Heb ook eerst theorie gehad en daarna de praktijk lessen. Praktijk was natuurlijk het leukst!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb ook eerst theorie gehad en daarna de praktijk lessen. Praktijk was natuurlijk het leukst!!
) gesleed!
.
eerste keer gezakt, daarna gehaald. Wel met hulp van de huisarts voor wat pilletjes
en ga dan rondkijken of het voor ons er in zit
nou ja in de buurt 

beetje vervelend als je op het terrein staat en je mag niet starten.
Citaat:Verzekering
De menner met een geldig koetsiersbewijs is in geheel Europa verzekerd tegen aansprakelijkheid voor schade toegebracht aan anderen, voor een bedrag van maximaal 750.000 euro per geval met een maximum van 1,5 miljoen euro per jaar. De verzekering gaat in op het moment dat de menner is geslaagd voor het examen. In de kosten voor het examen zit eveneens de premie voor de WA-verzekering voor de eerste twee jaar. Tijdens het examen is de kandidaat verzekerd tegen schade aan derden. Noch de examinator noch de SRR is tijdens het examen aansprakelijk voor eventuele schade door een kandidaat of paard aangericht.
). Ik ben ook echt een ongelovelijke stresskip met examens. Ben 3x voor mijn rijbewijs gezakt (praktijk), wist zelfs niet meer hoe de richtingaanwijzers werkten
.. (als toeschouwer met een camera, gewoon een samsung dingetje maar maakt leuke fototjes) misschien zie ik jullie allebei wel
Ik ben inimienieklein en loop met een roze camera haha
(laatste datum was ook 19 februari, dus hij moest toch) ga het even nalezen, bedankt voor de info, vanavond voor de zekerheid vragen of pa die dag vrij houd voor mij
VanHuisUit schreef:Het is niet waarCitaat:een roze camera![]()
![]()