Jeetje mensen, ik ben Rotterdammer, Feyenoord heeft met 10-0 van PSV verloren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

_Patrick_ schreef:Wat een onrust met die voetbal, dat hebben wij toch niet in de paardensport
maar zo extreem als met voetbal gelukkig niet.
Ook Lotte en Lieke (2 jarige welshjes) worden bekapt, maar zijn nog niet zo makkelijk met de aanraking op de benen, ik ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren. Ze lopen samen op een grote weide en komen niet dagelijks in de hand. mij kennen ze wel goed, maar een vreemde pikken ze niks van. gelukkig heb ik een hele rustige hoefsmid. Valt mee hoor, in 't echt, die dikte....enne...Alwyn zweet gewoon vrijwel nooit, Snuit ook maar weinig...en ik laat ze echt wel werkenCitaat:veel ste dik dat lijkt me niet fijn zitten en ook nog nepbont, gaat dat niet heel erg zweten? De kleur staat wel heel erg mooi!
Ik vind die ideal onderleggers echt te stug voor eronder, deze vind ik wel prettig liggen. Andere onderleggers heb ik nog niet ontdekt
Citaat:mij kennen ze wel goed, maar een vreemde pikken ze niks van
Citaat:schaam je je nu om rotterdammer te zijn?

) dus toen als longeerding betiteld 

Moet je eigelijk kaartjes bestellen?
.. Vooral tum deed erg goed zijn best, rivje weet gewoon wat er van hem verwacht
wordt 
groter dan we gewend zijn
dus ik loop me 'n breuk 

.
je lijf moet zoveel verwerken en daardoor ben je moe. Veel slapen, goed eten en geen zorgen maken, komt alles goed
en we rijden vrij 'schoon' , veel over de weg vrijwel niet door het bos, scheelt ook denk ik.

MIJN perfecte kar staat op marktplaats!