Ik was gisterenavond helemaal afgedraaid dus was niet meer in staat om te reageren

@Tine, van harte gefeliciteerd met je winstpunten en je 1e prijzen

@Lanouska, jullie ook gefeliciteerd met 4x een 1e plek. En wat leuk dat jullie zo'n gezellig menteam hebben

@VHU, vond het écht gezellig om je ook 'live' te spreken en knappe Rizanta te mogen bewonderen. Jij ook gefeliciteerd met je 1e plaats en je winstpunt

@Maisie, uiteraard jij ook gefeliciteerd met je winstpunt en je 2e prijs, was weer gezellie

@Biancoo, wat fijn dat de wedstrijd goed is gegaan en je ook nog openlijk complimentjes krijgt. Daar doe je het tenslotte voor.
Nou ik had gisteren ook een drukke dag. Voor het eerst met 2 pony's op wedstrijd. Maisie is dat gewend, ik echter niet en moet nog ritme krijgen

Simba was super braaf, vorige week hadden we voor het eerst een onderling proefje gereden om te kijken hoe hij zou reageren. Omdat hij toen erg braaf was heb ik besloten om hem gisteren ook mee te nemen. Ander terrein etc... Nou hij gedroeg zich voorbeeldig.1e proef liep hij écht lekker, 2de werd hij wat moe van de indrukken. Maar 2x 1e (van de 10 deelnemers) met 187 en 191 punten. Wat ben ik trots om 'mijn kleintje'

Daarna was Bruutje aan de beurt, daar hij die week ervoor op Utrecht had gestaan heb ik vorige week maar 1e dressuurmatig getraind voor de rest lekker buiten gereden of gelongeerd