[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tallechie

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:30

Tine goed gedaan hoor. En super vhu en super maisie. Gefeliciteerd allemaal

nu ga ik echt bankhangen

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 21:38

Zoooo de wedstrijd zit erop.....ben blij dat de dag om is, volgens mij is alles prima verlopen... :7

Tine, je proeven zagen er echt heeel goed uit _/-\o_ , ik heb ze van verre afstand goed bekeken, petje af !!!
Er was erg veel positief commentaar langs de kant over het presteren van Rembrand, en ook van jou natuurlijk !! goed gedaan !!!
Super knap, ik was helaas verder te druk om kennis te komen maken met je !! solly.... }:0

Heb wel lanouska gezien en snel gesproken......H's span was weer gaaf om te zien en heeft het volgens mij goed gedaan !!!
Maar ik weet geen punten .....

Nouvel nog zorgen om Fifi........ :(:)

VHU *\o/* zoooo goed gedaan zeg !! knap hoor !!

Maisie heeft ook wedstrijd gehad, wat een verschil in punten met je eerste en tweede proef !

Verders......ben ik te moe, en ga morgen bijlezen.......ben gesloopt....
dus.....ga even in de bijleesmodus, en dan :z

:evaw:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:00

Nou ja zeg, krijg de uitslagen lijst, heb ik gewoon een 1e prijs gehaald :+ *\o/*
Zo stom, ik moest de auto terugbrengen naar het verhuurbedrijf, de vaardigheid was nog bezig, ik denk ik kom te laat bij dat bedrijf, dus ik vraag even mijn coupons. Kreeg ze mee. Ik verwacht dan niet dat ik een prijs heb.

En Olga nog zeggen: wij nemen die beker wel voor je mee, geintje :+

OK dan, ik ga even op een roze wolk zitten. Vind het toch wel erg grappig :+
Hoop dat ik de prijs nog wel krijg...maar volgens mij vervalt het als je niet aanwezig bent

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 22:04

VanHuisUit schreef:
Nou ja zeg, krijg de uitslagen lijst, heb ik gewoon een 1e prijs gehaald :+ *\o/*
Zo stom, ik moest de auto terugbrengen naar het verhuurbedrijf, de vaardigheid was nog bezig, ik denk ik kom te laat bij dat bedrijf, dus ik vraag even mijn coupons. Kreeg ze mee. Ik verwacht dan niet dat ik een prijs heb.

En Olga nog zeggen: wij nemen die beker wel voor je mee, geintje :+

OK dan, ik ga even op een roze wolk zitten. Vind het toch wel erg grappig :+
Hoop dat ik de prijs nog wel krijg...maar volgens mij vervalt het als je niet aanwezig bent

:):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):) :):)

Jij en Rizanta krijgen binnenkort een mooie gave fotoshoot, BELOOFD!!!

Van harte gefeliciteerd, ik heb zo maar het gevoel dat dit pas het begin is van iets heeeeel moois :D
Ik ben ápe trots op jullie!!! *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:20

@ VHU: WAT ONTZETTEND GAAF!!!!!!!! Super gefeliciteerd! Nou, jij zit weer hoog op je roze wolk :D (pssst, stuur even wat regen door)

@ Biancacoo: wedstrijd liep heel fijn. Was veel beter dan vorig jaar. Heerlijk groot losrij terrein (was vorig jaar klein en liep in een punt, was erg eng). Vaardigheid liep ook gesmeerd, geen lange wachttijden meer. En natuurlijk heerlijk weer. Jeetje, zit helemaal te blozen hier van je commentaar. Vond hem zelf erg fijn lopen, helaas in 2e proef geen punten gekregen (zelfs een 4 voor hals strekken, terwijl hij dat eigenlijk altijd super doet.) Kennismaken doen we dan maar in Onstwedde?? Ik heb wel heel veel mensen zien kijken naar Rembrand bij het losrijden. Vroeg me al af of ik iets verkeerds deed, iets aan mijn kleding was vergeten ofzo. Werd er wel beetje onzeker van hihi.
@ Maisie: jij ook gefeliciteerd.
@ Lanouska: we stonden vlakbij jullie vrachtwagen, maar wist niet wie jij was en durfde niet zomaar op jullie groepje af te stappen (bloos)

Lees ik nu dat er een apart topic is over Fifi??? Miste hier al updates. Weet iemand de link? Want ik zoek hier iedere dag naar update.

Nou, ben wakker gebleven in theater. Was erg goed.

Komende dagen hadden we het al druk, maar nu wordt het nog drukker. Blijkt hier vlakbij een circus te zijn en we hadden aan zoon beloofd naar een circus te gaan als dat in de buurt was. Dat gaat dus even voor. Hou er persoonlijk niet van, maar goed, voor een kiind wel erg leuk natuurlijk.

Nu ga ik maar snel slapen.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:20

zo heb alles weer bijgelezen

ten eerste een compliment richting bianca de wedstrijd was super netjes georganiseerd +:)+

mijn dag begon om kwart over 7 en stond om 20 over 7 op stal om de paarden te vlechten. we waren om half 9 in westerbork om er toen achter te komen dat we de papieren vergeten waren dus een groom terug naar huis gestuurd om snel papieren te halen ondertussen de andere paarden gevlochten, opgetuigd en zijn we gaan losrijden met het 2 span. het 2 span liep tijdens het losrijden niet verkeerd maar zodra we de ring ingingen begon uzma weer te galoperen wat resulteerde in 176 punten in de 2de proef liepen ze beter en hadden we 177 punten daarna paarden met tuig en al afgespoten.
een broodje gegeten en de andere 2 ook opgetuigd en gaan losrijden. in de eerste proef kwamen we spectaculair binnen H.S stuurde iets te ruim waardoor de voorpaarden de ring insprongen _-:( en de achterpaarden over het bordje heenliepen. de eerste proef liep niet best we hadden 167 en 186 punten en 4 ballen in de vaardigheid met het 4 span niet verkeerd dus. daarna aan de vrachtwagen de paarden weer afgespoten helaas werd ik ook 3x gedoucht door H.S ~~}>

al met al was het resultaat dus 4 x een 1ste plek (met een super mooi vleespakket als prijzen) en een super geslaagde dag

martine ook zien rijden zag er erg netjes uit en je had een 1ste plek in de vaardigheid. is ook niet niks ons groepje (moet je even aan wenen) maar ik was het meisje in dat (super :o ) mooie pak

en nu dus maandag naar leek en heb vanmiddag al vernomen dat de skottelbraai :9 mee gaat naar leek wordt dus weer een mooie dag
Laatst bijgewerkt door lanouska op 23-04-11 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:21

@ VHU: WAT ONTZETTEND GAAF!!!!!!!! Super gefeliciteerd! Nou, jij zit weer hoog op je roze wolk :D (pssst, stuur even wat regen door)

@ Biancacoo: wedstrijd liep heel fijn. Was veel beter dan vorig jaar. Heerlijk groot losrij terrein (was vorig jaar klein en liep in een punt, was erg eng). Vaardigheid liep ook gesmeerd, geen lange wachttijden meer. En natuurlijk heerlijk weer. Jeetje, zit helemaal te blozen hier van je commentaar. Vond hem zelf erg fijn lopen, helaas in 2e proef geen punten gekregen (zelfs een 4 voor hals strekken, terwijl hij dat eigenlijk altijd super doet.) Kennismaken doen we dan maar in Onstwedde?? Ik heb wel heel veel mensen zien kijken naar Rembrand bij het losrijden. Vroeg me al af of ik iets verkeerds deed, iets aan mijn kleding was vergeten ofzo. Werd er wel beetje onzeker van hihi.
@ Maisie: jij ook gefeliciteerd.
@ Lanouska: we stonden vlakbij jullie vrachtwagen, maar wist niet wie jij was en durfde niet zomaar op jullie groepje af te stappen (bloos)

Lees ik nu dat er een apart topic is over Fifi??? Miste hier al updates. Weet iemand de link? Want ik zoek hier iedere dag naar update.

Nou, ben wakker gebleven in theater. Was erg goed.

Komende dagen hadden we het al druk, maar nu wordt het nog drukker. Blijkt hier vlakbij een circus te zijn en we hadden aan zoon beloofd naar een circus te gaan als dat in de buurt was. Dat gaat dus even voor. Hou er persoonlijk niet van, maar goed, voor een kiind wel erg leuk natuurlijk.

Nu ga ik maar snel slapen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:24

O, 1e prijs bij de vaardigheid *\o/* . Da's jammer. Wist ik niet. Man kon coupons van vh niet vinden, alleen van dressuur. We dachten dat prijsuitreiking al was geweest, en omdat ik een bal had niet gedacht in de prijzen te zitten. Dus zijn naar huis gegaan. Nou ja, wel leuk om te weten.

En jullie ook gefeliciteerd met de prijzen.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:28

Hier het topic van fifi
[VVDD] Hoe snel kunnen dingen gaan...

Tine ze keken natuurlijk allemaal omdat je een pracht paard hebt, een pracht wagen hebt en super netjes rijdt :-)
Bij A had je dus wel een wp?

Fijn dat het theater leuk was. Circus, op zich vind ik het wel leuk, maar ben 1 keer naar een circus met huisdieren geweest, dat vond ik niks.

Lanouska ook mooie resultaten. Had een groom een auto mee dan? Anders is het niet te doen toch??
Ik zie je maandag dan wel. We zijn er rond 11,15 en blijven tot het einde, wil ook bij de prijsuitreiking kijken. Daan gaat waarschijnlijk tussentijds wel even weg.
Als je mij herkent mij wel aanspreken hé :-)

Ik schrijf 14 mei ook op om evt te komen kijken'

Vriendlief is plotseling even biertje bij kameraad aan het drinken, ze hadden vanmiddag afgesproken, niet tegen mij gezegd en vriendje is de afspraak vergeten. Dus nu nog maar heen gegaan.

Daan zou rond 23 uur eten moeten hebben, maar hij slaapt nog. Dus wachten tot hij wakker is en dan ga ik ook naar bed

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:28

prijsuitreiking was rond 3 uur. coupons van de vaardigheid kwamen ook later als die van de dressuur.
yep we hadden weer prijzen genoeg maar we zouden het wel is anders willen zien dat er voor het 2 span wat meer congulegga's zijn en voor het 4 span zijn we de enigste (ja jullie lezen het goed) in heel nederland dat dressuur en vaardigheids wedstrijden rijden de rest rijdt alleen maar mararthons

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:31

Lanouska ik wist niet dat jullie de enige waren met 4 span in dressuur en vaardigheid.
2 span, helaas niet de beschikking over een 2e paard. Zou het wel willen en veale kan het ook, maar moet dan op zoek naar een sponsor.

Dan was het mooi op tijd afgelopen, vorig jaar duurde en duurde het maar

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:32

ja groom had auto mee met aanhanger met de kar (hoezo huge vrachtwagen en dan met 2 auto's rijden) we hebben gisteravond nog les gereden met de marathonwagen en maandag hebben we die ook weer nodig dus hadden we de dressuurkar op een aanhanger gezet en hoeven we geen karren te wisselen

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:34

Aha vandaar. Ik wilde al zeggen normaal gaan jullie toch met 1 vrachtwagen.
Gelukkig hadden jullie dan toevallig de auto mee.
Want jullie mogen elke keer een aardig stukje rijden.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:35

Conculega's: nou, dan moet Thabor eerst beleerd worden voor de kar (dat gaat wel gebeuren :j ), dan moet ik man zo gek weten te krijgen dat ik toch wedstrijden met Thabor mag rijden, dan kunnen de 2 grote mannen in 2-span. Gaat nog wel even duren vrees ik. Ze zijn in de wei al wel aan het oefenen. Lopen naast elkaar, stoppen tegelijk om een hap gras te nemen en gaan dan gelijk weer verder wandelen. <3 En hun bles is bijna gelijk. Verder wordt het wel heel bont/kleurrijk voor de kar :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:39

Of we zetten Rembrand en Veale in 2 span :-)
Qua grootte past het wel, qua tempo ook :-)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:40

normaal wel ja maar nu dus gelukkig niet. is elke weer een aardig stuk ja maar anders kom je ook nooit ergens. je wil 14 mei in onstwedde gaan kijken?
wij zijn er dan niet want we gaan thuis (in coevorden waar ik inmiddels kind aan huis ben) de stallingstent opzetten en bbq-en voor H.S zijn verjaardag

@ tine een goed paard heeft geen kleur

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:43

Ja maar Tine organiseert het 14 mei en er zullen vast wel meer bekenden rijden.
En als het goed is mag ik 14 mei weer op eigen benen staan als de gynacoloog akkoord geeft

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:45

zou natuurlijk helemaal mooi zijn als je zelf kan/mag onze eerst volgende wedstrijd na leek is de marathon van bronneger

maar eerst H maandag even terug pakken die moet nog even gedoucht worden na de marathon. hij had mij vanmiddag 3 x te pakken

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:48

Haha met dit weer is dat geen straf..volgende keer maar droge kleren mee nemen.

Wanneer is Bronneger?
Ik probeer 2 juni in Leek mee te doen dressuur en vaardigheid. Als dat goed gaat 11 juni Blijham en dan 10/11 juli marathon in leek

Ik ga nu in principe 2 x in de maand starten. Buitenseizoen is nu bekend. Mits het in leek goed gaat

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:50

ik was natuurlijk op alles voorbereid want had het al verwacht, van de week is het pompje gemaakt van de watertank en toen hebben we het al over een watergevecht gehad, maar het was wel lekker hoor ben vandaag ook al aardig bruin geworden

bronneger is 7 en 8 mei

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 23:56

Oke, dat komt te vroeg inderdaad.
En dat weekend heb ik al van alles en nog wat staan.

Je had het dus kunnen verwachten. Wel leuk dat je gewoon zo met elkaar om kan gaan

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 00:02

had het inderdaad kunnen verwachten ja, maar hij is maandag aan de beurt.

ons menteam is erg gezellig. ik kan bij H ook erg veel maken maar als ik te ver ga hoor ik het ook wel

ik ga nu echt naar bed het was gister avond ook al weer 12 uur en vanochtend weer vroeg heb morgen een dagje lekker niks en maandag weer naar leek ook weer een druk dagje dus ik moet om 8 uur in borger zijn dan wordt ik opgepikt

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 00:05

Ben benieuwd :-)
Als H maandag zeiknat bij de prijsuitreiking komt weet ik wat er gebeurd is :-)

Fijn hoor, dat jullie zo met elkaar omgaan.

Slaap lekker en succes morgen en maandag

Ik zal zoonlief wakker maken,duurt me te lang. Wil zelf ook naar bed

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 06:56

VHU, Gefeliciteerd!!!! *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 08:28

VHU, gefeliciteerd !!!

Tine je had een eerste prijs.......dus ook zo'n geweldig vleespakket !! misgelopen !!
Bewaard zo lekker makkelijk....... %)

Lanouska, volgens mij hebben jullie een leuk team ! geweldig toch !!

Idd jammer dat er weinig 2 en 4 spanners waren, maar goed, ik ben blij dat jullie het goed georganiseerd vonden !!! dank dank !!

Veel plezier met jullie skottelbray, vlees genoeg !! *\o/*