Als je je koetsiersbewijs hebt ben je toch automatisch WA verzekerd als je ment dacht ik
@Avaluna: leuk!
Vandaag ook Simba gelongeerd. Die Simmie ging helemaal los, dapper dravend door de sneeuw. Super leuk om te zien, staartje erop, oortjes naar voren. Hij vond het geweldig.
Daarna Alwyn ook nog even aan de longe (gewoon enkele), die was ook zeer van de vlotte vandaag
@Rivaldo, inschrijven kan via de website van http://www.deronline.nl , moet je even naar wedstrijden gaan, dan naar mendurance en dan naar Kootwijkerbroek. Zie je de website of het aanmeldingsformulier wel staan. Ze zijn superstreng met endurance met enten, dus je enting moet echt goed zijn. Kijk even in het reglement of je nog wel op tijd hebt geent want volgens mij mag de laatste enting niet korter dan of een of twee weken voor het evenement gegeven zijn
beetje vervelend als je op het terrein staat en je mag niet starten.
HEt is bij ons zo vreselijk glad...echt niet normaal. Kan met pony's nu echt het weggetje niet af (kan er zelf al amper over lopen) 
Heb het gevonden...hier staat het:
Citaat:
Verzekering
De menner met een geldig koetsiersbewijs is in geheel Europa verzekerd tegen aansprakelijkheid voor schade toegebracht aan anderen, voor een bedrag van maximaal 750.000 euro per geval met een maximum van 1,5 miljoen euro per jaar. De verzekering gaat in op het moment dat de menner is geslaagd voor het examen. In de kosten voor het examen zit eveneens de premie voor de WA-verzekering voor de eerste twee jaar. Tijdens het examen is de kandidaat verzekerd tegen schade aan derden. Noch de examinator noch de SRR is tijdens het examen aansprakelijk voor eventuele schade door een kandidaat of paard aangericht.
Een van de redenen dat ik ook mijn koetsiersbewijs wil hebben. Wat leuk Rivaldo dat je ook begint. En kan me goed voorstellen dat je het leuk vindt met jongeren mee te doen (in plaats met van die belegen types als ik bijv
). Ik ben ook echt een ongelovelijke stresskip met examens. Ben 3x voor mijn rijbewijs gezakt (praktijk), wist zelfs niet meer hoe de richtingaanwijzers werkten
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 06-01-10 18:09, in het totaal 1 keer bewerkt