[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 15:36

goedemiddag

@ tine dat is inderdaad echt een marathon dag..
@ aks :(:)
@ baudyh mooie trailer
@ prinsjeh en mick gaan verkleed ~~}>
@ ollie mooie foto's
@ bianca hoe gaat het met je vinger? met de pony's gaat het wel goed hebben nog vakantie want moeders zit nog in het gips. tot dinsdag als het goed is.
@ jenkins zag ik ook leuke foto's van voorbij komen
@ janouk heeft een hor voor de deur gekocht.

ik heb gister 2 lessen gereden met arjan en uzma in het enkelspan. uzma had wat last van spanning door de trekker die steeds op 1 meter naast de bak voorbij reed 30 x. 2de les met arjan gereden (harry nam plots atv haha) die liep ook erg lekker ook een stukje galop mee gepakt dat ging ook niet verkeerd..

morgen heb ik ook een marathon dag maar mag/kan er nog niks over zeggen is nog erg geheim maar wel erg leuk. morgenavond krijgen jullie verslag...
zaterdag en zondag zijn wij ook in leek.. en als het goed is krijgen we ook met 2 week de nieuwe marathon wagen voor het 4 span en kunnen we die testen in driezum wouterswoude
het wordt zo iets ongeveer maar omdat harry zelf de kar ontworpen heeft is het niet helemaal hetzelfde
http://dieren.marktplaats.nl/rijtuigen- ... ck=1#photo

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:52

Aks.... :(:) schuif glas roosvicee naar je toe !!!
Lanouska hey..spannend, die nieuwe marathonwagen, ziet er super uit !!
fijn dat je moeder dinsdag uit het gips kan !!
veel succes alvast voor leek !
baudy een supertrailer, geweldig !! ik was erg blij met mijn koetsentrailer ! werkte perfect ! alles mee in 1x !
mijn vinger doet het nu goed, geen pijn aan gelukkig ! ook niet blauw meer omdat ik hem "leeg" heb laten lopen.
het rommelt hier zachtjes...buienradar laat een onweersbuitje zien..maar niet bijzonder..
kleding voor mijn zoontje is binnen, dat had ik lekker makkelijk via internet besteld...hij is er helemaal blij mee...zo lief !!
haha...ollie, ik zie prinsjeh al gaan.... !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 15:59

Knuffel voor Aks, jaloerse blikken richting Baudy en Lanous ;) , hoor over hor-oplossingen en ingepakte peerden en zit hier zelf te 'genieten' van 4 bulten / eieren op mijn benen/armen :P Jenkins super veel plezier bij de diploma uitreiking, toch bijzonder moment.

Wij hebben van de opleiding waar ik aan verbonden ben volgende week diploma uitreiking en ze zouden de getuigschriften vandaag klaar hebben (moet mijn handtekening onder namens de opleiding). Waren ze niet klaar -:(- verdorie. Ze zouden vorige week al klaar was het ook nog niet gebeurd en nu dus nog niet. Nu moet ik morgen speciaal naar Leiden op en neer voor die handtekeningen sessie }:)
Maar goed dan is het wel klaar anders moeten de mensen van de administratie zich helemaal op het laatste moment 10000 slagen in de rondte werken voor alle gewaarmerkte kopieeen, dingen in mapjes etc doen.
Er is er dan nog een niet af.... ben benieuwd of dat dan goed gaat komen.

Heeft allemaal met bureaucratische rompslomp te maken.... onderwijs en organiseren zijn twee totaal gescheiden werelden.
Weekend laat dus nog even op zich wachten.

Moet om 10.30 weer thuis zijn (dus naar Leiden, tekenen en snel weer terug) want zoonlief is dan 'uit' voor de vakantie en dat moeten we wel gaan vieren natuurlijk.

En nu razendsnel de honden uitlaten en zoonlief ophalen die is ergens aan het spelen plus boodschappen doen want oja, er is ook nog zoiets als eten maken :Y) :=

:evaw:

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:37

Nou hier is ie dan hoor *\o/*

Robin voor de wagen !!! Ik vind dat ie er wel leuk voor staat. Broek mag iets strakker dat weet ik maar
gebruik m eigenlijk toch niet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

<3

Akshay

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:38

wat een binkie!! :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:41

Leuk Maisie!!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 16:53

Maisie, wat doet Robin het superknap!!! <3

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:22

@ baudyh super zo'n trailer. Wij hebben er ook 1 ideaal.
@ prinsjeH balen van alle steekbeesten jammer dat je dan niet kan rijden.
@ vhu nog even en dan vakantie !
@ jenskins veel plezier bij diploma uitreiking !!
@ aks gefeliciteerd !!!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 17:48

Maisie: wat een knappert is het zeg. Willen we vaker zien...
VHU: dat is dus weer prima geregeld, o je zou toch ontploffen zeg.
Bianca: waar is de foto van de jarige hond??? Fijn dat je vinger beter gaat.

Hier is het begonnen met regenen. Heb erg de balen van de maaimeneer. De balen zitten in de folie hoor, maar ze staan nog op het land. Gezien de verwachtingen blijven ze daar nu nog wel 2 weken staan, wat betekent dat ik er weer meer onkruid bij krijg (op de plaatsen waar nu de balen staan) De afspraak was dat ze de balen er gelijk af zouden halen. Heb de wei waar ze in staan straks ook nodig voor de paarden als we op vakantie zijn.

Lijkt me dat ze hun laatste kans nu echt verspeeld hebben (manlief heeft gister nog een heel gesprek met ze gehad. Begonnen ze ineens over dat die grote balen zo duur zijn. Huh, wij wilden altijd kleine, maar dat kon volgens hun niet. Die grote kan ik alleen maar binnen op de deel krijgen door de buurman met heftruck in te schakelen. Ik zit helemaal niet op grote balen te wachten. En nu zouden wij dat perse willen?? |o -:(-

Nou, ik ga pony poetsen, mag na 1,5 maand problemen met auto eindelijk weer mee naar les.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 18:22

Afspraken maken blijkt moeilijk Tine en luisteren naar de klant helemaal ... pffffff.
Veel plezier bij de les, is het bij jullie nog zo benauwd of al beter, het is hier net alsof ik in een zwembad woon getverderrie.

Robin voor de wagen 8-) *D wat een leuke pony is het toch. Hij staat er super voor Maisie!

Struikel net over de waterbak van de honden, mijn slipper & voet stonden erin en ik gleed dus lekker door, ging net goed met het aanrecht :oo je zou zo je benen/rug/nek breken zeg }:)

Zoonlief zit te mekkeren dat hij pizza wil maar ik heb er echt geen zin in, heb zowiezo geen zin om te koken vind het veel te warm. Net nog 4 lange gesprekken gevoerd met studenten die dus (net) niet naar het 2e jaar kunnen. Is natuurlijk wel triest allemaal maar goed meer dan verhaal aanhoren en nog een procedure aanraden plus ze erg op het hart te drukken vooral op zoek te gaan naar andere hogeschool waar ze wellicht wel opleiding kunnen voortzetten kan ik ook niet. Kost altijd veel energie dat soort dingen. En zo handig als je net op de parkeerplaats van de appie staat (ik word dan gebeld op mijn hogeschool telefoonnummer en omdat het nu zo'n stress tijd is neem ik die overal maar gewoon aan, maar 't schiet niet op, zwom zo'n beetje de auto uit en had geen zin nog boodschappen te doen :o ).

**klaagmodus uit** :D ga ff chinees ophalen :P

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 19:05

dit wordt dan onze nieuwe kar..
Afbeelding

en die moet met ongeveer 2 weken binnen zijn...

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:09

Hier was net een buitje en toen stond er een heerlijk briesje en was het goed te doen! Nu is het hier ook net een zwembad...

Heb dienst en het is te merken dat de vakantie tijd begonnen is! Het is druk!

Hihi, Beer heeft z'n gekke 5 minuten! Maar even in de tuin gelaten, heeft hij meer ruimte om te rennen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:17

Dat water valt dan allemaal bij jullie. Hier 50 druppels en dat was het.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:19

geen doorzon woning maar doorzon kar voor lanouska. Ben benieuwd hoe hij straks is.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:20

hier nog niks gevallen :n

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:21

@Maisie, super gaaf Robin voor de wagen :D Het is écht een leukerd <3
@Tine, waardeloos dat je er altijd weer achter moet komen dat je niet met iedereen afspraken kan maken... grrr
@Aks, voor jou komt het ook allemaal goed :(:)
@Lanouska, gaaf een nieuwe wagen alleen in deze staat past hij beter bij het outfit van PrinsjeH en Mick :))
@VHU, nog even de laatste loodjes :):) ... Thom heeft vandaag al vakantie gekregen want ze hadden 'nog uren over' :j en eet smakelijk :9
@Jenkins, veel plezier met je diploma uitreiking... altijd leuk :D
@Biancacoo, zoonlief weer helemaal blij met zijn nieuwe kleren 8-)

Vanmiddag lekker droog gereden en even serieus gedressuurd... Bruutje liep lekker ondanks de warmte... iedere keer maar even stappen... aanspanning gevolgd door ontspanning... en na 20 minuutjes lekker naar huis gestapt :j . Straks naar een tentfeest en morgen mag ik weer werken :7

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:32

Tine: aaah, wat balen is dat van die balen zeg, knap waardeloos dat er geen verbetering zit in maken van afspraken met die mensen... :roll:

VHU: morgen nog paar uurtjes aan de signeersessie, jammer van de dag, ook al zoiets om van te balen, en tot overmaat van ramp nog zo'n uitglijdpartij... maar gelukkig; chinees klinkt als heeeel goed troostvoer :))

Lanouska: hihi... een doorzonwagen waar mick en ik in harnas keigoed op passen _O- :))

Frensie: met de gekke 5 minuten-beer :D Dat vraagt weer om foto's :)) En ik zag dat er soort enjoy de ride rit bij Kootwijkerbroek (heet dat zo? :o ) wordt georganiseerd na de endurance in najaar... mss wel leuk om naar toe te gaan met dinnetje samen en de paardjes, dan kun je ook nog gebruik maken van de veterinaire keuringen, lijkt me eigenlijk wel heel leuk idee en dat in zo'n mooie omgeving... Is dat waar VHU begin dit voorjaar ook een endurance heeft gereden trouwens???

Baudy zit nog droog...

Bic ook... (en ik dus ook :+ )

Ollie: heeft nog ff serieus gedressuurd met Bruutmans en straks een tentfeest, veel plezier!!!

en hier een plaatje van mijn nieuwe stijgbeugels, die zojuist besteld en betaald zijn (je moet er van houden ;-) ):
Afbeelding

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-12 19:37

@ prinsjeh als mick 600 kilo aan kan mag je hem komen uitproberen ~~}> ~~}>

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:38

_O-

:))

't èrme dier...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:50

Ollie feesten !!! fijn dat brutus weer zo goed loopt, geen last meer van zijn tanden ?
Maisie..Robin doet het echt goed !! wat een knap dier !!! ziet er echt nog wel jong uit, maar heeeel stoer !!
Vhu...drukte met school...dat je dat allemaal trekt...vind ik zooooo knap van je..
lanouska....is DAT het speciale ontwerp !! stoer hoor, dat word wel wat !!
frensie zit met een wilde beer in huis..
Prinsjeh..strakke stijgbeugels in tof kleurtje !
hier ook een bui en wat onweer, niets uitzonderlijks, schijnt een dorp verderop echt noodweer te zijn geweest...klopt ook wel, dat was die bui die langs ons heen ging..
Tine met Amerigo naar de les, veel plezier !!
Jenkins naar diploma uitreiking !
fototje van Dakota die dan zaterdag officieel 1 jaar word...
Hier op volle snelheid...links op de foto...
Afbeelding
En zooooo was ze toen we voor de 3e x bij haar gingen kijken..
Afbeelding

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:56

wow prinsje, je zadel stijgt gelijk in waarde met die goude beugels :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 19:58

@Biancacoo: een vliegende Dakota... gaafff! en dan dat fotootje van toen ze nog maar paar weekjes was... aaahh <3

@Bic: ze zijn echt kei-oranje :)) ze hadden trouwens ook goudkleurig, maar die vond ik beetje 'boven mn niveau' _O- :+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:00

@VHU; knap van je indd.. Als er iets vervelend kan doen is het een student die vindt dat ie gelijk heeft maar het niet krijgt O:)

euh opvallende beugels prinsje := :P

En een comfortabel uitziende wagen van lanouska! :P

net lekker gegeten (nouja, gewoon simpel :+ ) ik móet vanavond nog even wat nuttigs doen maar brr.. haha.. Ik heb de neiging te wachten tot het gaat onweren voor ik weer beweeg..

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:06

oranje?
ow egt??
hahahahah
lijkt op mijn scherm wel goud :))
**iets aan scherminstellingen doen**

enne...niks boven je nieveau , precies goed zou ik zeggen :D

ow en heys?
heb je mijn mailtje gehad?

Smickey2011