[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 22:55

en het endurance-virus slaat weer toe :):)

dat is schrikken cp

bic nieuwe nijntjes!

wedstrijd plannen

vandaag wish gelongeerd ging *stuiterstuiterstuiter* ze zit echt super in der vel! en glimt me tegemoet <3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-12 23:57

tallechie schreef:
Tine voor de b en l wordt gedeelte van de grote bak afgezet. Daar kunnen dan drie in rijden. De rest kan in de buiten bak of om manege in rijden. De m en z wordt in de grote bak gereden dan kan er in de kleine bak worden in gereden, deze starten om de drie combinaties. Wel bij twee jury,s is de bedoeling

Geloof dat d in de peuter puberteit zit. Tjonge wat een vervelende middsg

Oei, buiten losrijden eind november :brr: :brr: :brr: Dat lijkt me niet heel fijn eigenlijk. Want in 20x20 kun je echt niet losrijden, zeker niet met 3 inspanningen. Ik ga nog eens nadenken of ik dan wel met Amerigo mee ga doen, want hij is ook nog geschoren.

Guido Weijers (try out voor oudejaarsconferentie) was leuk! YOLO

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 08:54

goedemorgen...
aks...genoten dus met het rijden, je bent echt goed bezig,...hoe is het vanmorgen met je rug ??
Tallechie..met peuter in de minipuberteit...lekker dan ...
tine drukte om rijden bakken enzo...kan ik me goed voorstellen, je moet wel goed los kunnen rijden.
Bicci..vreselijk knap dat die man uberhaupt durft te zingen op zo'n podium...maar wat een stem....knap zeg..

ik moet vandaag nog naar kantoor....laatste zaken afhandelen en uwv komt met formulieren om in te schrijven e.d.....ik mis allerlei dingen omdat mijn printer kapot is..ik hoop dat ik dat daar mag kopieren...maar dat zal wel niet..ik ben niet de enige denk ik die geen kopieen heeft....
mijn arbeidscontract kan ik niet vinden....we hebben in de tussentijd een huis gebouwd....verbouwd...en toen verhuisd....ik heb me het schompes gezocht...kan het echt niet vinden...ik heb geen idee wat voor problemen dat nog gaat geven..dus maak me er lekker druk om...bah bah bah... ^)

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 08:58

goedemorgen.
een vriendin en ik hadden gepland om binnen een uur samen te mennen; ik met Luna en zij met haar shetlander. Maar is al heel de tijd aan het regenen en denk dat het niet meer zal stoppen vandaag -O-

bicci: wat leuk dat je er 2 konijntjes bij hebt! ben benieuwd naar fotootje :))
cp : schrikken zeg! & auw, tegen schrikdraad :(:)
Akshay: klinkt super :) & grappig verhaal van dat veulentje :=
crazymel: wish gelongeerd, fijn dat het zo goed gaat met haar :)
biancacoo : vervelend dat je nu nog even terug moet naar kantoor :(:)
Laatst bijgewerkt door lottex op 01-11-12 09:06, in het totaal 1 keer bewerkt

baudyh

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 10:39

Regen???? hier is het super mooi weer.Zonnetje erbij.Zo maar ff boodschappen voor de manege doen.Die hebben van het weekend weer dressuur en spring wedstrijden en ik doe daar meestal ff de boodschappen voor.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 10:45

Mooi weer baudy? Nou hier is het bagger en zover zit ik niet bij je vandaan :P stuur even wat deze kant op

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 10:52

Goeiemorgen!
Hier is het een beetje vlees-noch-vis-weer -O- . Droog maar niks aan.

Het was gisteren laat, balletuitvoering was ontzettend mooi modern ballet!
Grappig was dat het theaterbezoek verplichte kost was voor de V-klassen (de middelbare scholieren met hoofdvak Dans) en zij ook de inleiding moesten volgen. Juf Liesbeth had daarin een interview met een danser, en ik had sterk de indruk dat de leerlingen daar een proefwerk over zouden krijgen, want ze waren allemaal zeer geconcentreerd aan het luisteren :D .
Dochter lag pas om 23.30 op bed... kon er vanmorgen slecht uitkomen ;) .

Vanavond weer indoorles, dus om 17.00 weer in de startblokken.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 10:52

cp112 schreef:
Mooi weer baudy? Nou hier is het bagger en zover zit ik niet bij je vandaan :P stuur even wat deze kant op

Dat is raar,belgie is inderdaad nog een eind weg maar jij niet.Nou dan zal de zon hier ook wel snel weggaan....... -O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 10:56

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 10:57

Hier zit er storm in de lucht! Beer is DRUK!!
Gelukkig nog droog.

Biancacoo hopelijk kan je daar kopieren! En je werkgever heeft ook een kopie van je arbeidscontract!
Aks heerlijke endurance training gereden!
Maisie griepprik gehaald.
Guido Weijers was leuk! Die is hier ook weleens geweest, echt lachen!
Dochter Gem laat thuis, arm kind vanochtend.
Lottex niet mennen in de regen, hier is het (nog) droog.

Hier printer ook kaduuk en ik moest protocollen printen voor de wedstrijd van vanavond en morgenavond. Gelukkig kon ik op de zaak printen. Zo eerst de slaapkamer en badkamer schoonmaken en dan naar stal.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:04

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 12:46

heb gezocht...en ergens ver ver weg in een doos..helemaal onderin....uit 2004...heb ik het contract gevonden...belachelijke zoektocht |o ...ik heb medelijden met mensen die nog langer in dienst waren...
frensie....printer kaduuk...balen zeg, ....hier al tijden de inkt op, maar als ik er een nieuwe in doe..doet hij het nog steeds niet....dus ook kaduuk...
gem..ik heb werkelijk geen idee van dat neuswiel....valt tegen volgens mij qua hoeveelheid...wat leuk dat de balletvoorstelling zo'n succes was...en dochterlief vanmorgen.. :z :O
regen en mooi weer wisselen elkaar af lees ik..

ik heb lekker getraind met de hondjes in het bos...ga ze zo voeren, zullen ze wel erg veel zin in hebben.. :9

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 13:48

Tine ik zou je bij een pauze kunnen zetten, dan ben je als een van de laatste.
Dit is de enige manier om twee proeven te rijden.

Bij jullie is het toch ook gedeeltelijk buiten inrijden, bij jullie mogen ook maar 3 aanspanningen? Hoe groot is jullie inrijdbak ?

bianca heb je dan wel de juiste toner... mijn buren hebben dit probleem ook gehad, hadden goedkope toner, daarna een duurdere en toen deed de printer het wel.

hier ook bagger weer. Tot 11 uur droog. Vanochtend gewerkt, vanmiddag ook nog
Laatst bijgewerkt door tallechie op 01-11-12 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 13:51

Massale printerbreakdown :=
Hier nog eentje in de aanbieding. Inkt is wel ver leeg. Maar hij werkt wel..

Gem mooie balletvoorstelling :)

Neuswielvraagstuk klinkt interessant ga ik zo lezen :)

Regen.. hier komt ook wat aan gok ik :=

@biancacoo; hoe het nu met mijn rug is. Slecht :)) Normaal is zitten een 0, en nu een 4
Lopen gaat wel, maar stilstaan.. Brr.. :')
Maar het was voor zo'n goed doel! :) Denk ook dat er echt een deel spierpijn in zit :)
Vanavond naar de sportschool :)) Maar voornamelijk op armen en billen concentreren, en rugje maar wat met rust laten, haha :))

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 15:08

Hier ook aldoor een printer die roept om nieuwe toner. Maar hij doet het nog wel :D

AKs: last van rug, maar dat is niet helemaal vreemd natuurlijk ;)
Tallechie: onze inrijbak is 18x45. Daar kun je dus wel echt in losrijden met 3 (4 ook nog wel). Vind ik persoonlijk niet helemaal te vergelijken met 20x20. Mensen kunnen bij ons natuurlijk buiten inrijden, maar ze kunnen zeg maar strikt genomen 24 minuten binnen losrijden. Voor de meeste mensen is dat voldoende. Buiten kan er bij ons op het gras of in de bak worden losgereden.(laatste wordt eigenlijk nooit gedaan, is in de winter veel te zwaar). Voor zover ik het me voor de geest kan halen, kun je in Roden dan alleen op het verharde rijden, je kunt daarmee de spieren wel wat opwarmen, maar echt losrijden voor een dressuurproef is in mijn ogen niet mogelijk. Maar ik overleg nog even met instructie of het verstandig is.
Bianca: wij hebben ook wel eens zitten tobben met goedkope navultoner. Werkte niet, of gekke vlekken. Nu maar weer de dure en dat gaat goed. En super dat je je contract weer hebt gevonden.

Nou, ik ga me laten pijnigen voor het goede doel bij de fysio. Heb alles al klaar staan voor de menles met Thabor vanavond. Maar eerst nog met zoon naar judoles, bieb en boodschappen halen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 17:47

Nee, originele brother cartridge`s geen verkeerde toner.
Moet nog bij lezen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 17:53

@Biancao: hoe is het gegaan? Weet trouwens niet of contract zo heel spannend is, als je daar al zo lang werkt, laatste gegevens/gemiddelden zullen veel aangeven, maar altijd beter natuurlijk als je je papieren bij elkaar hebt.
Ik schud trouwens met de toner, dan doet ie 't meestal nog even.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:27

Wat een bagger weer. -O- om kwart voor 2 paarden buiten gezet toen was het droog. Ging ik
mijn stallen doen toen ging het regenen. Uur later was het weer droog ferro ingespannen en
een rondje gedaan. Toen ik terug kwam begon het weer te regenen. Heb ze maar weer vlug
binnen gezet. Ze hebben dus helaas maar 2 uur buiten gestaan.

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:41

Ik heb toch nog geluk gehad met het weer vandaag :)
Rond 10u30 regende het niet meer, wel bewolkt. We zijn dus toch nog vertrokken.
Anderhalf uur gemend met Luna en ze was vlotter dan normaal omdat er een andere pony voor haar liep :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:05

Lottex, super dat je het droog gehouden hebt met mennen.
Tine, wat had jij het weer lekker druk vanaf, succes met de menles van thabor vanavond.
Aks, ik vind het wel super dat het toch zulke fijne ritten kunt maken met didd's ondanks je rug.
Maisie regen maar wel met ferro op pad.

Alles ingevuld en goed gegaan, moet me nu aanmelden bij uwv werk bedrijf
Maar er was wel iemand die oneerlijk deed, kan ik verder niet over uitwijden,maar geeft toch een naar afscheid als ze vervelende dingen over je werk zeggen en over jouw persoonlijk....
echt blij kan ik er dus niet vandaan....

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 20:11

helaas, geen verstand van toners...
daar is manlief weer handig in,
die schud er ok mee zei die :))

gaaafffffffffffffffffffff

*\o/* <3 <3 <3 <3 *\o/*

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 21:15

Bah Biancocoo waardeloos dat soort dingen dat dat nou nog op het laatste moment moet he :(:)
Bicci.... da's dierenmishandeling, ik bel Brooke :')
Aks gaat compleet los in de duur-training _/-\o_ straks moet je Diddle echt bij gaan voeren hoor :P
Maisie en veel anderen natgeregend, het zag er hier enorm dreigend uit een paar keer maar het is redelijk drooggebleven :) alleen kwam er net een bui over (zul je net zien als ik de honden uitlaat dat het regent :+ ).
Printers, kopieerapparaten e.d. zijn voor mij apparaten die het gewoon moeten doen anders kan ik daar echt op flippen _-:( :o

Vandaag een flink stuk met Bente gewandeld :)ddd nou verkeersmak worden we nu wel want ben in die paar keer wandelen nu al meer verkeer tegengekomen dan anders in een maand in Rijsbergen :oo vandaag kwam ik net bij de weg toen ik een eindje verderop de bus zag aankomen maar daar zat ook nog een enorme vrachtwagen achter ... en van de voorkant kwam ook nog een kleinere vrachtwagen. Wonderbaarlijke is dan wel als er zoveel verkeer is (we lopen dan parallel aan de weg, op fietspad, met een heggetje van plm 1 meter hoog ertussen, verkeer komt op 2 meter naast je langs) ze dus gewoon minder schrikken dan met af en toe een vrachtwagen. Want ze zat wel zo'n beetje bij me op schoot ^) maar ze bleef heel netjes doorlopen <3
Gelukkig is het stukje langs de weg maar zo'n 500 meter, maar aan de ene kant is dus de weg, aan de ander kant de vaart dus tja, er is geen ontsnappen mogelijk.

Morgen ga ik voor het eerst een ritje onder het zadel doen... als het niet te hard regent want tijdens het typen van dit bericht is het dus gaan hozen.... -O-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 21:19

_O-

wilde morgen breezer ook zo opknappen :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 21:23

**belt accuut dierenpolitie**

@Mel heerlijk zeg dat ze er zo goed uitziet, je zou haast zeggen dat ze ervan opknappen he, van zo'n wedstrijd. Dat ze het gewoon nodig hebben om af en toe lekker 'los' te gaan. Bente ziet er ook super uit :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 21:25

@VHU; ik denk dat het wel zal meevallen nog. Hij doet dit maar max 1x per week. Ik hoop dus uberhaupt dat ik zo dingen kan opbouwen met 'm :)
Zoals het er nu uitziet is hij zondag kinderpony :) het nichtje van zijn (overleden..) vorige eigenaar :)
Dus dan heeft ie easy day :P

Wat super met Bente! :) En klopt wat je zegt wbt verkeer :j
Dids is ook super verkeersmak. Maar als ik paar weken/maanden niet op de weg ben geweest dan heeft ook hij :oo :wow: momenten.
En hoe verkeersmak die is als ie vaker dingen tegenkomt heb je gezien met een zekere tractor? :P

Zouden gaan sporten... Maar ma heeft geen zin.. Grwmbl..
Nu dus een probleem, want ik kan niet op en neer rijden naar daar..
Morgen revalidatie.. Jammer dat het grafweer wordt, anders kon ik lekker met de fiets naar breda..