menwagen geklommen en heb even een lekker rondje met Bruutje en Layka in de duinen gemaakt...was zoooo lekker .... :D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 10:27

Ips: van harte gefeliciteerd. Mooie foto, maar we willen natuurlijk ook de jurk zien *-:)
Ollie: stout geweest maar heerlijk gemend.

Net heerlijk gelest met Amerigo. Volgens de juf kan ik, als hij zo loopt, wel 2 wp scoren. Hij is zooo verbeterd <3
Zo verkleden en snel naar school. Daar is nu judotoernooi bezig, dus ik moet natuurlijk wel komen kijken.

Begin me toch last van zenuwen te krijgen voor de kur. Vinden ze mijn muziek wel mooi, heb ik wel mooie lijnen bedacht, zal de dag wel goed verlopen met al die toeschouwers, enz enz....

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:40

moooooi ips! Wat goed dat ie ja zei ;) :))

Dames.. Waar koop je een schoftje, maat cob, donkerbruin... Voor niet teveel geld?
Mijne is eh.. stuk..

Dids lag op z'n kop in de sloot...
Kar hing er niet achter, we waren aan het lange-lijnen...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:46

Aks...doe je voorzichtig...schoftjes zijn hartstikke duur...balen zeg dat ie op de kop in de sloot gelegen heeft..hoe krijgt ie dat voor elkaar ??
ips, van harte gefeliciteerd !!
Ollie lekker gemend ! even genieten !!
tine gemend met die kleine.
Frensie, hoe gaat het met gwin, ben je er nog opgeklommen ??
poeltje..koortslip..balen zeg..ik hoop dat het snel over is.
baudyh afscheid van jaarling.
vhu heeft zomerplanning gemaakt, goed bezig.
hier hebben de jongste hondjes lekker de hele ochtend bij me los in de tuin gelopen, de 2 grote in de speelren, dus die hebben zich prima vermaakt.
zoontje wilde zwembad..brrrr koud windje hier, maar toch maar even wat water in gedaan, in de zon was het lekker warm.

verder..geen nieuws, geniet van de zon allemaal.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:48

voorzichtig is te laat :=
Hij liep achteruit, blokkeerde ivm de varkens, kreeg 'm niet vooruit en toen ging ie zo hup, achterover de sloot in... ^)

Schoftjes zijn indd duur :\ kun je net zo goed compleet tuig kopen :')
Vriendje 's vragen of ie de boel kan uitboren.. leidselogen zijn afgebroken, schroefdraad zit er nog in..

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:49

Kom ook even onder de steen uit..............pfff solly.. :D

Ik zie een bruiloft voorbij komen maar wachten op foto's van jurk?
Dids en baas lamoenperikelen en is dus maar op de kop in sloot gaan liggen...
Ollie is stout geweest maar heeft lekker genoten
Tine10 begint wat te zenuwen... ik zou zeggen, zelf GENIETEN... dan straalt dat ook uit!
Bicci is druik met de organisatie van de benefiet dagen, waar VHU ook mee gaat rijden (leuk)

Ow ik zie dat er een melkflessen veriniging is opgericht, ik wil me graag aanmelden voor de Campinaclub!

En hier, hier begin ik me zorgen te maken om de puzzelrit van de Benefietdagen.... gisteren gemend met 5.26 km aan het eind en 1 uur en 10 minuten over gedaan............... gemiddelde van 4.5km per uur... EN NEE, geen pauze tussen in hahahahaha. Conditie is niet bijster, lang stilgestaan, en ik ben wat dat betreft afhankelijk van groom en oppas voor zoontje, ... wil niet vlotten zeg maar. Bicci, is er geen alternatief rondje voor watjes?

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:50

Ow als iemand een trainingtip heeft voor de generatie "liever lui dan moe"............. graag! :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:52

Akshay schreef:
voorzichtig is te laat :=
Hij liep achteruit, blokkeerde ivm de varkens, kreeg 'm niet vooruit en toen ging ie zo hup, achterover de sloot in... ^)

Schoftjes zijn indd duur :\ kun je net zo goed compleet tuig kopen :')
Vriendje 's vragen of ie de boel kan uitboren.. leidselogen zijn afgebroken, schroefdraad zit er nog in..

Goedkoopste oplossing is denk ik om je leidselogen te laten maken. Prijs voor een nieuw schoftje ligt inderdaad net zo hoog als een heel nieuw tuig.

Dids verder niks? Lijkt me wel schrikken.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:52

Oei, Aks :(:) , gelukkig geen wagen d'r achter.

Ollie: lekker stout geweest :D *\o/* . Hier gisteren ook weer na weken Romeo ingespannen, was wel weer erg leuk.

@Biancao: oeh, lekker in het badje, hier wilde dochter ook, maar het is hier nu wat bewolkt, net even mooi de rijbak gesleept en hopen dat er nog wat regen komt, ben me nog aan het bedenken of ik nog wat kunstmest strooi op één van de weien, maar dan moet het al flink regenen, de andere staat zoveel gras, daar kunnen ze niet al te lang op.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:37

Hier waait het inmiddels weer heel aardig, bijna windkracht 5. Wat ben ik blij met de houtsnippers, anders had ik alweer zand kunnen scheppen.
Vrees dat hier geen regen komt, als buienradar klopt.

Aks: man, dat is schrikken. Maar heel goed dat er geen kar achter zat. Of had Dids gewoon zin in een badje. Lees dat er meer zin hadden om te zwemmen ;)
Poeltje: lip al wat minder dik?
Ezelvrouwtje: geen tip voor je; anders dan vaak op pad. Maar ja, dat is nu net het probleem als ik het goed lees
Bianca: weer mooie samenvatting en lekker honden in de tuin gehad.

Zit moed te verzamelen om tuig te gaan poetsen voor donderdag. Moet straks eigenlijk ook Thabor nog rijden, maar ben zo moe. -O-

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:39

Aks, een zadelmaker, die kan wel andere leidselogen voor je erop zetten.
die hebben daar wel eens vaker mee te maken. is een stuk goedkoper als een ander schoftje. :j

ezelvrouwtje weer aan het mennen, ze hebben geen haast in ieder geval..
ik heb geen tip's voor je..helaas.

avaluna..idd voor kunstmest heb je wel aardig wat regen nodig...

Tine niet zenuwachtig zijn...want jullie proeven zien er normaal ook super uit, ik zou niet weten waarom nu dan ineens niet...je kunt het best !

waarschijnlijk hier om een uur of 16 wat regen..dat zou best welkom zijn. :j

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:46

Hier net snel de was binnen gehaald, volgens buienradar gaat het hier zo regenen en het is ook wel aardig donker aan het worden buiten... En verhip het regent... ietsie

Vanochtend Bieb gereden, niet heel lang want de bak was erg zwaar.
Biancacoo ik heb Gwin niet meer gereden, vorige week zo futloos geweest. Vandaag of morgen ga ik haar longeren, alleen is de bak weer zo zwaar dat ik het telkens uitstel want een zware bak is niet goed voor haar pees.

Tine geen zorgen voor de dag van morgen en de mens lijdt het meest onder hetgene dat hij vreest...

Aks wat schrikken met Dids! Is hij met de schrik vrijgekomen?

ezelvrouwtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:47

hahaha, goei tip vaak op pad... zou ik wel willen, valt niet mee... maar hoop toch nog wat rondjes te kunnen maken.
Nee haast hadden ze zeker niet, ze hebben hekel aan asfalt, op bospaden/zandweg etc lopen ze stuk beter, en harder.
Hadden een gallopje in de rit zitten, toch een max snelheid van 14.3 km/pu dus bedoel.... :o Ze kunnen best hard...................... soms... maar ja, dat is pieken, .. ze moeten ook een langere rit volhouden.