Maisie nog gefeliciteerd met je nichtje, was ik geloof ik helemaal vergeten. Wat schattig zo'n klein droppie
@PrinsjeH Kootwijkerbroek is een schitterende omgeving en echt aanrader. Weet niet of je wilt rijden of mennen? Voor mennen vind ik het soms wel behoorlijk zwaar eerlijk gezegd. Maar ligt ook erg aan je wagen / hoe het weer is geweest en aan je paard (of die het zwaar vindt, Rizanta vond het een eitje, ik niet
). Ik ging er 'vroegah' ook wel heen om te trainen (onder het zadel). Heerlijk. Je kunt er uren en uren rijden (ik raakte ook vaak de weg kwijt en tja, dan ben je gauw een flink eind op weg hahaha). Je kunt een pleisterplaats vragen bij Onder de Kastanje, kun je daar je trailer en auto neerzetten en een box huren, mocht je een keer 'gewoon' erheen willen gaan. Bij Onder de Kastanje hebben ze ook routes die je in je GPS kunt zetten en eventueel kan er ook iemand van hun met je mee (als groom/hulp/instructeur/handige harry/harriet).
Maar je hebt er heel veel gelegenheden hoor om peerd te stallen / onderweg te eten etc.
In mijn geheugen valt het daar altijd mee met de dazen/prikbeesten maar dat weet ik eigenlijk niet 100% zeker want als ik daar reed, ging het in flink tempo en dan heb je zowiezo nergens last van. En die (m)endurance in maart, dan zijn er nog geen prikkers.
't Is Frensies achtertuin zo'n beetje toch?
Ik vind hier en daar een kleurtje (met de endurance) wel leuk maar heb een beetje moeilijk kleurtje waar vrij weinig van verkrijgbaar is. Wilde dus ook dekjes gaan verven maar kan nu weer geen dun dressuurdekje krijgen zadelmodel wit
tenminste die waren vorige week uitverkocht bij de paardendrogist. Met NEbraska en Ushi had ik (bordeaux)rood als kleur. Maar dat was ook meer omdat ik in die kleur regelmatig dingen 2e hands kon overnemen
ik vond altijd dat felle fluoriscerende groen al mooi, en appelgroen dus probeer daar nu iets in op te bouwen, lukt nog niet erg hahaha. En ik hou ook erg van schapenbont...
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 05-07-12 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt