dat is schrikken cp
bic nieuwe nijntjes!
wedstrijd plannen
vandaag wish gelongeerd ging *stuiterstuiterstuiter* ze zit echt super in der vel! en glimt me tegemoet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tallechie schreef:Tine voor de b en l wordt gedeelte van de grote bak afgezet. Daar kunnen dan drie in rijden. De rest kan in de buiten bak of om manege in rijden. De m en z wordt in de grote bak gereden dan kan er in de kleine bak worden in gereden, deze starten om de drie combinaties. Wel bij twee jury,s is de bedoeling
Geloof dat d in de peuter puberteit zit. Tjonge wat een vervelende middsg
Dat lijkt me niet heel fijn eigenlijk. Want in 20x20 kun je echt niet losrijden, zeker niet met 3 inspanningen. Ik ga nog eens nadenken of ik dan wel met Amerigo mee ga doen, want hij is ook nog geschoren.

& grappig verhaal van dat veulentje 

stuur even wat deze kant op
. Droog maar niks aan.
.
.
...ik heb medelijden met mensen die nog langer in dienst waren...

Normaal is zitten een 0, en nu een 4 
Denk ook dat er echt een deel spierpijn in zit
Maar voornamelijk op armen en billen concentreren, en rugje maar wat met rust laten, haha
om kwart voor 2 paarden buiten gezet toen was het droog. Ging ik
straks moet je Diddle echt bij gaan voeren hoor
alleen kwam er net een bui over (zul je net zien als ik de honden uitlaat dat het regent
).
nou verkeersmak worden we nu wel want ben in die paar keer wandelen nu al meer verkeer tegengekomen dan anders in een maand in Rijsbergen
vandaag kwam ik net bij de weg toen ik een eindje verderop de bus zag aankomen maar daar zat ook nog een enorme vrachtwagen achter ... en van de voorkant kwam ook nog een kleinere vrachtwagen. Wonderbaarlijke is dan wel als er zoveel verkeer is (we lopen dan parallel aan de weg, op fietspad, met een heggetje van plm 1 meter hoog ertussen, verkeer komt op 2 meter naast je langs) ze dus gewoon minder schrikken dan met af en toe een vrachtwagen. Want ze zat wel zo'n beetje bij me op schoot
maar ze bleef heel netjes doorlopen

het nichtje van zijn (overleden..) vorige eigenaar 

En klopt wat je zegt wbt verkeer 
momenten.