Hier schoonouders van ca 70.... en die willen niks met smartphone...vinden alles ingewikkeld en lastig..
Superstom...want zou een leuke manier zijn om contact met kleinzoon te houden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gem schreef:Oh wat een lol hier .... mijn schoonmoeder is 80 en heeft haar eerste smartphone gekocht. Ik ben het principe en de werking van whatsapp aan het uitleggen .... via whatsapp. Jip en Janneke - taal bezigen, maar wel toen Jip en Janneke nog in een luier poepten
. Maar ze doet vreselijk haar best, heerlijk
.
VanHuisUit schreef:Heb jij ook 24 uur in een dag Tine of doe je het met een andere tijdszone![]()
![]()
![]()
oa contract anders dan afgesproken, uren anders dan afgesproken, vakken anders, eigenlijk alles anders en dan alles op het laatste moment zodat je overdonderd wordt en dan ook nog ja zegt... maar met manlief besproken en ik heb dus uiteindelijk het contract niet ondertekend. Dus volgend jaar niet verder bij deze school. 
daarnaast doe ik het ook enigszins voor de 'lol' financieel red ik me wel alleen op de B&B en af en toe een freelance opdracht, om 'in het vak onderwijs' te blijven.
en dat is het niet waard
ja wel als ze in ultra nood zitten (dan heb ik het voor het uitkiezen) maar als je dan 'in dienst' komt, is het weer hetzelfde als overal.
dit red ik niet meer hooguit een paar dagen en dan ben ik uitgevloerd.