Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En vol goede moed
Blijkbaar kan het dus wel bij een oxer! 
Dus voorlopig blijven we testen..

happytime schreef:aha.....nu snap ik hem: vroeger kwam de melkboer met paard en wagen...dusssss je pas een echte menner als je melkflessen hebt

In Nederland gaat het wel hoor, hoef ik niet helemaal ingepakt rond te lopen, maar ik ga dus helaas niet meer op vakantie naar warme landen.baudyh schreef:@ tine heb je gezien dat de voorselectie van die mensport competitie een andere dag is. Dus niet op 17 aug in ruinen maar op 3 aug in Wateren.
Ik kan niet ben dan met paard en hippo's naar de Veluwe maar ik kan de finale ook niet dus.....
Ik ga denk ik aan de variant van het kwpn mee doen.
Mag je wel mennen met Bruutje of wandelen, longeren mag je gewoon eigenlijk helemaal nada?

en schroefgat, hard aandraaien en het zit moervast.

Even kijken wat ik ga doen met Dids, want de wind is gedraaid dus m'n varkenstrain-stal wordt 'm niet vrees ik.. annemie77 schreef:Aks; ik zou er ook de rillingen van krijgen als het lamoen losdraait. Wat betreft lassen zou wel kunnen als je er een pijp bij in last als extra stevigheid. Zo is bij ons ook het lamoen verlengt. Ben benieuwd hoe het gaat nu je vriend ze heeft aangedraaid.
, ERAF! Pak 'm VAST NU!''
wat is jouw probleem?
naja, ik luister maar, voor ze bijt..
gelukkig houdt m'n paard dan z'n kop koel he 
) dan komt er ofwel een schroefdraad IN het lamoen zodat het gewoon op 1 positie vast kan. Of een bout er geheel door