.Hier reageerde ze verder niet op... Alleen op natuurlijke basis... Tsja... Ik heb liever iets dat werkt dan op natuurlijke basis
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.
.
Ik heb ze naar mijn vz-paardjes gebracht, de eigenaars waren er ook erg blij mee. Heb ik er toch iemand plezier mee gedaan als dat schaap van mij ze niet moet
). Namiddag Romeo even aan de dubbele longe gezet, voor de rest niet veel buiten geweest. Ik word er echt gek van! 

verder zeg ik er maar niks over. Heb echt werkelijk waar geen flauw idee 
(vage kennis hihi)
je bent slecht ingridM 
Citaat:VHU, is dat zo wat je zegt, dat je brok achterwege kan laten ?
denk trouwens dat Bente het wel kan gebruiken, die werkt aardig hard, maar Snuitje kan makkelijk zonder. Maar ach.... hij begint gewoon te kwijlen als hij die bak ziet
als hij daaraan mee mag doen denk ik dat ik het helemaal niet meer heb
stel je voor dat net 'mijn' pony het niet doet
)Citaat:Doordat luzerne goed verteerbaar is, is het in staat om wat gemakkelijker dan ander ruwvoer afvalstoffen te kunnen afvoeren. Wanneer een paard last heeft van hoefbevangenheid kan het voeren van luzerne daarom het genezingsproces ondersteunen.

we gaan dus voor zo weinig mogelijk onnodige dingen. Ik geef luzerne als ze een kuurtje psyllium krijgen en ben van plan het van de winter te gaan gebruiken als ik het gevoel heb dat ze het kunnen gebruiken. Luzerne bevat normal gezien veel Ca weinig Posphor en is dus juist een goede verhouding het wordt juist gebruikt om de verhouding weer recht te trekken want in granen ed zit juist omgekeerde verhouding. Ik denk dat het eerder vroeger was dat de luzerne bij de zemelen zat om calcium op te trekken dan andersom
. Ik zou het gewoon niet te veel geven en zeker niet als vervanging van hooi want het bevat echt vel meer energie dan hooi. Voor mijn ZEer gebruik ik btw derfen weet niet of ik dat hier al gezegd had en dat bevalt goed. Mocht dat niet voldoende zijn geweest zou ik gewoon deken op doen. O ja en mijn paard vind voederbieten ook voor koeien geloof ik haha ze moest echt niet van weten. Pony weeet ik niet trouwens, had haar toen nog niet.