[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:40

kiss: gecondoleerd heel veel sterkte voor jullie allemaal
tine: eindelijk een hometrainer in mijn maat ha ha
lanouska heeft een stille aanbidder wauw!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:50

Kiss. gecondolleerd !! veel te jong om te sterven....
doe rustig aan met je voet !!! anders zit je er nog langer mee....
lanouska nog steeds oren die niet willen wat ze wil en een botsing met vrachtwagen AU.
als je de kans hebt idd lekker Uzma meenemen !
Bicci een nieuwe breezmobiel !??? ik ben heeeel benieuwd !
Tine heeft hometrainer klaar.
Tallechie heeft paardenvlees nodig..ehm...peerd genoeg hier, maar die mag je nog niet hebben. :Y)
Gem zus die weer alleen is...sneu !!
vhu..nog eens beterschapjes...

tallechie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:53

Dat grapje maakte mijn vriend ook al :-)
Maar ik hoop dat het geregeld is. Heb jolliegirl een mail gestuurd. Zij werkt in nijkerk en woont in beilen.
Waarschijnlijk kan ze het meenemen voor ons dat wij het bij haar weg halen.

Kiss gecondoleerd. Zo'n rotziekte is het. man van collega is ook met de laatste weken/maanden bezig en mijn schoonmoeder is vandaag geopereerd.

Voor de rest ga ik mee met de samenvattingen.

ben aan de studie en anders blijf ik hier te lang hangen

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:39

Nog even op de valreep, want heb vandaag voor het eerst weer les gereden op het peerd... was niet de bedoeling maar het kwam zo uit ;)

@Kiss, gecondeleerd met je neef... je had het er van de zomer al over... wat is het toch een rotziekte... ! Ene rustig aan met je lijf... want je hebt er maar 1 en daar moet je zuinig op zijn.... ;) dus goed luisteren naar de doktoren :j
@Lanouska, een stille <3 , wat leuk... ben je niet nieuwsgierig/achterdochtig wie het zou kunnen zijn ? (zou ik nl. wel hebben := )
@VHU, lekker een weekje vrij komende week, dat wordt hopelijk genieten als je al die bacillen je lichaam hebt uitgejaagt _/-\o_
@Tine, ik zie het al voor me jij met je benen in je nek :=
@Prinsjeh, wat leuk een slipjacht... lijkt me ook altijd nog eens leuk om te doen... (met die honden en dan wel lage hindernissen anders durf ik het niet.,.. ben al blij dat ik sinds kort weer OP het paard zit na 4 jaar op de bok)
@Bicci, gefeliciteerd met je Breeze mobiel... dat vraagt om *-:)

Nou ik ga snel :z want gisteren heb ik WarHorse gekeken en toen was het 2.00 uur :+

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 00:28

Sorry voor het inbreken en het oneerbiedig niks bijlezen... was jullie kwijt en blijk al 31 pagina's achter te lopen.... Blijkt wel weer dat ik het écht niet bij kan houden. Nu staat ie iig weer in mn lijstje.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 00:36

Ben ik weer, terug van het theater. Was leuk. Waren 3 cabaretiers. Laatste was erg goed, Jeroen Leenders.

Bij terugkomst bij mijn auto ben ik bijna ontploft. Zat een boete achter ruiterwisser voor het niet plaatsen van parkeerschijf, terwijl die daarachter duidelijk zichtbaar was. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr -:(- |o :( Politiebureau stond naast parkeerplaats maar was al gesloten. Hoe bewijs ik in vredesnaam dat ik schijf gewoon had liggen? Heb wel naam en telnr van getuige, maar ja, geloven ze dat.

Moet ik 85 euro gaan betalen voor een overtreding die ik niet heb begaan. Ben er echt heel boos over. Het bederft zo wel een avondje uit. En zorgt er ook voor dat ik nog even wakker ben, kan nu natuurlijk niet slapen als ik zo boos ben.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 00:46

@Tine: :(:) :(:)

@Royaltjuh: :wave:

@Ollie: wat leuk weer eens les onder het zadel (tjee, hier meer dan 7 jaar geleden :o )

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 01:00

tine10 schreef:
Bij terugkomst bij mijn auto ben ik bijna ontploft. Zat een boete achter ruiterwisser voor het niet plaatsen van parkeerschijf, terwijl die daarachter duidelijk zichtbaar was. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr -:(- |o :( Politiebureau stond naast parkeerplaats maar was al gesloten. Hoe bewijs ik in vredesnaam dat ik schijf gewoon had liggen? Heb wel naam en telnr van getuige, maar ja, geloven ze dat.

Moet ik 85 euro gaan betalen voor een overtreding die ik niet heb begaan. Ben er echt heel boos over. Het bederft zo wel een avondje uit. En zorgt er ook voor dat ik nog even wakker ben, kan nu natuurlijk niet slapen als ik zo boos ben.

Komt me bekend voor :+ . Wij zouden ons schip in een Duitse sluis niet vastgemaakt hebben. Sluiswachter kon dat nooit gezien hebben in het pikkedonker, Wasserschutspolizei lag aan de "verkeerde" kant en kon nooit over ons schip hen kijken. Daarbij is het gewoon niet waar; onze matroos is daar heel secuur in. Boete van 175 euro, maak je bezwaar, mag je het voor het gerecht in Würzburg (4,5 uur autorijden!) komen uitleggen...... krijg je je gelijk niet, komt er 700 euro gerechtskosten bovenop :$ :$ :$ .

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 07:44

Ik heb braaf weer bijgelezen. Jullie gaan echt zo snel.

@kiss gecondoleerd :(:) en wat verschrikkelijk balen van je voet.

@ Frensie Je moet je e pony ook laten meten als je gaat mennen van 1.45 tot 1.56,9 moet gemeten worden tot het 8-ste jaar.

@Ollie hoe komt het dat ik nog geen foto's heb gezien van Olga te paard :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 08:23

@ Janouk Gwin is 10 en nooit gemeten, neem aan dat ze dan toch een keer gemeten moet?

@ Tine wat vreselijk balen van die boete!!

Hier een heerlijk rustige dienst gehad, ging om half 10 al slapen en werd om 7 uur wakker :D Ik slaap niet zo vast als zonder dienst, maar slaap wel gewoon lekker. Nu nog even de spullen overdragen en dan boodschappen doen, daarna menles!

Fijne dag allemaal!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 08:30

Goedemorgen

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 08:44

@frensie Ja. Maar op clubs in de buurt wordt tussen januari en april vaak pony's gemeten. Kosten zijn dan ongeveer 5 euro per pony. Dus eens informeren bij clubs in de buurt of je mee kan in de ponymeting. Bij ons wordt in maart bijv. een avond georganiseerd waarin alle pony's van de clubleden gemeten worden.

@tine goedemorgen
:j

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 09:16

Goedemorgen.

Jeetje tine, vervelend. Wij hebben het een keer met een gordel gehad. Ook bezwaar aangetekend, maar verloren omdat het woord tegen woord was en dan heeft oom agent gelijk.

Hier een heerlijke nacht gehad. Daan heeft uitgeslapen tot 8 uur. Heb hem geen een keer gehoord. Snap er niks van.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 09:57

Heb voor de zekerheid nog even foto's gemaakt net. Omdat ik in een bus rij, moet je wat hoger kijken dan bij een gewone auto. Ik heb de parkeerkaart in een bakje liggen in mijn deshboard. Als ik hem zo los neerleg tegen het raam aan, kan ik er niet meer bij. Als ik dan ga rijden is het heel gevaarlijk. In die bak ligt hij keurig in het zicht, en blijft hij liggen.
Alleen in het donker als je niet goed kijkt, zie je hem wellicht niet. Maar dann moet je wel echt lopen suffen. Nou ja, als ik bon binnen krijg, kan ik pas echt bezwaar indienen, dus we wachten maar af.

Nou, ga even wat spullen voor onze vakantie van volgende week vast bij elkaar zoeken (moet uitzoeken wat we nog hebben/passen/moeten kopen) en dan ga ik weer naar bed tot ik zoon en vriendje van school ga halen (zou fijn zijn als hij weer eens bij een vriendje ging spelen ipv steeds bij ons ;) )

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 10:15

Zo, boodschapjes binnen en net lekker half uurtje gestept met de Wii. Altijd jammer dat je niet meteen gewichtsverlies ziet ;)
Nu naar stal. Gwin d'r staart wassen want die is vies bah en dan mennen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 10:15

En ook goedemorgen!
Nou ja goed. Ben al blaffend wakker geworden en %) . Dus groom afgebeld, stal gebeld of ze Bente willen longeren en manlief heeft zelfs onze zoon naar school gebracht incl de bowl die we hadden (was erg goed gelukt trouwens met cassis en roosvicee als sap :9 ). Man is nu zelfs hond aan het uitlaten en ik mag niet naar buiten vandaag, huisarrest.

Nu heb ik Warhorse in huis :7 dus die gaat zo in de DVD speler en dan kruip ik dus maar lekker op de bank.

@Royaltjuh je vroeg laatst of iemand een leuk paard wist, zijn jullie al voorzien of zoek je nog wat?
@Ollie wat leuk een paardrijles!
@Tallechie wat heerlijk een slapende Daan, heb toch het idee dat het langzamerhand ietsje beter wordt, hoor nu meer dat hij slaapt dan dat je zo'n rotnacht hebt? Succes met studeren.
Tine fietst op zijn Italiaans _O- HT zou graag meefietsen :+

Wij hebben het met boetes zelfs een keer zo stug gehad dat we aan het zoeken waren naar een parkeerautomaat, stond ergens drie hoog achter ver van het parkeerterrein eentje die het deed, kwamen we terug, zat er een boete achter het raam 8)7 politieauto aangehouden, nou we konden banketstaaf als Brugman, mooi dat we het moesten betalen. Kan er nog boos om worden -:(-

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 10:29

gewichtsverlies,
was t maar zo,haha
maar, ben er op dit moment niet mee bezig..

merk wel dat ik minder zin heb in snoep etc nu ik die paracetamol niet meer mag hebben.
ook minder avond eten enzo...
misschien val dan vanzelf wel af.... :+

bekeuringen gelukkig nog nooit gehad..
wel 2x gereden helaas, maar op andermans naam...hihi

ik hoop dat het straks licht genoeg is in de binnenbak waar de nieuwe briezmobiel staat voor foto's..
nu is het zo grauw. dan is het meestal binnen niet erg licht...
maar ik probeer het hoor :))

ballonnen-bicci tussenstand... zou de dag tot nu toe en 6 willen geven :)
leeg ballonnetje, zit er wel, maar drukt niet...
.....zucht,....zou het toch nog goedkomen....
als ik straks van de HA iets krijg voor die lege ballon...word het misschien toch een 8 of 9 weet je wel?

ik duim!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 11:22

VHU: dat is inderdaad net zo'n frustrerende boete. Echt waardeloos.

Bicci: gaat dus iets beter?

HT: als je belangstelling hebt, mag je de fiets overnemen. Anders gaat hij terug, want zo verniel ik mijn knieen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:21

lanouska schreef:
@ baudhy op zaterdag is een show met het het 4 span en nog meer aanspanningen. op zondag is er een officiele dressuur en vaardigheids wedstrijd en een hobby klasse waar je dus geen startkaart voor nodig bent en daar doe ik ook aan mee.

Oh leuk ga ik aan mee doen.Had er nog helemaal niks van gehoord.Mijn startkaart is binnen dus het kan.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:23

@VHU: heel veel beterschap :(:) . Gelukkig kan je man wat taakjes over nemen en worden de paardjes goed verzorgd.

@Bicci: dat zou een mooi bijkomend voordeel zijn *heeft vandaag weer een snaaidag :o *

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:25

Hallo!! Tijdje niet geweest, heb snel alles even bijgelezen :D

Ollie1: Wat een leuke foto's van Hans! Echt een heerlijk bolletje wol zo in de sneeuw!
IngridM: Ahh die Coco wat een stoere shet is dat zeg! Lief koppie ook
Bici: Jeeeeeetjje wat een kleur van de telefoon!! Hahaha
Biancacoo: Mooie slee!! Ziet er een stuk comfortabeler uit dan die andere ***Dingen
Buckje: Leuk filmpje van tandem met de slee!
tine10: Wat zag jullie paddock er goed uit tijdens de sneeuwtijd!
Dennis: Wat gaaf!! Super mooie wagen!!! :D
Maisie: Mooie foto's!! :D
tallechie: gefeliciteerd met je 3de en 1ste prijs! En natuurlijk de winstpunten!
Frensie: Ahhh mooie foto hoor!! Persoonlijk vind ik het dan toch echt jammer dat dat logo van KYNO FOCUS er zo groot op moet staan. Stoort echt de foto..
[quote="PrinsjeH"]

ff dit met jullie delen:

hoe gaaf zijn deze

:~

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WVIJIZ7J.jpg[/img]

Heel erg gaaf!!!
Tine10:Mooie losgooi foto's zijn dat zeg!!
Ollie1: Ahh wat een mooie taart haha! Vind ik knap dat je dat zo mooi kan :D
Buckje: Heb je knap gedaan die dekens op maat te maken!

_______________________________________________________________________________________________________________________________

Heb zelf ook wat te vertellen.. ik ben namelijk helemaal blij want mijn vorige pony (Rana, die ik had verkocht 3 jaar geleden) is terug gegaan naar haar eerste eigenaresse. Naar aanleiding van onder andere dit topic:
[RIJ-ITP] Reina weer op Bokt!

Heeft *theeglas hier op bokt contact opgenomen met de eigenaar en haar weten terug te kopen!!
[ITP] Rana (Reina) is weer thuis!

Ik ben helemaal gelukkig want zoals ze in het eerste topic gereden werd kon ik wel huilen :o . (Zie fotos in mijn profiel voor hoe ze er uitzag) Nu staat ze dus helemaal goed op haar plek bij *theeglas en binnekort ga ik lekker langs!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:26

VHU beterschap
Bicci elk voordeel heeft nadeel en andersom :-)

Al weer een wasje gedraaid, gedroogd en opgevouwen en de 2e zit er in. Is dat weer weg.
Verder de administratie gedaan dus nu de rest van de dag aan de studie.

Vanmiddag misschien nog even naar de paardjes, anders morgen. Moet ook nog weer naar het ziekenhuis

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:27

@Ronnie: ik had het topic al voorbij zien komen, fijn dat de pony nu op haar plek is :j

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:29

Ronnie: is niet onze paddock (heb ik niet eens ;) ) maar onze rijbak. En die was en is super.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 12:29

tine10: Oh sorry hihi, keek ik weer te snel! Maar wel fijn dat die zo mooi erbij lag!