Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

dus goed luisteren naar de doktoren
, wat leuk... ben je niet nieuwsgierig/achterdochtig wie het zou kunnen zijn ? (zou ik nl. wel hebben
)
want gisteren heb ik WarHorse gekeken en toen was het 2.00 uur
Politiebureau stond naast parkeerplaats maar was al gesloten. Hoe bewijs ik in vredesnaam dat ik schijf gewoon had liggen? Heb wel naam en telnr van getuige, maar ja, geloven ze dat. tine10 schreef:Bij terugkomst bij mijn auto ben ik bijna ontploft. Zat een boete achter ruiterwisser voor het niet plaatsen van parkeerschijf, terwijl die daarachter duidelijk zichtbaar was. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRr![]()
![]()
Politiebureau stond naast parkeerplaats maar was al gesloten. Hoe bewijs ik in vredesnaam dat ik schijf gewoon had liggen? Heb wel naam en telnr van getuige, maar ja, geloven ze dat.
Moet ik 85 euro gaan betalen voor een overtreding die ik niet heb begaan. Ben er echt heel boos over. Het bederft zo wel een avondje uit. En zorgt er ook voor dat ik nog even wakker ben, kan nu natuurlijk niet slapen als ik zo boos ben.
. Wij zouden ons schip in een Duitse sluis niet vastgemaakt hebben. Sluiswachter kon dat nooit gezien hebben in het pikkedonker, Wasserschutspolizei lag aan de "verkeerde" kant en kon nooit over ons schip hen kijken. Daarbij is het gewoon niet waar; onze matroos is daar heel secuur in. Boete van 175 euro, maak je bezwaar, mag je het voor het gerecht in Würzburg (4,5 uur autorijden!) komen uitleggen...... krijg je je gelijk niet, komt er 700 euro gerechtskosten bovenop
.
en wat verschrikkelijk balen van je voet.
Ik slaap niet zo vast als zonder dienst, maar slaap wel gewoon lekker. Nu nog even de spullen overdragen en dan boodschappen doen, daarna menles!
) 
. Dus groom afgebeld, stal gebeld of ze Bente willen longeren en manlief heeft zelfs onze zoon naar school gebracht incl de bowl die we hadden (was erg goed gelukt trouwens met cassis en roosvicee als sap
). Man is nu zelfs hond aan het uitlaten en ik mag niet naar buiten vandaag, huisarrest.
dus die gaat zo in de DVD speler en dan kruip ik dus maar lekker op de bank.
HT zou graag meefietsen 
politieauto aangehouden, nou we konden banketstaaf als Brugman, mooi dat we het moesten betalen. Kan er nog boos om worden

lanouska schreef:@ baudhy op zaterdag is een show met het het 4 span en nog meer aanspanningen. op zondag is er een officiele dressuur en vaardigheids wedstrijd en een hobby klasse waar je dus geen startkaart voor nodig bent en daar doe ik ook aan mee.

. (Zie fotos in mijn profiel voor hoe ze er uitzag) Nu staat ze dus helemaal goed op haar plek bij *theeglas en binnekort ga ik lekker langs!