[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:22

@Biancocoo wat grappig echt dezelfde soort uitgangs'houding' van pupsel en 1 jaar oud. Wat lief <3 je ziet gewoon dat ze hard rennen helemaal geweldig vinden :j
@PrinsjeH ik vind ze gaaf :j zou ze zelf in knalgroen willen hebben :o
@Lanous gaaf dat je ziet hoe de wagen gebouwd wordt!

En mijn werk .... aan het eind van het collegejaar is het echt soms drama... zeker nu met die langstudeer maatregel, grote paniek overal.... wat een zootje af en toe := en ik word er zelf soms ook gek van... :roll: zegt mijn man waarom ben jij geen directeur, nou ik moet er toch echt niet aan denken dat ik fulltime zou werken zeg }:0

Sateh & nasi & kroepoek (hoe schrijf je dat?) waren heerlijk, heb me helemaal volgepropt hahaha.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:23

@PrinsjeH, lijkt inderdaad wel goud je nieuwe stijgbeugels... mag ik vragen waarom deze behalve de oranje kleur zo uitzonderlijk zijn ? Zie wel gleuven aan de zijkanten zitten maar snap nog niet het effect :o?
@Biancacoo, wat is Dakato gegroeid zeg :oo

Wilde voor vertrek nog een een millionair shortbread maken, ik snel daar de PLus hebben ze daar geen gecondenseerde melk :+ ..morgen in mijn pauze maar even naar de Apie :):)

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:29

@ Bic: you've got mail... maar niet die je gewild had vrees ik :o
@ VHU: knalgroen hebben ze niet echt, wel beetje lime-achtig :))
@ Ollie: geen fluit is er bijzonder aan _O- Ik vond gewoon kleurtje zo gaaf en heb ze wel eens gevoeld, ze hebben heel fijn grip, maar dat hebben die dingen die ik nu heb ook... is gewoon weer soortje van nodeloze extra troepjes die soms zo leuk zijn :))

Wat is een millionair shortbread??? Klinkt heel spannend :))

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:31

and you've got mail back :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:33

@PrinsjeH, Aks....weet wat het is ... ze wil komen proeven :9 . Het is niet goed voor de slanke lijn en ik mag het ook niet maar wil een paar 'proefbaksels' maken voor een op hand zijnde verjaardag binnenkort ;)

Dit wil ik gaan maken....
Afbeelding

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:37

wow, dat ziet er heerlijk uit zeg! Dat jij dat allemaal kan maken, wat goed! Wanneer is de meeting bij jou ook alweer??? O:) O:) O:)

_O-

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:38

Ik zeg zaterdagmiddag als ik morgen de gecondenseerde melk kan krijgen ;) :9k +:)+

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:44

even :9k gemaakt...

helaas, deze zaterdag ben ik al 'volgeboekt', maarreh... twee weken daarna kan nog hoor ;-)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:45

Dan krijg je wel 'oude' koek... en hopelijk is 'de koek dan nog niet op' ... ik kan altijd nog 'Oude Wijvenkoek' maken _O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:45

_O- _O-

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:46

_O- ook jummie toch!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:48

@ollie; baleuh! Zaterdag zit ik ook al vol >;)
't werk, en daarna misschien nog helpen op de rally als rugje braaf is..

Zit nu lekker op het balkon met het laptopje. Het gaat goed tekeer hier!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:49

kun jij op balkon zitten Aks??? Hier is de hemel opengebroken net... gaat tekeer!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:50

Jot :D het regent recht naar beneden hier :P
Heb nog 4 verdiepingen boven me he :P Dus boven het balkon is het dicht ;)

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:51

Ollie dat wil ik ook graag een keertje maken!! Ga het alleen niet doen, veels te slecht voor me!

Biancacoo wat een leuke foto! Ik ben zo benieuwd hoe Beer eruit zal zien als volwassen hond, duurt nog wel eventjes...

VHU lekker chineesje gegeten. Onze Chinees in Voorthuizen is een ware attractie, niet vanwege het eten, maar dat mens is zo gestoord als wat, hihi, op een prettige manier ;) Altijd drukdrukdruk van hot naar her rennen, met die kleine beentjes van d'r. Toen mijn schoonouders meer dan 20 jaar geleden hier kwamen wonen gingen ze een keer chinees halen en patat voor hun jongste kinderen. Dat vond chineesje maar raar en elke keer als hij daarna kwam in al die jaren vroeg ze plagend of hij ook nog patat erbij wilde, hihihi.

Heftige beugels PrinsjeH! In de endurance wordt ook met heel veel kleurtjes gereden. Ik rijd gewoon saai met zwart zadel, hoofdstel en beugels. Wel met gekleurd shabrakje. In augustus is er inderdaad een enjoy the endurance! In Kootwijkerbroek, daar waar VHU haar endurance gereden heeft en ik heb daar in het voorjaar een enjoy the ride gereden. Leuk als je daar aan mee gaat doen! Het is daar een super mooie omgeving.

Zo, Beer ligt nu heerlijk te snurken, hihi. Had een kong gevuld met een beetje pindakaas en in de diepvries gedaan, kon hij net lekker smikkelen.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:57

@Aks: heeft nog een dakje :D
@Frensie: ga eens kijken hoeveelste augustus dat is, jammer, had gehoopt september, maar als 't eerste helft augustus is, ga ik 't sowieso niet redden qua drukte -O- Wat is een Kong?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:00

12 Augustus is het.
Kong is een soort kegelvormig hondenspeeltje met een gat aan de onderkant waar je lekker dingen in kunt stoppen en ze zijn vrijwel onverwoestbaar.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:09

kong zijn leuke dingen. Ze hebben ook gaaf speelgoed. Heb een kong wubba en een water wubba.

Paarden staan weer binnen. Het is weer heerlijk nat buiten (en het was nog niet eens opgedroogd) ben er nu
wel een beetje klaar mee hoor.

Ollie aan de baksels ziet er lekker uit.
Aks zit lekker buiten.
Prinsje heeft apparte beugels.
VHU ging bijna op haar plaat door rondslingerend hondenspul (val hier sneller over de hond zelf)

Zo net nog even nichtje wezen kijken. Liefje hoor. Stuk kleiner als die van mn zusje.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:15

Water wubba heb ik ook. Normale wubba is gesloopt door ridgeback... -O- Water wubba wordt dus alleen tevoorschijn gehaald als we naar water gaan. En dan mag Zhazha er niet aan komen :n

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:24

Maisie nog gefeliciteerd met je nichtje, was ik geloof ik helemaal vergeten. Wat schattig zo'n klein droppie <3

@PrinsjeH Kootwijkerbroek is een schitterende omgeving en echt aanrader. Weet niet of je wilt rijden of mennen? Voor mennen vind ik het soms wel behoorlijk zwaar eerlijk gezegd. Maar ligt ook erg aan je wagen / hoe het weer is geweest en aan je paard (of die het zwaar vindt, Rizanta vond het een eitje, ik niet :P ). Ik ging er 'vroegah' ook wel heen om te trainen (onder het zadel). Heerlijk. Je kunt er uren en uren rijden (ik raakte ook vaak de weg kwijt en tja, dan ben je gauw een flink eind op weg hahaha). Je kunt een pleisterplaats vragen bij Onder de Kastanje, kun je daar je trailer en auto neerzetten en een box huren, mocht je een keer 'gewoon' erheen willen gaan. Bij Onder de Kastanje hebben ze ook routes die je in je GPS kunt zetten en eventueel kan er ook iemand van hun met je mee (als groom/hulp/instructeur/handige harry/harriet).
Maar je hebt er heel veel gelegenheden hoor om peerd te stallen / onderweg te eten etc.
In mijn geheugen valt het daar altijd mee met de dazen/prikbeesten maar dat weet ik eigenlijk niet 100% zeker want als ik daar reed, ging het in flink tempo en dan heb je zowiezo nergens last van. En die (m)endurance in maart, dan zijn er nog geen prikkers.
't Is Frensies achtertuin zo'n beetje toch?

Ik vind hier en daar een kleurtje (met de endurance) wel leuk maar heb een beetje moeilijk kleurtje waar vrij weinig van verkrijgbaar is. Wilde dus ook dekjes gaan verven maar kan nu weer geen dun dressuurdekje krijgen zadelmodel wit :roll: tenminste die waren vorige week uitverkocht bij de paardendrogist. Met NEbraska en Ushi had ik (bordeaux)rood als kleur. Maar dat was ook meer omdat ik in die kleur regelmatig dingen 2e hands kon overnemen := ik vond altijd dat felle fluoriscerende groen al mooi, en appelgroen dus probeer daar nu iets in op te bouwen, lukt nog niet erg hahaha. En ik hou ook erg van schapenbont... :o :+
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 05-07-12 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:27

Jemig, wat gaan jullie snel :list:
Het is hier ongelooflijk benauwd en nog steeds droog. Nog geen druppel gevallen.
Janouk heeft vandaag een vrije dag en Image ook. Image moet morgen naar Van Nassau, dus die heeft een gezellig trailerritje voor de boeg van 5 uurtjes.
Janouk gaat morgenavond naar de menles.

WIj zijn net met zijn drietjes naar ICE AGE 4, Continental Drift, 3D geweest. Wat een zalige film. Ik ben zo gek van Ice Age. Ik heb alle films echt tig keer gezien.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:29

Hier ook helemaal Ice Age fan :D
Staat op verlanglijstje voor in de vakantie, als het een druilerige dag is pakken we een bioscoopje :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:30

Is ie leuk janouk?? :D
Hebben ze die ook in NIET 3d??... da's namelijk echt niet aan mij besteed helaas.. :\

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:41

@ VHU Kootwijkerbroek is technisch gezien zo'n beetje mijn achtertuin, maar ik rijd er eigenlijk nooit. Zal eens een keer kijken om die kant uit te gaan, moet te doen zijn. Moet alleen wel onder/over snelweg en spoorwegovergang.

Janouk succes met de trailerreis morgen!

Hihi, Zhazha ligt te slapen op de bank en ze schrikt ineens wakker en schiet weg, hihihi, ze liet een windje en daar schrikt ze altijd enorm van, preuts ding ;)

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 21:51

Ice Age 4 is weer zalig. Genoten van Manfred, Sid en Diego _/-\o_
Hij is er ook Nederlands talig in 2D. Ik moet zeggen dat dit de eerste 3D film is, die ik helemaal gezien heb. Normaal word ik er zo duizelig van, maar nu ging het prima.