welsh_lover schreef:Hoi Wat een mooie onderleggers zeg !! Ga ook eens nadenken over een bestelling !!
Je shet ziet er geschoren een stuk beter uit Samantha hij is echt bekomen.
Ik heb mijn starttijden gezien Samantha!! Ik rijd alleen ook wegtraject. Ik hoop dat ze bij de dressuur nog wel een beetje puf hebben aangezien de jongste nog niet zo veel conditie heeft. En meestal als hij al zo lang heeft gelopen showt hij niet meer zoveel, maar we zien het zondag wel!! Ik ben in ieder geval niet laatst (hihi)
nee dat ben ik haha doe waarschijnlijk buiten mededeling mee ofzo. Heb er expres bijgezet dat ik het wegtraject niet rijd. Hij staat thuis op 6 a 7 km per uur en om dan nu 9km te lopen een proef en een vaardigheid vind ik net wat teveel. vooral omdat ik gewoon wil kijken wat hij doet 
Net wou ik lekker gaan trainen nog een laatste keer oefenen zijn ze met de honde aan het trainen jammer dan kan ik dat veldje dus niet op om te oefenen
dus maar een rondje gereden. morgen de kar wassen die is beetje slik
en hopen dat het zondag droog blijft 
Maar als je het wegtraject niet wilt rijden kun je je daar toch ook voor afmelden. miss bij die ene pony die wat minder conditie heeft ofzo ?
Vind de startlijst wel onhandig nou kan ik niet zien hoeveel er enkelspan pony rijden
@ evelli barcelona klinkt ook niet verkeerd hoor mooie cap